abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41959032
Na een zware dag op het werk, lastige collega's, redelijke werdruk ben ik altijd weer blij thuis te zijn. Even mediteren, genieten van de ondergaande zon, beetje yoga en genieten van het universum dat zich ontvouwd wat m'n dagelijkse strubbelingen doet vergeten. En anders is er wel tv of internet of wat dan ook. Waarom doen mensen toch zo moeilijk, vraag ik me weleens te vaak af.

Belt m'n broer. Leuk denk ik! Sjit, te laat m'n mobiel te pakken. Laat ik hem terug bellen. Belt hij op en ipv iets belangrijks, leuks of ook maar enigzins interessant luister ik naar een 15 minuten durend relaas over instellingen aan zijn laptop die ik vergeten was terug te zetten. Over hoeveel moeite hij had om het volumeknopje te vinden (hij had boxen met een knop op zijn ouwe pc), hoe de instellingen op EAX effect stonden. Dit is iemand met een universitaire opleiding, welke hij graag middels zijn intellectuele superioriteitsimago doet gelden in zo'n beetje alles wat hij doet.

Ik had namelijk onlangs uren besteed om zijn bestanden (gig's aan mp3's eigenlijk) over te zetten van zijn HD van z'n oude (defecte) pc naar z'n splinternieuwe laptop. Zomaar, omdat ik dat wel doe voor m'n broer. Net als het aanhoren van z'n liefdesperikelen met z'n vriendin als hij weer eens op zijn manier om raad komt vragen (hij is te trots om zijn fouten in te zien, laat staan toegeven), omdat ik om hem geef ( ).

En voor het eerst in mijn leven maakte ik kennis met een opkomend vreselijk wreed idee om hem uit te schelden. Ja, je hoort het goed. Ik scheld namelijk nooit iemand echt uit. Soms mompel ik wel eens "sukkel" "klootzak" of "eikel" maar zelden eigenlijk. Maar zojuist zag ik in de verte een visioen van The_Shining die heerlijk en oprecht tegen zijn mobieltje riep "WTF DORK! SHUT THE FUCK UP!! WIE DENK JE WEL NIET DAT JE BENT, LOESUUUUURRRR, <piepstemmetje> "oh de wereld vergaat want mijn geluid doet het niet en ik moest wel héééél erg lang zoeken naar het geluid en nu ga ik jou bellen om te zeggen dat ik het niet vind kunnen hoor dat je dat niet hebt teruggezet zoals het hoort toen ik je m'n laptop gaf om urenlang voor noppes mijn mp3s te kopieeren ! "
ZOEK EEN LEVEN MAN!!!
". Gelukkig hing hij zelf op voordat ik het kon zeggen, helaas eigenlijk.

Wtf moet ik nou met zo'n broer Uurloon vragen?
pi_41959072
oren open zetten
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_41959122
en hem niet meer helpen
pi_41959187
lang verhaal, ik zag iets van Axe Effect? eventjes busje erbij pakken dan he
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_41959207
teveel tekst, mzzl
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_41959213
Werkdruk is voor homo's, mietjes en arbeiders.
pi_41959248
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:18 schreef veldmuis het volgende:
Werkdruk is voor homo's, mietjes en arbeiders.
groetjes, gefrustreerde TS
pi_41959267
Agooosh.. *Geeft aai over bol*

Mjeh wel lastig, gewoon na een week weer bellen issie het vast vergeten
pi_41961874
Axe effect is een mythe, een fantasietje gecreerd door prmannetjes en vrouwtjes om puisterige nerds van wie het zweet als de niagara watervallen op 3 plekken uitbreekt zodra er ook maar 1 zo'n vrouw uit die reclame "Hoi" zegt om hen zo geld te ontvreemden. Een echte man heeft geen axe nodig, alleen bier, tandpasta en zeep. Ok, en een scheerapparaat.
pi_41961939
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:19 schreef Beach het volgende:

groetjes, gefrustreerde TS
Jij bent enkel kind of kom je uit zo'n warm nest.
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:41:05 #11
138448 PeZu
Suspended animation
pi_41961976
redrum, redrum

maar tof dat je het hier zo durft neer te zetten ipv hem te zeggen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:42:20 #12
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_41962029
Langverhaal
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_41964023
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef PeZu het volgende:
redrum, redrum

maar tof dat je het hier zo durft neer te zetten ipv hem te zeggen
Hij hing op, hij voelde de bui kennelijk al hangen. Ik vind het zonde van m'n geld hem terug te bellen. Daarnaast ben ik vocabulair niet kundig genoeg aangelegd zijn tot op heden ondoordringbare bord voor z'n kop te doorboren.

Voor de niet-lezers die het een té lang verhaal vinden (niet de moeite waard om de beperkte hoeveelheid grijze hersencellen te gebruiken) ik deel jullie bezorgdheid in het efficiente gebruik van die grijze massa. Ikzelf heb me aangeleerd in luttele seconden de hoeveelheid tekst in te schatten (na de topictitel uiteraard) en op basis daarvan de backbutton te gebruiken. Daarnaast is tijd ook belangrijk en die was beter besteed dan posten dat het een lap tekst is (alhoewel die "mzzl" enigzins aandoenlijk is).
pi_41966158
quote:
uren besteed om zijn bestanden (gig's aan mp3's eigenlijk) over te zetten
Heb je ze met de hand 1 voor 1 overgezet ofzo?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:17:45 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_41966287
Uurloon vragen is de beste optie. Ook als het om famillie gaat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')