we waren met zn 3-en , waaronder 1 nederlanderquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef SuperRogier het volgende:
Ga met je homies, dan kom je vast wel binnen
Als je er aggressief uit ziet dan kom je meestal niet binnen.. Misschien dat dat het isquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef fokbruce het volgende:
[..]
we waren met zn 3-en , waaronder 1 nederlander
hun zijn waarschijnlijk ook zo geworden door dit soort actiesquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef thomzor het volgende:
Sla je andere medelanders, die verpesten het voor jou
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef fokbruce het volgende:
[..]
hun zijn waarschijnlijk ook zo geworden door dit soort acties
agressief nou nou wat agressief zie ik eruitquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:53 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Als je er aggressief uit ziet dan kom je meestal niet binnen.. Misschien dat dat het is![]()
Istanbul schijnt ook heel hip te zijn om uit te gaan!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef fokbruce het volgende:
meestal is het bij je hebben van een nederlander erg handig..nou kennelij kniet. da's erg kut.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:52 schreef fokbruce het volgende:
[..]
we waren met zn 3-en , waaronder 1 nederlander
geen petje, ik had gewoon een zilveren kettinkje om niks bijzondersquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:55 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
meestal is het bij je hebben van een nederlander erg handig..nou kennelij kniet. da's erg kut.
Kleding wel in orde? (dus geen petje, kijkshop-goud, witte gympen)
Hunquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef fokbruce het volgende:
[..]
ik kan toch ook niet mijn uiterlijk veranderen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:58 schreef Overlast het volgende:
Soms is het inderdaad vervelend dat ook portiers aan kansreknening doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |