Heb je verleden jaar niet gezien dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Deze Big Brodder sterft een bloedeloze dood, alle enigzins spraakmakende mensen vliegen eruit en de nietszeggende figuren blijven erin. Nou Jippie.
Vind je Milcia spraakmakend?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Deze Big Brodder sterft een bloedeloze dood, alle enigzins spraakmakende mensen vliegen eruit en de nietszeggende figuren blijven erin. Nou Jippie.
Dat doet Milicia écht niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:33 schreef T-lex het volgende:
Zou het tof vinden als Marlies haar Joker verkoopt aan Milica (die heeft euro's)...met als voorwaarde E10 op de bank.
Milica spraakmakend?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Milica wil eruit dus die vlieger gaat niet op. Ik zei vliegerquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:33 schreef T-lex het volgende:
Zou het tof vinden als Marlies haar Joker verkoopt aan Milica (die heeft euro's)...met als voorwaarde E10 op de bank.
Nee Marcia, Marlies en Egbert zijn beter ja..quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Vind je Milcia spraakmakend?
spraak·ma·kend (bn.)
1 opzienbarend
Nee toch?
Dat is wel héél erg opzichtig gemaakt van Marlies zeg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:34 schreef scanman01 het volgende:
Marlies komt nu even slijmen bij Milica en Jeroen en zegt dat het kut is dat er iedere keer iemand uit hun groep weg moet. ZO STEM JE ZELF OOK TRUT!!!
Heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee Marcia, Marlies en Egbert zijn beter ja..
Zo'n ingewikkelde constructie kan zij nooit onthouden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:33 schreef T-lex het volgende:
Waarom niet...als ze jeroen erin wil houden moet ze dus niet Tijn(die heeft ze genomineerd) op die bank zetten...hahahahaquote:
Sjaan zorgt wel voor pit in het huis. Micheline vind ik ontzettend saai. Semih heeft zo zijn momenten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:38 schreef Scarabee het volgende:
Marlies en Sjaan vind ik niet echt zo ontzettend leuk. Ik vind Semih en Micheline erg leuk. Ik denk ook dat die twee het ver zullen schoppen
Omdat ze het gekonkel en geroddel op de streams niet kunnen zien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:41 schreef Kinga het volgende:
Wáárom nomineren ze Janine niet? Ik snap het echt niet....
idd, het grootste complot waren/zijn hun deel van...quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:44 schreef Suikeroom het volgende:
hehe kijk E-10 Jeroen en Milica hypocriet doen.. zeuren om complotten maar ze hebben zelf wel met zn 3-en op Tijn gestemd![]()
Wat zegt ie dan? (heb geen streams?)quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:44 schreef Kinga het volgende:
Jeroen heeft gelijk als het om Janine gaat..
Waarom zou je überhaubt verhaal gaan halen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:55 schreef schatje het volgende:
Milica durft geen verhaal te halen bij Monique. Jankerd.
Ze zegt al een paar keer dat ze het vooral heel beroerd vindt dat Jeroen is genomineerd. Dat ze zelf de klos zou zijn zei ze vorige week al.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:51 schreef arneaux het volgende:
Ik geloof dat Milica het erger vindt dat ze niet populair is in het algemeen dan dat ze nu het huis misschien uit moet.
Dat was Milica's reactie idd ook. Ze heeft er totaal geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaubt verhaal gaan halen?
Het is gewoon een dom wigt, dat er wel lekker uitziet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt al een paar keer dat ze het vooral heel beroerd vindt dat Jeroen is genomineerd. Dat ze zelf de klos zou zijn zei ze vorige week al.
Ze vind dat Mo haar negeerd, dan stap je toch naar die persoon toe en vraag je wat er aan de hand is?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze zegt genegeerd te worden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Hilde Junior hé....die trekt dat helemaal niet....quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ze vind dat Mo haar negeerd, dan stap je toch naar die persoon toe en vraag je wat er aan de hand is?
Ja, zielig doen zit in de genen schijnt...quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Hilde Junior hé....die trekt dat helemaal niet....![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:06 schreef T-lex het volgende:
Sa is een beetje pissed op E10 lijkt het....
Hopelijk laten ze hem net zo lang zitten tot die boot helemaal leeggelopen is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:08 schreef bbfakir het volgende:
Knikt die boot nou meer door dan in het begin?
[afbeelding]
Ze hadden het er vanmiddag al over dat de boot langzaam leeg liepquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:08 schreef bbfakir het volgende:
Knikt die boot nou meer door dan in het begin?
[afbeelding]
E10 en zn pa hadden over de nominatie zitten kwebbelen, toen kregen Semih en MArlies bankverlof en mochten E10 en pappa erop.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:09 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een hele oude koe maar door mijn vakantie heb ik dus twee weken gemist. Hoe kon het dat Marlies en Semih niet genomineerd meer waren bij de eerste exit?
Omdat Marcel en E10 genomineerd werden als straf omdat ze het over nomineren hadden 's nachts. Zij werden in plaats van hen genomineerd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:09 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een hele oude koe maar door mijn vakantie heb ik dus twee weken gemist. Hoe kon het dat Marlies en Semih niet genomineerd meer waren bij de eerste exit?
Jeroen is nooit to the point, hij weet niet eens van dat isquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:09 schreef MsInfidelity het volgende:
Jeroen weet volgens mij zelf niet eens meer waar hij het over heeft..Hele verhalen maar er is geen touw aan vast te knopen. To the point!!!
Janken omdat je genomineerd wordt, in een spel waar het om nominaties draaitquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:13 schreef n1ek het volgende:
Ik lees dat Milica moest janken om de nominaties, jezus hoe oud is ze wel niet. Het was toch wel te verwachten. De ene groep besloot Tijn te stemmen, maar die zijn maar met zn 3en ja en dat hebben ze er ook zelf naar gemaakt. Beetje overdreve om te gaan huilen
Ze jankte er meer om dat Jeroen genomineerd is, van zichzelf had ze het wel verwacht.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Janken omdat je genomineerd wordt, in een spel waar het om nominaties draait![]()
Ja, ja, ehhhh... tja....![]()
Ik zie gewoon Hilde!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:15 schreef MsInfidelity het volgende:
[afbeelding]
Wanneer komt Jeroen me nou neuken troosten
Ahh, maar het blijft dom hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze jankte er meer om dat Jeroen genomineerd is, van zichzelf had ze het wel verwacht.
Yep, das waar, maar vergeet niet dat er nog een hoop spanning in Milica zit ook nog van gisteren. Het moest er gewoon nog ff uit[marliesmodus off]quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh, maar het blijft dom hoor
Zo werkt het spelletje nou eenmaal![]()
Ik ben onder de indruk van de domme manier waarop hij zijn eigen glazen aan het ingooien is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:22 schreef arneaux het volgende:
Jeroen is boos. Raken we onder de indruk?
Ja, en jij gelooft dat!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze jankte er meer om dat Jeroen genomineerd is, van zichzelf had ze het wel verwacht.
Zou kunnen, maar ik heb eerder het idee dat het zelfmedelijden isquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, das waar, maar vergeet niet dat er nog een hoop spanning in Milica zit ook nog van gisteren. Het moest er gewoon nog ff uit[marliesmodus off]
Dat is wel dé manier om je orgasme uit te stellen zeg.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is wel dé manier om je orgasme uit te stellen zeg.
Joh. Hij heeft t er altijd over tegen Sabrina en Monique dat hij Tijn zo mag, púúr en alleen om te slijmen. Naar mannetje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:26 schreef Sonique het volgende:
e10 irriteerd zich mateloos aan Tijn.
Maar ondertussen wil hij het liefst Tijn zijn.
Let maar eens op hoe hij Tijn spiegelt...
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:26 schreef Sonique het volgende:
e10 irriteerd zich mateloos aan Tijn.
Maar ondertussen wil hij het liefst Tijn zijn.
Let maar eens op hoe hij Tijn spiegelt...
Sabrina zei tegen Egbert :"Zeg mogen er ook dames bij je in de boot?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook...
Doet Tijn push-ups...doet E10 er ook 3 (maar lukt hem helaas voor hem nog niet...hahaha)
En je moet hem is zien kijken als Tijn met Sa aan het dollen is...dan komt het haantje naar boven hoor.![]()
Goeie motivatie ook van E10...sukkeltje.![]()
Dat Jeroen zolang zn aandacht bij 1 onderwerp vind ik zowieso knap.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:30 schreef Sonique het volgende:
Is jeroen nog steeds aan het huile over de nominatie (wat hem niet boeit)?
Onderhand al een uur ofzo?
Ze zei het vorge week al... Maar natuurlik geloven we haar niet. Ze zit namelijk in het 'kampersgroepje' en die geloven we sowieso toch niet.quote:
Ok bedanktquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
E10 en zn pa hadden over de nominatie zitten kwebbelen, toen kregen Semih en MArlies bankverlof en mochten E10 en pappa erop.
Je vergeet "ik vind het ook niet erg".quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:34 schreef MsInfidelity het volgende:
Milica voor de 100e keer: Ik heb de afgelopen week echt geen leuke week gehad. Gaat ze dan niet eens nadenken dat het aan haar zelf ligt.![]()
Wat dacht je ervan dat het er heel misschien wel aan lag dat haar moeder genomineerd stond en twee dagen nauwelijks kon lopen? Zomaar een ideetje hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:34 schreef MsInfidelity het volgende:
Milica voor de 100e keer: Ik heb de afgelopen week echt geen leuke week gehad. Gaat ze dan niet eens nadenken dat het aan haar zelf ligt.![]()
Of dat ze zo in spanning zat omdat ze zo graag wou dat haar moeder eruit ging en dat ze ervan baalde dat ze ook nog verpleegstertje moest gaan spelen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat het er heel misschien wel aan lag dat haar moeder genomineerd stond en twee dagen nauwelijks kon lopen? Zomaar een ideetje hoor![]()
Anders stel je je even aan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:36 schreef scanman01 het volgende:
Wat wordt hier weer lekker simplistisch gekeken naar de zaken zeg....
Tijd om even wat anders te gaan doen....
Hier of in het huis..quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:36 schreef scanman01 het volgende:
Wat wordt hier weer lekker simplistisch gekeken naar de zaken zeg....
Tijd om even wat anders te gaan doen....
ik vind het zielig voor Milica dat ze met het stigma van Hilde opgescheept zit, dat kan ze gewoon nooit meer kwijtrakenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:37 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Of dat ze zo in spanning zat omdat ze zo graag wou dat haar moeder eruit ging en dat ze ervan baalde dat ze ook nog verpleegstertje moest gaan spelen.
dan ken je nog beter in een kano zittenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:39 schreef Sonique het volgende:
Krijgen we dit nu de hele week tot en met maandag van die twee huilies?
Nou, dat heeft ze grotendeels ook best aan zichzelf te danken hoor. Ze doet zich voor als recalsitrant, maar als moeder eruit gaat stort dat hele toneelstuk in elkaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:39 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik vind het zielig voor Milica dat ze met het stigma van Hilde opgescheept zit, dat kan ze gewoon nooit meer kwijtraken![]()
niks mis met je capkwaliteiten heur, maarquote:
Maar???quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
niks mis met je capkwaliteiten heur, maar![]()
En ik van dat wijf die hem aanhaaldquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:44 schreef Mikiej15 het volgende:
Ik wordt echt shijt ziek van die @10mm
'ik neuk rij je wel met m'n ogen dicht'quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:47 schreef iam_Tasja het volgende:
E10: "Nee, hoor ik hoef je niet naakt te zien hoor schat"
Ja, dat is een feitquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
'ik neuk rij je wel met m'n ogen dicht'
je ken diezelfde cap nu nog steeds maken, ze zitten nog steeds hetzelfde, maar ik word er gewoon niet echt vrolijk van, zelfs een beetjequote:
Marlies zégt dat het op een misverstand berust, daar geloof ik 3 x niks van, tis gewoon een achterbakse tante. Ze heeft Sjaan willens en wetens die joker door de neus geboord en ipv dat toe te geven zegt ze dat ze niet wist dat het een afspraak was. Ja, Marlies is gek.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ze vind dat Mo haar negeerd, dan stap je toch naar die persoon toe en vraag je wat er aan de hand is?
Ik wel tenminste, anders zit je alleen maar te janken terwijl het allemaal misschien wel op een misverstand berust (net als Janine en Marlies)
Voor je het weet ga je er dan conclussies aan koppelen, en zak je nog dieper weg in je eigen zielige brei...
Ken het gevoel. En E10 maar stug volhouden dat hij niet verliefd is. En nu ook nog gaan mindfucken of Barry er nog voor haar is als ze het huis uit komt..quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:50 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je ken diezelfde cap nu nog steeds maken, ze zitten nog steeds hetzelfde, maar ik word er gewoon niet echt vrolijk van, zelfs een beetje![]()
![]()
misschien niet voor haar, maar ZEKER voor hemquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:52 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Ken het gevoel. En E10 maar stug volhouden dat hij niet verliefd is. En nu ook nog gaan mindfucken of Barry er nog voor haar is als ze het huis uit komt..![]()
Dus nog eens 3 x een reden om op de juiste persoon af te stappen....quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Marlies zégt dat het op een misverstand berust, daar geloof ik 3 x niks van, tis gewoon een achterbakse tante. Ze heeft Sjaan willens en wetens die joker door de neus geboord en ipv dat toe te geven zegt ze dat ze niet wist dat het een afspraak was. Ja, Marlies is gek.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:54 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
misschien niet voor haar, maar ZEKER voor hem![]()
Maar dáár ben ik ook helemaal voor!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus nog eens 3 x een reden om op de juiste persoon af te stappen....
Strakke actie van Tijn!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:57 schreef T-lex het volgende:
Leuke uithaal naar jeroen van Tijn: "dat is klets..............Ik wil je best vertellen waarom ik je nomineer, maar blijkbaar kan je dat niet aan"(steek die maar in je zak..hahaha)
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:00 schreef bbfakir het volgende:
Zo, ik ga nog even genieten van Hilde.
Kijk ik nooitquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:06 schreef MsInfidelity het volgende:
Ik denk al wat is het stil hier..Maar ONM is begonnen natuurlijk.![]()
Lijkt me zo gaaf: Met de broek over de enkels, toiletpapier in de bilnaad, springend naar z'n kanoquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Eggie kruipt zn tent maar ff in![]()
O ik vind Etiënne wel aardig eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:24 schreef wolferl het volgende:
Ligt die strontvlieg nu weer Milica af te lebberen.
Ik haaat E10 uit de grond van mij hart.
Goedeavond trouwens.
E10 en Sa wisten net ook niet waar AA voor staat. Ze hadden het over Anti Alcohol....quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:13 schreef LuQas het volgende:
Etienne heeft nog nooit van het woord attitude (op zijn Frans uitgesproken) gehoord...
Jeroen wist in ieder geval het verschil.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:42 schreef Sonique het volgende:
Vraagt er nu echt iemand de witte of donkere was de bonte was is?
Wanneer gaat onze Lonsdale jongen er nu uit ?quote:
Gaat al weer verder op stream 3 en 4.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:46 schreef Sonique het volgende:
Missen we nu gewoon het gesprek tussen Milica en Monique?
Ik wens niet dat Etiënne en Opgezwolle vergeleken worden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:49 schreef BorTheWolf het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
opgeZWOLLE
de bolle van ZWOLLE
Als 2 druppels water !quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wens niet dat Etiënne en Opgezwolle vergeleken worden..
Ik ga ze nou ook weer niet tot op t bot zitten verdedigen.quote:
"Ja ik snap jou ook wel hoor."quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:56 schreef Sonique het volgende:
En nu komt het likken van de aarsen....
Ze stopt niet eens om te ademen !quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
Mo shut up !
Ja, ja ja ja en jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:59 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Mo: "Een verhaal moet geen verhaal gaan worden"
Wat een gebakken lucht weer
En waar het vandaan komt, komt het vandaan. Het gaat zoals het gaat. En ik ben zoals ik ben.quote:
Heb je ook echt geluisterd naar wat ze zei? Das een prestatie ansich.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:01 schreef LuQas het volgende:
Ooooo wat hoop ik dat Milica het huis zo snel mogelijk verlaat! Wat een vreselijk mens.
Ze weet gewoon niet meer wat ze lullen moet.. Wil gewoon even weer wat extra aandacht want ze heeft het zo moelijk is zo sneuquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:59 schreef Sonique het volgende:
OW?
En nu wil Milica weer naar huis het liefst....
ik vat um officieel niet meer....
Ze ziet dat haar groepje, dat ze vanaf dag 1 voor zichzelf had uitgekozen, snel aan het slinken is en probeert nu te slijmen bij de rest van de bewoners. Overduidelijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heb je ook echt geluisterd naar wat ze zei? Das een prestatie ansich.
Nu hoor ik wel dat er binnen het huis ook wel getwijfeld werd aan de ziekte van Hilde.
Bij mij doet stream 1 t zowieso al niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
waarom 4 streams hebben en er steeds maar 2 gebruiken, ze hebben nog een hoop te leren bij endemol !
Er zijn maar 2 geluidssporen, dus is technisch nog niet haalbaar denk ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
waarom 4 streams hebben en er steeds maar 2 gebruiken, ze hebben nog een hoop te leren bij endemol !
Bij geen problemen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bij mij doet stream 1 t zowieso al niet.
http://bb.roy.servehttp.com werkt primaquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bij mij doet stream 1 t zowieso al niet.
Je bent gewoon geilquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:09 schreef scanman01 het volgende:
Goed gesprek tussen Milica en Monique. Bevestigt maar weer eens dat Milica echt een oprechte lieve meid is. Van mij mag ze bij de laatste 3 komen en ook wel winnen.
Van mij mag ze maandag fijn haar moeder in de armen sluiten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:09 schreef scanman01 het volgende:
Goed gesprek tussen Milica en Monique. Bevestigt maar weer eens dat Milica echt een oprechte lieve meid is. Van mij mag ze bij de laatste 3 komen en ook wel winnen.
Die tent wordt al behoorlijk bruinquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:12 schreef T-lex het volgende:
HAHAHA, beetje diaree op z'n tijd is best lachen. hahaha
Precies jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:12 schreef T-lex het volgende:
Mo maakte wel ff een punt daarnet.
Ze vindt het wel positief dat milica met d'r wil praten....maaaaar het is wel een gevolg van het feit dat ze nu alleen (en dus zwakker) staat. Anders had ze nooit willen praten.....
Gelijk heeft ze....milica probeerd wat ze tot nu toe gedaan heeft ff goed te praten. Komt er min of meer op neer dat ze het helemaal niet zo eens was met mama Hilde. Tuurlijk meisie....![]()
Dus ach, Mo geeft eigenlijk aan dat ze best normaal kunnen doen tegen mekaar maar dat de schade al gedaan is. vindt dit eigenlijk wel een goed gesprek...de conclusie is gewoon heel duidelijk. Tenminste niet zo van...."OK, dan zijn we nu weer dikke vriendjes" Dat trek ik persoonlijk helemaal niet...al dat neppe.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:12 schreef T-lex het volgende:
Mo maakte wel ff een punt daarnet.
Ze vindt het wel positief dat milica met d'r wil praten....maaaaar het is wel een gevolg van het feit dat ze nu alleen (en dus zwakker) staat. Anders had ze nooit willen praten.....
Gelijk heeft ze....milica probeerd wat ze tot nu toe gedaan heeft ff goed te praten. Komt er min of meer op neer dat ze het helemaal niet zo eens was met mama Hilde. Tuurlijk meisie....![]()
Dus ach, Mo geeft eigenlijk aan dat ze best normaal kunnen doen tegen mekaar maar dat de schade al gedaan is. vindt dit eigenlijk wel een goed gesprek...de conclusie is gewoon heel duidelijk. Tenminste niet zo van...."OK, dan zijn we nu weer dikke vriendjes" Dat trek ik persoonlijk helemaal niet...al dat neppe.![]()
gaat pas donderdag in ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef berney het volgende:
Hoe kunnen die gasten op noodrantsoen zitten en alcohol drinken?
Dat heb ik altijd al vreemd gevonden!quote:
Padvinder ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:18 schreef Sonique het volgende:
Hey, een echte veldfles! that brings back memories!!
ohw ok, dacht ik al hoor, beroeps geweest dus.quote:
Zowiezo een kansloze actie ivm de joker.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:20 schreef Dropkick het volgende:
En maar klagen dat het een complot is,maar ze vergeten dat Milica geen eigen mening heeft en zodoende ook op Tijn heeft gestemd,omdat Jeroen en E10 dat ook deden.Van mij mag ze haar mama achterna!
Dat noemen ze ook wel het kamper iqquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zowiezo een kansloze actie ivm de joker.
Stem dan gewoon niet
Ik ook, maar ik heb echt een top tijd gehad bij Defensie. Ik zou het zo weer doen! Maar je moet er van houden hoor, tis een appart wereldje. either you'll love it, or hate it...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:21 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
ohw ok, dacht ik al hoor, beroeps geweest dus.
ben zelf (thank god) alleen dienstplichtig geweest.
En nu veranderd in een guppy ?quote:
exact goed gezien, zo is het idd gegaan. de loederquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:27 schreef T-lex het volgende:
Die milica (tegen janine): "Monique dacht dat ik heel erg met m'n moeder samen haar plan deed."
een halve minuut later gooit ze dit eruit:
"ook met nomineren, ik wist niet zo goed wie ik moest nomineren...
toen zat ik met m'n moeder te praten en die ging monique nomineren...
toen heb ik monique ook genomineerd...."
(komt ook bij dat ze tijdens dat gesprek zelfs nog vroeg aan Hilde "wat moet ik dan zeggen als motivatie?") dat heb ik zelf gezien....![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:39 schreef Inodder het volgende:
heefd iemand all eens een gelijkenis gezien tussen millica en Tatiana Simic toen ze net die brief voor las dacht ik ff iets te zien
niets eigenlijk... Milica krijgt het geld van Hilde...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:42 schreef mazaru het volgende:
Ff gemist, wat stond er in die brief?
Heh heh, mij doet ze vaak denken aan dat kind uit de multivlaai commercial.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:39 schreef Inodder het volgende:
heefd iemand all eens een gelijkenis gezien tussen millica en Tatiana Simic toen ze net die brief voor las dacht ik ff iets te zien
Groeten en sterkte van Hilde aan Milica. En groeten aan bijna iedereen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:42 schreef mazaru het volgende:
Ff gemist, wat stond er in die brief?
Ohh, ik schrok al, ik dacht even dat er aktie kwamquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
niets eigenlijk... Milica krijgt het geld van Hilde...
Verrassend...![]()
weten we nu al wie wie heeft genomineerd ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:38 schreef n1ek het volgende:
op bb site staat wel het een en ander fout..in die dagboeken staat dat Milica degene die ze genomineerd heeft apart neemt (Monique) maar ze heeft Tijn genomineerd
Ja ik ook, ik poepte zowat in m'n broek van de spanning....quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohh, ik schrok al, ik dacht even dat er aktie kwam![]()
Egbert: Etiennequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:45 schreef Capaja het volgende:
[..]
weten we nu al wie wie heeft genomineerd ?
ik kom zo ver tot nu toe ;
egbert
etienne tijn
janine
jeroen tijn
marcia milica
marlies jeroen
micheline
milica tijn
monique milica
rik
sabrina milica
semih
tijn jeroen
wie kan aanvullen ?
die zender versterkt dat gelebber ook zo lekker, zie je hem niet in beeld hoor je hem wel weer 20x in 1 minuut die naïeve Sabrina 'kussen' en allemaal vriendschappelijk he!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:48 schreef Sonique het volgende:
Moet e10 niet even aan Sabrina zitten?
Tis toch zeker al 2 minuten geleden....
Zeg ik ook altijd; ik ga je nu geheel vriendschappelijk even nemen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef n1ek het volgende:
[..]
die zender versterkt dat gelebber ook zo lekker, zie je hem niet in beeld hoor je hem wel weer 20x in 1 minuut die naïeve Sabrina 'kussen' en allemaal vriendschappelijk he!
quote:
preciesquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd; ik ga je nu geheel vriendschappelijk even nemen...
ok?
Retorisch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:01 schreef arneaux het volgende:
Is t de moeite om de streams aan te zetten? Of vraag is dit een vraag tegen beter weten in?
Dank je.quote:
Jaja, was weer een liefdesbetuiging.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:04 schreef Sonique het volgende:
Tijn: "Maar ik ga niet met Marlies trouwen, zij is groter dan mij. En bovendien hou ik van iemand anders!"
Mo: "Ja dat zal best"
Tijn: "Maar dat is onmogelijk"
ja... ze vinden zich helemaal de bom vooral die plofkopquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:10 schreef n1ek het volgende:
ik lig dubbel van het idee dat Jeroen denkt dat hun groepje zoveel boeiender is![]()
ja kurkenbouwen en je goeie gesprekken waren echt geweldig mn jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |