14 jaar........tssskquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:02 schreef Sport_Life het volgende:
geb datum: 00-00-1992
Zeikerd. Ik moet me elke ochtend om 7:30 melden en kan pas om 16:30 weer naar huis.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:00 schreef Mevr.M het volgende:
Dan zorgen ze vervolgens ook nog voor een kutrooster, zodat je vrijdag pas om half 5 naar huis mag.
De gemiddelde student is klaar op zijn... 25e ongeveer?? Je hebt dus nog meer dan 10 jaar om te leren, meid!quote:
tsss ik heb geen kiplingquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dat ze jou nog niet met je Kipling rugtas van 25 kilo door die gang gejeux de bouled hebben.....
nee in je nek is stoer wil je zeggen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:19 schreef Sport_Life het volgende:
en heb je hem ook tot over je kont hangen? Of is dat niet meer stoer?
Ja maar bij ons is t als we t niet maken moeten we nablijven en dat is pure tijdverspillingquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef Market_Garden het volgende:
Creatief pauze houden...
Op de gangen, in lege lokalen...
En dat huiswerk...Dat maak je de eerste weken misschien, maar daarna is 't toch echt voorbij... (of is niet iedereen zo?
)
En met dat niet maken bedoelde ik natuurlijk de nuteloze opdrachtenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:28 schreef Sport_Life het volgende:
oh ja, want huiswerk maak je niet voor jezelf maar voor de leraren, natuurlijk mevrouw M
Zo denk je ook over de vierde als je in de vijfde zit, over de middelbare school als je op het HBO zit en vast ook over het HBO als je werktquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het valt nu nog best mee, echt. Ik zit nu in de vierde en de derde viel echt reuze mee als ik het zo vergelijk. Nu wordt je pas écht doodgegooid met huiswerk, PO's, SO's, proefwerken enz enz. Bovendien krijg je voor elk vak een planner en nooit meer huiswerk op waardoor je opeens erachter komt dat je die dag een pw hebt.
Net alsof het een keuze isquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:43 schreef Openthegate het volgende:
Dat gezeik over school ook altijd![]()
Als je het allemaal zo erg vind stop er dan mee.
Dat doe je niet, waarom? Juist...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |