Heb je verleden jaar niet gezien dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Deze Big Brodder sterft een bloedeloze dood, alle enigzins spraakmakende mensen vliegen eruit en de nietszeggende figuren blijven erin. Nou Jippie.
Vind je Milcia spraakmakend?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Deze Big Brodder sterft een bloedeloze dood, alle enigzins spraakmakende mensen vliegen eruit en de nietszeggende figuren blijven erin. Nou Jippie.
Dat doet Milicia écht niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:33 schreef T-lex het volgende:
Zou het tof vinden als Marlies haar Joker verkoopt aan Milica (die heeft euro's)...met als voorwaarde E10 op de bank.
Milica spraakmakend?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Milica wil eruit dus die vlieger gaat niet op. Ik zei vliegerquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:33 schreef T-lex het volgende:
Zou het tof vinden als Marlies haar Joker verkoopt aan Milica (die heeft euro's)...met als voorwaarde E10 op de bank.
Nee Marcia, Marlies en Egbert zijn beter ja..quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Vind je Milcia spraakmakend?
spraak·ma·kend (bn.)
1 opzienbarend
Nee toch?
Dat is wel héél erg opzichtig gemaakt van Marlies zeg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:34 schreef scanman01 het volgende:
Marlies komt nu even slijmen bij Milica en Jeroen en zegt dat het kut is dat er iedere keer iemand uit hun groep weg moet. ZO STEM JE ZELF OOK TRUT!!!
Heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee Marcia, Marlies en Egbert zijn beter ja..
Zo'n ingewikkelde constructie kan zij nooit onthouden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:33 schreef T-lex het volgende:
Waarom niet...als ze jeroen erin wil houden moet ze dus niet Tijn(die heeft ze genomineerd) op die bank zetten...hahahahaquote:
Sjaan zorgt wel voor pit in het huis. Micheline vind ik ontzettend saai. Semih heeft zo zijn momenten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:38 schreef Scarabee het volgende:
Marlies en Sjaan vind ik niet echt zo ontzettend leuk. Ik vind Semih en Micheline erg leuk. Ik denk ook dat die twee het ver zullen schoppen
Omdat ze het gekonkel en geroddel op de streams niet kunnen zien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:41 schreef Kinga het volgende:
Wáárom nomineren ze Janine niet? Ik snap het echt niet....
idd, het grootste complot waren/zijn hun deel van...quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:44 schreef Suikeroom het volgende:
hehe kijk E-10 Jeroen en Milica hypocriet doen.. zeuren om complotten maar ze hebben zelf wel met zn 3-en op Tijn gestemd![]()
Wat zegt ie dan? (heb geen streams?)quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:44 schreef Kinga het volgende:
Jeroen heeft gelijk als het om Janine gaat..
Waarom zou je überhaubt verhaal gaan halen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:55 schreef schatje het volgende:
Milica durft geen verhaal te halen bij Monique. Jankerd.
Ze zegt al een paar keer dat ze het vooral heel beroerd vindt dat Jeroen is genomineerd. Dat ze zelf de klos zou zijn zei ze vorige week al.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:51 schreef arneaux het volgende:
Ik geloof dat Milica het erger vindt dat ze niet populair is in het algemeen dan dat ze nu het huis misschien uit moet.
Dat was Milica's reactie idd ook. Ze heeft er totaal geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaubt verhaal gaan halen?
Het is gewoon een dom wigt, dat er wel lekker uitziet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt al een paar keer dat ze het vooral heel beroerd vindt dat Jeroen is genomineerd. Dat ze zelf de klos zou zijn zei ze vorige week al.
Ze vind dat Mo haar negeerd, dan stap je toch naar die persoon toe en vraag je wat er aan de hand is?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze zegt genegeerd te worden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Hilde Junior hé....die trekt dat helemaal niet....quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ze vind dat Mo haar negeerd, dan stap je toch naar die persoon toe en vraag je wat er aan de hand is?
Ja, zielig doen zit in de genen schijnt...quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Hilde Junior hé....die trekt dat helemaal niet....![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:06 schreef T-lex het volgende:
Sa is een beetje pissed op E10 lijkt het....
Hopelijk laten ze hem net zo lang zitten tot die boot helemaal leeggelopen is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:08 schreef bbfakir het volgende:
Knikt die boot nou meer door dan in het begin?
[afbeelding]
Ze hadden het er vanmiddag al over dat de boot langzaam leeg liepquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:08 schreef bbfakir het volgende:
Knikt die boot nou meer door dan in het begin?
[afbeelding]
E10 en zn pa hadden over de nominatie zitten kwebbelen, toen kregen Semih en MArlies bankverlof en mochten E10 en pappa erop.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:09 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een hele oude koe maar door mijn vakantie heb ik dus twee weken gemist. Hoe kon het dat Marlies en Semih niet genomineerd meer waren bij de eerste exit?
Omdat Marcel en E10 genomineerd werden als straf omdat ze het over nomineren hadden 's nachts. Zij werden in plaats van hen genomineerd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:09 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een hele oude koe maar door mijn vakantie heb ik dus twee weken gemist. Hoe kon het dat Marlies en Semih niet genomineerd meer waren bij de eerste exit?
Jeroen is nooit to the point, hij weet niet eens van dat isquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:09 schreef MsInfidelity het volgende:
Jeroen weet volgens mij zelf niet eens meer waar hij het over heeft..Hele verhalen maar er is geen touw aan vast te knopen. To the point!!!
Janken omdat je genomineerd wordt, in een spel waar het om nominaties draaitquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:13 schreef n1ek het volgende:
Ik lees dat Milica moest janken om de nominaties, jezus hoe oud is ze wel niet. Het was toch wel te verwachten. De ene groep besloot Tijn te stemmen, maar die zijn maar met zn 3en ja en dat hebben ze er ook zelf naar gemaakt. Beetje overdreve om te gaan huilen
Ze jankte er meer om dat Jeroen genomineerd is, van zichzelf had ze het wel verwacht.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Janken omdat je genomineerd wordt, in een spel waar het om nominaties draait![]()
Ja, ja, ehhhh... tja....![]()
Ik zie gewoon Hilde!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:15 schreef MsInfidelity het volgende:
[afbeelding]
Wanneer komt Jeroen me nou neuken troosten
Ahh, maar het blijft dom hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze jankte er meer om dat Jeroen genomineerd is, van zichzelf had ze het wel verwacht.
Yep, das waar, maar vergeet niet dat er nog een hoop spanning in Milica zit ook nog van gisteren. Het moest er gewoon nog ff uit[marliesmodus off]quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh, maar het blijft dom hoor
Zo werkt het spelletje nou eenmaal![]()
Ik ben onder de indruk van de domme manier waarop hij zijn eigen glazen aan het ingooien is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:22 schreef arneaux het volgende:
Jeroen is boos. Raken we onder de indruk?
Ja, en jij gelooft dat!quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze jankte er meer om dat Jeroen genomineerd is, van zichzelf had ze het wel verwacht.
Zou kunnen, maar ik heb eerder het idee dat het zelfmedelijden isquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, das waar, maar vergeet niet dat er nog een hoop spanning in Milica zit ook nog van gisteren. Het moest er gewoon nog ff uit[marliesmodus off]
Dat is wel dé manier om je orgasme uit te stellen zeg.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is wel dé manier om je orgasme uit te stellen zeg.
Joh. Hij heeft t er altijd over tegen Sabrina en Monique dat hij Tijn zo mag, púúr en alleen om te slijmen. Naar mannetje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:26 schreef Sonique het volgende:
e10 irriteerd zich mateloos aan Tijn.
Maar ondertussen wil hij het liefst Tijn zijn.
Let maar eens op hoe hij Tijn spiegelt...
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:26 schreef Sonique het volgende:
e10 irriteerd zich mateloos aan Tijn.
Maar ondertussen wil hij het liefst Tijn zijn.
Let maar eens op hoe hij Tijn spiegelt...
Sabrina zei tegen Egbert :"Zeg mogen er ook dames bij je in de boot?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook...
Doet Tijn push-ups...doet E10 er ook 3 (maar lukt hem helaas voor hem nog niet...hahaha)
En je moet hem is zien kijken als Tijn met Sa aan het dollen is...dan komt het haantje naar boven hoor.![]()
Goeie motivatie ook van E10...sukkeltje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |