Jij bent een mongoolquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:05 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, als mn zus mij slaat, en ik haar waarschuw en ze doet het weer. Dan krijgt ze toch echt een vuist in haar gezicht![]()
EN NEE MN ZUS IS NIET LEKKER![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 03:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Jij bent een mongool
En je zus is net als je moeder een geil loeder![]()
Is het leuk op het kamp?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:06 schreef Ferrox het volgende:
Ik sla haar wel es hoor, maar dan zorg ik dat ze mij eerst slaat, en dan waarschuw ik haar. Slaat ze weer dan heeft ze een blauw oogheeft ze al meerdere keren uitgetest. En het leukste is dat mn ma me dan ook nog es gelijk geeft omdat ik haar waarschuwde
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:12 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
ABER!
DAN KOMST JA DIE ROFLBOEF MIT DIE DFX SLEUTELFINDER 5000!!!
[afbeelding]
ROFL!!!EINZEINZ!!1111111111111111UNAPALOMAPAMPER!!! ($259,95 @ TellSll)
DAN IS JE ACHTERDEURSLEUTEL GELOLLERPWND..![]()
![]()
Zeer zeker niet 9 van de 10 mensen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:02 schreef Barcaconia het volgende:
Bijna iedereen heeft een sleutel buiten liggenEn inbrekers kunnen echt een sleutel niet zomaar vinden tenzij hij onder de deurmat ligt... Daar zijn zo ontzettend veel verschillende plaatsen voor...
quote:Op zondag 17 december 2006 19:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
Moet je haar eens in de slaap verrassen en haar heel zachtjes aan de kittelaar sabbelen !
DAT ZAL HAAR LEREN !
quote:Op zondag 17 december 2006 20:59 schreef Dipkip het volgende:
Als ik het goed begrijp is het jouw zus dr taak om op jou te passen? Ben je 11 ofzo? Waarom heb je geen eigen sleutel? Als zij was gaan winkelen was je op de stoep gaan zitten wachten tot je mammie thuis kwam?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |