Niet? Maar bij het adres staat het wel.. Dan klopt het toch?quote:
Dat doe ik om de stouterds zoals jij eruit te vissenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:32 schreef geenaam het volgende:
[..]
Niet? Maar bij het adres staat het wel.. Dan klopt het toch?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat doe ik om de stouterds zoals jij eruit te vissen![]()
![]()
Beetje wel jaquote:
Mmm.. Klinkt wel heel erg engels ja..quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Simon Vestdijk?
En nu? Helemaal op nul dan maar?quote:
Misschien moeten we erover stemmenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:36 schreef geenaam het volgende:
[..]
En nu? Helemaal op nul dan maar?
Oh nee! Als ik nou beloof heel lief in het vervolg te zijn en niet meer te spieken? Ik ben nu een "jayhawkje"..quote:
Als je belooft het nooit meer te doen ben ik wel bereid om het door de vingers te zienquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:39 schreef geenaam het volgende:
[..]
Oh nee! Als ik nou beloof heel lief in het vervolg te zijn en niet meer te spieken? Ik ben nu een "jayhawkje"..![]()
Liev hoor..quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je belooft het nooit meer te doen ben ik wel bereid om het door de vingers te zien![]()
Nee, verkeerd land ook.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:43 schreef MaJo het volgende:
Orson Wells?
Das een striptekenaar volgens mij...quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:42 schreef NoSigar het volgende:
Wie is George Remi?
Pseudoniem Willy Vandersteen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:47 schreef whizzer2250 het volgende:
Das een striptekenaar volgens mij...![]()
De schrijver van Kuifje is Hergé, dus dat zou kunnenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:51 schreef whizzer2250 het volgende:
Kon me nog herinderen van volgens mij Kuifje? Maar dat weet ik niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |