quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:12 schreef Chocobo het volgende:
Noot,.... Strol,.... hier de volledige Okami OST die extreem goed schijnt te zijn. De volledige 5cd's. Jullie mogen me later pijpen hiervoor
http://jesuisunsacost2.free.fr/Okami%20OST/
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je m niet gezipt stinkende Sjo?
Maak eens een zipfile voor ons.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:12 schreef Chocobo het volgende:
Noot,.... Strol,.... hier de volledige Okami OST die extreem goed schijnt te zijn. De volledige 5cd's. Jullie mogen me later pijpen hiervoor
http://jesuisunsacost2.free.fr/Okami%20OST/
Wahahahahaha...ik las nu pas terugquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je m niet gezipt stinkende Sjo?
Sorry Gijsquote:
Dat haarquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef mr_Brown het volgende:
eeehhhh....
als jullie toch niks te doen hebben...
stem dan ff YES
http://www.nike.com/nikew(...)2LA;thevideos,200754
is een vriendin van O-Ren en mij
thnx
Done!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef mr_Brown het volgende:
eeehhhh....
stem dan ff YES
thnx
en dat met XPmovie makerquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Done!!
Video is netjes geworden man!
Toch met XP gedaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en dat met XPmovie maker![]()
nog bedankt voor je hulp
No gestemd........... vond haar niet zo goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef mr_Brown het volgende:
eeehhhh....
stem dan ff YES
thnx
Hoelang moet je nog bij Stropdas gijs?quote:
thnxquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
No gestemd........... vond haar niet zo goed
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog bij Stropdas gijs?
quote:Helaas zullen wij afscheid gaan nemen van Atuniel. Atuniel heeft eind augustus aangegeven zijn carrière buiten STROPDAS te willen voortzetten. Zijn laatste werkdag is donderdag 21 september.
Atuniel is werkzaam bij STROPDAS sinds mei 2004 bij de afdeling Continuity Services. We zullen je perfecte inzet en goed functioneren missen.
Atuniel succes met je nieuwe baan!
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:25 schreef Strolie75 het volgende:
Wehehehehehe...ik heb de Xbox Vision Camera in huis. Leuk dingetje hoor
Ik weet alleen niet of de andere UNO speler erop zitten te wachten om mij in mijn trainingsbroek en witte sokken te zien liggen op de bank.
noemen ze je daar ook Atunielquote:
Heb je hem al binnen gijs..quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet alleen niet of de andere UNO speler erop zitten te wachten om mij in mijn trainingsbroek en witte sokken te zien liggen op de bank.
Die tekst met die andere naamquote:
Ga jij hem nog halen gijs?quote:
Nee ze noemen me hier Ernesto eigenlijk, maar ik dacht voor de veiligheid verander ik het gewoonquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
noemen ze je daar ook Atunielje lijkt magneet wel
whahahahahahahaquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
noemen ze je daar ook Atunielje lijkt magneet wel
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:38 schreef Atuniel het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf er om gniffelen![]()
Mooi istie hequote:Op dinsdag 19 september 2006 16:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahaha
WTF... hoe kom je daar aan dan![]()
![]()
![]()
Dat hoofd ... zo briljant
Ah hyvesquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Mooi istie he![]()
![]()
Moest ook zo lachen...
Hyves Gijs
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:38 schreef Atuniel het volgende:
[afbeelding]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:38 schreef Atuniel het volgende:
[afbeelding]
Okay, nu heb ik die reactie al op 3 plekken gelezenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:25 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs hij is trotsquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, nu heb ik die reactie al op 3 plekken gelezen
Hij heeft m van mij gehadquote:
ik hou zooooooveel van jouquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Gniffelen noem je dat![]()
![]()
Wat een foto................ OMG
Zie trouwens alleen geen helm
Ik ook van jouw minderheid van de maatschappijquote:
Review-exemplaarquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:31 schreef silver-surfer het volgende:
Heb je hem al binnen gijs..
Lachen man!
Dat herinnerd mij eraan dat ik het formulier voor Xboxworld nog moet opsturen
Ik wil je best zien trouwens
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:31 schreef Atuniel het volgende:
Ik weiger verder ieder aandeel in dit topic onder deze titel.
Ja,... ik vind het topic heersenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker rustig zo zonder Struik en A trouwens
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker rustig zo zonder Struik en A trouwens
quote:Wilt u altijd, waar ook ter wereld, op de hoogte zijn van uw actuele saldo? Met Messenger Saldo krijgt u binnen een paar tellen gratis het actuele saldo van uw rekening te zien via uw Messenger scherm.
Razendsnel en altijd actueel
Gratis
Inloggen waar u maar wilt.
Messenger Saldo
Met Messenger Saldo kunt u binnen een paar tellen het actuele saldo van uw rekening zien op Windows Messenger Live. Stuur een bericht met de tekst 'saldo XXXX' (de tekens XXXX vervangt u door de laatste vier cijfers van uw rekeningnummer). U ontvangt direct een bericht terug met daarin het actuele saldo van uw rekening.
Aanmelden en instellen
Als u gebruik maakt van Internet Bankieren, kunt zich direct aanmelden voor Messenger Saldo.
Messenger Saldo is momenteel alleen beschikbaar in het Nederlands. Er zijn geen kosten verbonden aan het gebruik van Messenger Saldo. U kunt zich altijd weer afmelden. Voor meer informatie kunt u bellen met het Customer Contact Center via 0900 - 00 24 (lokaal tarief).
Dat is best coolquote:
Jamaar het werkt nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is best cool
maar ik check mijn saldo nooit.... ja een keer per maand als ik de betalingen doe
quote:ABN AMRO zegt:
Je hebt een verkeerde opdracht gegeven. Gebruik: saldo [laatste 4 cijfers rekeningnummer]
Ik denk dat hij niet zover in de min kan denken Gijsquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:11 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Jamaar het werkt niet![]()
[..]
oja, krijg je datquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet zover in de min kan denken Gijs
quote:He made some progress on Oblivion, and then the lightweight went to bed. Freakin' wuss.
quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:38 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Ben GVD vampier geworden in Oblivionwat een kutopdracht om daar vanaf te komen
Ja dat heb ik ook gehad... wat een drama om daar vanaf te komen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:38 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Ja ga hem wel halen denk ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Review-exemplaar
Ga jij hem ook halen Gijs?
Neem je een usericon van je billen?
The Vile Lair expansion downloaden. Naast een coole grot voor vampiers heb je er een fontain die je in een klap geneest.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:38 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Dat kost geldquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
The Vile Lair expansion downloaden. Naast een coole grot voor vampiers heb je er een fontain die je in een klap geneest.
Gijs...je bent een film met blote mannen aan het kijken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:59 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[afbeelding]
whahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...je bent een film met blote mannen aan het kijken.
Everybody loves Raymond, sauna scenequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PROEESSTT hahahahahahaquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt jezelf nog nooit in de spiegel bekeken zeker !quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat is best een raar gezicht idd![]()
Gijs..... dat is wel een hele slechte Bassie en Adriaan grap hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:04 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Je hebt jezelf nog nooit in de spiegel bekeken zeker !![]()
Slaapt je kleine meid al gijs?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:04 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Je hebt jezelf nog nooit in de spiegel bekeken zeker !![]()
Nu al spijt van je Bassie en Adriaan opmerking?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Slaapt je kleine meid al gijs?
Wordt het huilen al wat minder?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nu al spijt van je Bassie en Adriaan opmerking?
Neequote:Op dinsdag 19 september 2006 21:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Slaapt je kleine meid al gijs?
Wordt het huilen al wat minder?
Oh dat ben ik al het halve spel, heerlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:38 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:59 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[afbeelding]
Jawel hequote:Op woensdag 20 september 2006 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
Toffe film 16 Blocks vanavond Syriana.
Zeker weten!!quote:Op woensdag 20 september 2006 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
Die TT trouwens. Op dit moment pijp ik de 360...hard...![]()
Alleen die snor mog er wel af.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jawel he
Bruce Willis blijft ook leuk spelen... echt altijd de rol van "Im getting to old for this shit" altijd een kater, altijd een peuk in zn bek![]()
Heb je die preview van TW2007 op Gamespot gelezen? Volgende maand opzeker een balletje slaan!quote:Op woensdag 20 september 2006 08:30 schreef Atuniel het volgende:
Zeker weten!!
Ja schijnt cool te zijn.. maar ik denk zelf teveel hype..quote:Op woensdag 20 september 2006 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga vrijdag waarschijnlijk naar Zwartboek
Ja gijs.. ik had zelf die link gepost in het 360 topicquote:Op woensdag 20 september 2006 08:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je die preview van TW2007 op Gamespot gelezen? Volgende maand opzeker een balletje slaan!
Ja.. zon vies vlassnorretje.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Alleen die snor mog er wel af.
Ow, in mijn enthousiasme overheen gelezenquote:Op woensdag 20 september 2006 08:32 schreef Atuniel het volgende:
Ja gijs.. ik had zelf die link gepost in het 360 topic
Maar tis dus moeilijker slaan geworden, altijd welkom want als je het allemaal door hebt sla je altijd de bal daar waar je wilt, dat word nu iets moeilijker dan.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, in mijn enthousiasme overheen gelezen![]()
![]()
Wel goed dat het slaan wat moeilijker wordt, dan maakt het ook iets leuk in multiplayer mode.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:35 schreef Atuniel het volgende:
Maar tis dus moeilijker slaan geworden, altijd welkom want als je het allemaal door hebt sla je altijd de bal daar waar je wilt, dat word nu iets moeilijker dan.
Ze zeggen zo'n beetje dat ze het beste deel ooit hebben gepreviewd.
Oh gaaf gijsquote:Op woensdag 20 september 2006 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga vrijdag waarschijnlijk naar Zwartboek
Welke maat zou die helm zijn? Of is het een grote kookpot die ze legergroen hebben geverfd?quote:
De inhoud is rond de 40 kuub heb me laten vertellen....quote:Op woensdag 20 september 2006 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke maat zou die helm zijn? Of is het een grote kookpot die ze legergroen hebben geverfd?
Whehehehehequote:Op woensdag 20 september 2006 09:03 schreef mr_Brown het volgende:
die fotovind em zo droog
![]()
lach gewoon mezelf uit
quote:Hey Butch NL, check this out: !sdrawkcab epyt ot flesym thguat i ,emit eerf siht lla htiw... ok not really, that took an hour to figure out...
Grote pluspunt van de PS3 is weg.quote:At their pre-TGS press briefing in Tokyo today, Microsoft announced that the Xbox 360 will support 1080p content through a software upgrade. The "p" stands for parity.
Microsoft's announcement -- which effectively parries Sony's bold claims regarding the merits of 1080p high definition content or, as Sony calls it, True HD -- is their latest move seeking to blunt the impact of the oncoming Sony PS3 hype-train. With the True HD cat de-clawed, Microsoft's mantra of choice will appear even more appealing. It's another bullet point taken out of the next-gen console war equation.
kikke he die adrenalinequote:Op woensdag 20 september 2006 10:54 schreef kepler het volgende:
mijn mooie auto was bijna plat vanochtend
Ik haalde een vrachtwagen in (aan de goede kant) op de snelweg, besluit hij opeens op te schuiven naar mijn rijstrook. Hij gebruikte echter geen knipperlicht en had mij niet gezien![]()
Het scheelde echte centimers of hij had me achterstevoren getikt
die adrenaline dan
nuttig -4quote:Op woensdag 20 september 2006 10:58 schreef Magneet het volgende:
en weer een dag cursus
ik ben wel beschermd in de tank natuurlijkquote:Op woensdag 20 september 2006 10:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kikke he die adrenaline![]()
mijn mooie auto ook.... gijs.... ik denk dat dat ook het eerste is waar ik me druk om zou maken
Ja mooi..ik heb ook wel eens gehad dat het echt net aan goed ging.. toen zat ik keihard achter mn stuur "WHOOEHAAAAA"quote:
En dan op je benen gaan staan... helemaal shackyquote:Op woensdag 20 september 2006 11:00 schreef kepler het volgende:
5 minuten later zat ik nog te trippen zowat
dat had O-Ren dus ook nadat ze van die quad was gevallen.... tot 5 minuten na de val de adrenaline was uitgewerktquote:Op woensdag 20 september 2006 11:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En dan op je benen gaan staan... helemaal shacky
Final Fantasy wordt multiplatform?quote:Op woensdag 20 september 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grote pluspunt van de PS3 is weg.
dat had ik toen ik bijna snoeihard tegen een autodeur was gefietstquote:Op woensdag 20 september 2006 11:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel gehyped over Final Fantasy XII. Maar ik ben eerlijk gezegd meer gehyped over Lost Odyssey en Blue Dragon. Eens een keer wat anders. Sowieso vind ik dat Square de laatste tijd flink de plank mis slaat.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy wordt multiplatform?
Strol. Je wordt een Xbot.
hahahahaha.. mooi dat al die verhalenquote:Op woensdag 20 september 2006 11:16 schreef kepler het volgende:
[..]
dat had ik toen ik bijna snoeihard tegen een autodeur was gefietstIemand gooide zonder te kijken de deur open, terwijl ik bijna te laat was voor mijn werk. In een reflex stuur ik net om de deur heen, maar mijn hart sloeg echt een slag over
Toen maar even iets rustiger gaan fietsen
Had je dat ook toen je op 2 wielen door de tunnel in den Haag reedt?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gijs, er zit een toeter op je stuur.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:54 schreef kepler het volgende:
mijn mooie auto was bijna plat vanochtend
Ik haalde een vrachtwagen in (aan de goede kant) op de snelweg, besluit hij opeens op te schuiven naar mijn rijstrook. Hij gebruikte echter geen knipperlicht en had mij niet gezien![]()
Het scheelde echte centimers of hij had me achterstevoren getikt
die adrenaline dan
het moment was al voorbij voordat ik uberhaupt kon reagerenquote:Op woensdag 20 september 2006 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, er zit een toeter op je stuur.![]()
Ja he?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel gehyped over Final Fantasy XII. Maar ik ben eerlijk gezegd meer gehyped over Lost Odyssey en Blue Dragon. Eens een keer wat anders. Sowieso vind ik dat Square de laatste tijd flink de plank mis slaat.
Gijijijisss... Nooo nigga.. ik ga Saints Row niet halen.. brother.quote:
Ik hou ook niet van GTA, maar SR is geweeeeeldig. Dat GPS systeem is precies wat ik nodig had om een dergelijke game te spelen. Sfeer is heerlijk, gameplay is goed en ik vind het een machtig stoere game.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijijijisss... Nooo nigga.. ik ga Saints Row niet halen.. brother.
Denk namelijk dat ik het spel na een paar uur weer neer leg..
Ik hou niet zo van die GTA achtige spellen...
Ik wacht nu op SplinterCell , GoW, Zelda, RS.... enz enz..
Hoe vind hem gijs?
PROOOEESSTTquote:Op woensdag 20 september 2006 11:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Komt er een bijdehandje voorbij, terwijl ik daar in de knoop lig, en ze vraagt of ik m'n portemonnee kwijt ben
Kon dat mens wel doden toen![]()
Nee eigenlijk niet, omdat ik wel vaker heel hard die bocht maakte daarquote:Op woensdag 20 september 2006 11:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Had je dat ook toen je op 2 wielen door de tunnel in den Haag reedt?![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 11:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
hahahahaha.. mooi dat al die verhalen
Ben ooit een keer in een bussluis gefiets![]()
Helemaal met fiets en al in de knoop in een gat, in de weg...
Je hart zit in je keel als je beseft wat er is gebeurd....
Komt er een bijdehandje voorbij, terwijl ik daar in de knoop lig, en ze vraagt of ik m'n portemonnee kwijt ben
Kon dat mens wel doden toen![]()
Dat GPS werkt werelds inderdaad.. "ik wil daarheen" en gewoon de pijltjes volgen dan.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van GTA, maar SR is geweeeeeldig. Dat GPS systeem is precies wat ik nodig had om een dergelijke game te spelen. Sfeer is heerlijk, gameplay is goed en ik vind het een machtig stoere game.
ALs ik jou was zou ik m ook gewoon gaan gamen.
Ik mis nog wel ns een afslag omdat ik niet echt oplet, hup, midden op de snelweg in zn achteruitquote:Op woensdag 20 september 2006 12:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat GPS werkt werelds inderdaad.. "ik wil daarheen" en gewoon de pijltjes volgen dan.
Wel vaak dat ik dan bovenop een auto klap hoor, omdat ik gewoon te veel op de kaart kijk.
Gisteren dat Mayhem weer geprobeerd.. je moet echt beginnen met 5 sterren op den duur![]()
Die chaos!
Gebeurdt ook te vaak als ik op de motor zitquote:Op woensdag 20 september 2006 11:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja mooi..ik heb ook wel eens gehad dat het echt net aan goed ging.. toen zat ik keihard achter mn stuur "WHOOEHAAAAA"
Haal Dead Rising nou gewoon Gijs. Durf eens een keer uit je volgzame rol te springen!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:45 schreef silver-surfer het volgende:
Gijijijisss... Nooo nigga.. ik ga Saints Row niet halen.. brother.
Denk namelijk dat ik het spel na een paar uur weer neer leg..
Ik hou niet zo van die GTA achtige spellen...
Ik wacht nu op SplinterCell , GoW, Zelda, RS.... enz enz..
Hoe vind hem gijs?
Whehehequote:Op woensdag 20 september 2006 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal Dead Rising nou gewoon Gijs. Durf eens een keer uit je volgzame rol te springen!
Gijs, met jouw rijstijl moet je ondertussen toch wel gewend zijn aan dit soort momenten? Het zijn meer de bijrijders die bij jou met klamme billen uitstappen.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Gebeurdt ook te vaak als ik op de motor zit![]()
![]()
Zomer of winter maakt idd niet uit, je stapt altijd bezweet uitquote:Op woensdag 20 september 2006 12:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, met jouw rijstijl moet je ondertussen toch wel gewend zijn aan dit soort momenten? Het zijn meer de bijrijders die bij jou met klamme billen uitstappen.![]()
Of lachend.. toen hij op volle toeren achteruit tegen een dikke betonnen pilaar aan reedquote:Op woensdag 20 september 2006 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zomer of winter maakt idd niet uit, je stapt altijd bezweet uit
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Of lachend.. toen hij op volle toeren achteruit tegen een dikke betonnen pilaar aan reed![]()
Oh ja, helemaal vergeten die actie.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:27 schreef Atuniel het volgende:
Of lachend.. toen hij op volle toeren achteruit tegen een dikke betonnen pilaar aan reed![]()
Die is ook wel gevoelig voor gadgets zeg.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:51 schreef Atuniel het volgende:
QR heeft een hele coole webcam![]()
Gaat echt nergens over zeg!
Volle toeren oooookquote:Op woensdag 20 september 2006 12:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
blow mequote:Op woensdag 20 september 2006 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die is ook wel gevoelig voor gadgets zeg.![]()
En maar zeggen dat het voor haar kinderen is.
Neee Gijs.. Hop Gas... ACHTERUIT... en GAS!quote:Op woensdag 20 september 2006 12:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Volle toeren oooookhij rolde in stationair tegen die paal
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Echt heel cool
Tis net echt gewoon!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Wat is er dan niet echt Gijs? Wil...wil je zeggen dat die duikbril nep is?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:04 schreef Atuniel het volgende:
En dat draait gewoon allemaal mee alsof ze het echt op heeft
Eerste scherm begon met die bril... ik had echt niet door dat ze eigenlijk geen bril op had hequote:Op woensdag 20 september 2006 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is er dan niet echt Gijs? Wil...wil je zeggen dat die duikbril nep is?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
nee gijs, me haarkleurquote:Op woensdag 20 september 2006 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is er dan niet echt Gijs? Wil...wil je zeggen dat die duikbril nep is?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mjaaa ... ik weet het niet... tis zonde van die 50 euro als ik er geen reet aan vind hequote:Op woensdag 20 september 2006 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van GTA, maar SR is geweeeeeldig. Dat GPS systeem is precies wat ik nodig had om een dergelijke game te spelen. Sfeer is heerlijk, gameplay is goed en ik vind het een machtig stoere game.
ALs ik jou was zou ik m ook gewoon gaan gamen.
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Dat had ik een keer met Kepler![]()
Volgzaamquote:Op woensdag 20 september 2006 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal Dead Rising nou gewoon Gijs. Durf eens een keer uit je volgzame rol te springen!
Whahahahha... WTF dan... dat is best droogquote:Op woensdag 20 september 2006 13:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Echt heel cool
Tis net echt gewoon!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Enige keer dat ik een paaltje raakte was ik aangeschotenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:34 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat was geen dikke betonnen pilaar, dat was een geniepig klein randje in een parkeergarage wat totaal niet op zijn plek was
ow en geen schade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. .. snap nog niet hoe ik zo scheef kon inparkeren toen.![]()
Je bent ook snel blij hequote:Op woensdag 20 september 2006 13:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En dat draait gewoon allemaal mee alsof ze het echt op heeft
Ik plaagde je weer Gijs.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:36 schreef silver-surfer het volgende:
Volgzaamwie volg ik dan als ik SR niet haal?
Games zijn inderdaad duur.quote:Over dead rising twijfel ik nog... die lijkt me dan wel leuk!
Maar fucking hell gijs... tis weer 60 euro...
Ben aan het sparen voor de Wii en die 5 andere games dit jaar
Gijs.. ik had het nog nooit gezien ok?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je bent ook snel blij he
Welkom in 2006 gijs
Ja gijs... kan alles wel halen... maar ik wil het op 1 game per maand of per 2 maanden houden... gemiddeld dan.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik plaagde je weer Gijs.Zal volgende keer een PI gebruiken.
Maar mij mag je altijd volgen hoor.
[..]
Games zijn inderdaad duur.Maar Dead Rising is echt geweldig! In het begin een beetje frustrerend maar als je leveled en aan het ene saveslot gewend ben wordt het echt leuk!
Wii wacht ik mee, teveel games de rest van dit jaar
Whahahaha... heerlijk gijs!!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gijs.. ik had het nog nooit gezien ok?![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:36 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Enige keer dat ik een paaltje raakte was ik aangeschotenHeb jou idd nog nooit over schade aan je auto gehoord... tenminste iets dat door jou veroorzaakt werd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. .. snap nog niet hoe ik zo scheef kon inparkeren toen.
Wel weer dat je auto er spontaan mee stopte toen je 's ochtends instapte... Was met die Mazda toen volgens mij.I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
Ja, ik heb hetzelfde.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:42 schreef silver-surfer het volgende:
Ja gijs... kan alles wel halen... maar ik wil het op 1 game per maand of per 2 maanden houden... gemiddeld dan.
Enige keer dat ik een paaltje raakte was ik aangeschotenKlonk het duur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. .. snap nog niet hoe ik zo scheef kon inparkeren toen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
[..]
Enige keer dat ik een paaltje raakte was ik aangeschotendat randje was zo verkeerd geplaatst, precies op het punt waar het net de onderkant van je bumper kan raken voordat het die wielen raaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. .. snap nog niet hoe ik zo scheef kon inparkeren toen.Ik was ook niet de enige die er overheen was gegaan zo te zien
The line is a dot to you!
Ja die reed toen nog wel.. was ik door de vering gezaktquote:Op woensdag 20 september 2006 13:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb jou idd nog nooit over schade aan je auto gehoord... tenminste iets dat door jou veroorzaakt werd...
Wel weer dat je auto er spontaan mee stopte toen je 's ochtends instapte... Was met die Mazda toen volgens mij.
Neequote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:52 schreef kepler het volgende:
[..]
dat randje was zo verkeerd geplaatst, precies op het punt waar het net de onderkant van je bumper kan raken voordat het die wielen raaktIk was ook niet de enige die er overheen was gegaan zo te zien
Nee ik niet hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie allemaal je rijbewijs bij een pakje boter gekregen ofzo?![]()
Nee dat laatste was een straat die verkeerd is aangelegd, en die filevorming crash kon ik niks aandoen, werd geduwd.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie allemaal je rijbewijs bij een pakje boter gekregen ofzo?![]()
Hoi hoi!!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:55 schreef O-Ren het volgende:
Goedemiddag allen
Hoe gaat het vandaag?
Bijna weekend
WHOEHAHAHAHAHAHAHA ....quote:Op woensdag 20 september 2006 14:18 schreef Atuniel het volgende:
Voorderest vind ik mijzelf een hele veilige chauffeur die ook brandstofbesparend rijd.![]()
Jaaaa Gijs.. 50 in zn 4 tegenwoordig hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 14:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHA ....
Weet niet waarom.. maar ik moest hier heeel hard om lachen...
Kan me namelijk niet voorstellen dat jij zuinig rijdt
Nee heb juist meer lastquote:Op woensdag 20 september 2006 14:20 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoi hoi!!
Bijna weekend zegt ze dan... we zijn net op de helft![]()
Hoe is het met je ribben? Al weer genezen?![]()
Vanavond wel naar de film
The Sentinel... ben ik wel benieuwd naar...
Later deze maand nog naar zwartboek en dan zijn alle leuke films op.
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jaaaa Gijs.. 50 in zn 4 tegenwoordig hoor
Kost me anders zelf geld he, je weetsquote:Op woensdag 20 september 2006 14:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... zo dan gijs... respect man!!
jaaa sukkel ... blijf dan lekker thuis joh!!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:29 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nee heb juist meer last
Maar niet tegen Brown zeggen hoor![]()
Nee dat gaat nietquote:Op woensdag 20 september 2006 14:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
jaaa sukkel ... blijf dan lekker thuis joh!!![]()
Of kan dat niet?
Ja dat is kut...quote:Op woensdag 20 september 2006 14:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet![]()
We hebben onderbezetting![]()
Goedemiddag baard van 3 maanden geleden.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:48 schreef silver-surfer het volgende:
Neeee zeg... 4 jaar dit mannetje... http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=23364
Serieus...quote:Op woensdag 20 september 2006 14:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Goedemiddag baard van 3 maanden geleden.
stoor me niet... ben bezigquote:Op woensdag 20 september 2006 14:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja dat is kut...
Nou ja... bijna weekend he
Waar is die bolle vent van je eigenlijk... zie hem al de hele dag niet![]()
Doet zeker net alsof ie het druk heeft,..
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Soort FOK fotoboek eigenlijk, maar dan leuker
gijs... je hebt geen ideequote:
The Hyves is strong within you.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:38 schreef silver-surfer het volgende:
Die uitnodiging van B ook
Zit jij al op Hyves![]()
![]()
Ah... ik begrijp het!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
stoor me niet... ben bezig
met hyves aan t kloten
Dit is ook wel een foto hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 16:39 schreef Atuniel het volgende:
[..]
The Hyves is strong within you.
OMG OMGquote:Op woensdag 20 september 2006 16:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dit is ook wel een foto hoor
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
OMG OMG
Wie is daaat dan??![]()
ROFLOL!!!`1111!!!1EINZ EINS
Inderdaadquote:
Trailer nog nietquote:Op woensdag 20 september 2006 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
SJOOOOOOOOOO
Gameplay beelden en screens van Blue Dragon
Heb je dat geziien? En gehoord?![]()
Echt een heel dikke klaar!
Gijs,.............quote:
Ja. Hoe vond je de muziek? Was een duidelijke Uematsu he?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:01 schreef Chocobo het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!
Blue Dragon op wishlist zet...
Ja,.... klaar ja
Gijs dit is zonder twijfel een top RPG en de ost MOET ik hebbenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Hoe vond je de muziek? Was een duidelijke Uematsu he?![]()
Hier ook. Hier ook.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dit is zonder twijfel een top RPG en de ost MOET ik hebbenOnder andere de reden dat ik een 360 ging kopen kwam door dit spel
De PS3 start niet lekkerquote:Op woensdag 20 september 2006 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even iets anders trouwens. Sony is op haar achterhoofd gevallen:
Nieuwe info Gran Turismo serie op PS3
Dan zit ik nog in z`n 1quote:Op woensdag 20 september 2006 14:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jaaaa Gijs.. 50 in zn 4 tegenwoordig hoor
Gelukkig is ie weer stabiel hoorde ik vandaag op het nieuws.quote:
Ah die komt wel weer bij... ik kan al niet wachten op de grappen die er over gemaakt zullen worden tijdens de uitzendingquote:Op donderdag 21 september 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Gelukkig is ie weer stabiel hoorde ik vandaag op het nieuws.
Eerste tijd geen Top Gear voor hem.
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even iets anders trouwens. Sony is op haar achterhoofd gevallen:
Nieuwe info Gran Turismo serie op PS3
Weet nog dat ik bijna GT3 of 4 had gekocht om het wachten op Forza te overbruggenquote:Op donderdag 21 september 2006 09:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat is toch verschrikkelijk slecht zeg.. godver.
Gijs ik verwacht nog een filmpje van Forza2 deze week op de marketplacequote:Op donderdag 21 september 2006 09:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Weet nog dat ik bijna GT3 of 4 had gekocht om het wachten op Forza te overbruggen![]()
Hoop RPG's en nieuwe games op 360quote:
Heeft nu al de next generatie titel op zak als je het mij vraagt. Laten we wel zijn.. WII is niet next gen als je het criterium gfx meeneemt. En de Ps3.. flopt.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoop RPG's en nieuwe games op 360Heerlijk om te zien.
Jij praat poep Gijs.... leuk dat je blij bent voor M$...quote:Op donderdag 21 september 2006 09:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Heeft nu al de next generatie titel op zak als je het mij vraagt. Laten we wel zijn.. WII is niet next gen als je het criterium gfx meeneemt. En de Ps3.. flopt.
quote:Op donderdag 21 september 2006 09:44 schreef Atuniel het volgende:
Gijs ik verwacht nog een filmpje van Forza2 deze week op de marketplace
Die andere die er nu staat.. half life 2 episode 2 vond ik echt poep.. tenchu niet eens willen downloaden.
Ik was best onder de indruk van HL2,..... wil hem wel voor de 460 hebbenquote:
Ik vond Half-Life 2 op de Xbox al geweldig, ook al liep hij net zo snel als een allochtoon naar het CWI om werk te vinden.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:04 schreef Chocobo het volgende:
Ik was best onder de indruk van HL2,..... wil hem wel voor de 460 hebben
Whehehe lekker.. ff stoken naar jequote:Op donderdag 21 september 2006 09:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij praat poep Gijs.... leuk dat je blij bent voor M$...Ik ook, maar de PS3 gaat zo niet floppen Gijs.... dat moet je beseffen. Los daarvan klopt het inderdaad dat de 360 betere graphs maakt dan de Wii maar is en makt dat nu echt next-gen
?
Dat is God waar alle andere FPS onder vallen.. maar niet iedereen ziet het lichtquote:
amenquote:Op donderdag 21 september 2006 10:11 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat is God waar alle andere FPS onder vallen.. maar niet iedereen ziet het licht
Maar serieus.. HL2.. matige gfx zag ik, weer een hoop zoekwerk in het spel ws, te saai
Shootersquote:Op donderdag 21 september 2006 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond Half-Life 2 op de Xbox al geweldig, ook al liep hij net zo snel als een allochtoon naar het CWI om werk te vinden.Ik kan niet wachten op de 360-versie! Half-Life 2, episode 1, episode 2, Team Fortress 2 en Portal! En allemaal in één keer
![]()
![]()
Must have FPS:F.E.A.R. Half-Life 2 Bioshock (al is het niet echt een FPS, qua gameplay gaat het veel dieper).
Who needs Halo 3?
AHWWWW TYFUS WAT SMERIGquote:
Lekker knuffelenquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Ik krijg het idee dat die neger zijn werk niet goed doet
O-Ren,..............
In welk opzicht ?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Ik krijg het idee dat die neger zijn werk niet goed doet
O-Ren,..............
quote:
Ik ben eigenlijk een week vrij nu maar ik ga volgende week vast 2 dagen naar mn nieuwe werkgever voor cursus.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Maandag bij je andere werkgever aan de slag Gijs,... of chill je nog even een paar dagen. Vast wel wat nerveus ofzo.... vond het zelf wel spannend.
al te goed Gijsquote:Op donderdag 21 september 2006 13:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja begin je met 2 linkerhanden he, je kent het.
altijd wel leuk een nieuwe baan beginnen vind ik (al is het in mijn geval maar part-timequote:Op donderdag 21 september 2006 13:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een week vrij nu maar ik ga volgende week vast 2 dagen naar mn nieuwe werkgever voor cursus.
En dan die Maandag weer beginnen daar.. zin in
Emoquote:
HL2...matig.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:11 schreef Atuniel het volgende:
Maar serieus.. HL2.. matige gfx zag ik, weer een hoop zoekwerk in het spel ws, te saai
Nee, alsjblieft niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
HL2...matig.
Wacht, hier kom ik nog op terug!
dat doe je helemaal nietquote:Op donderdag 21 september 2006 13:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
maar ik begrijp en respecteer je verontwaardiging.
Kom op, de geweldige sfeer, de physics, geweldig verhaal dat je helemaal zelf ontdekt, de setting... etc etc etc. Sorry, maar Half Life 1 en 2 zijn samen met Halo de beste FPS die ik ooit gespeeld heb.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:23 schreef Atuniel het volgende:
Nee, alsjblieft niet.
Wat ik er van zag gisteren deed me niks.. xbox 1 gfx, saaie wereld, en wetende hoe HL werkt.. veel zoeken, tegenvallend prestatie.
Voor mij is het niks.. maar ik begrijp en respecteer je verontwaardiging.
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff…definitief besloten om geen Wii of PS3 te halen.
In elk geval bij de launch niet.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff…definitief besloten om geen Wii of PS3 te halen. Wat een belachelijke hoeveelheid goede games komen er op de 360 uit.
Eind dit jaar en volgend jaar alleen al Tiger Woods 2007, Splinter Cell, Rainbow Six, Gears of War, Blue Dragon, Lost Odyssey, Half Life 2, F.E.A.R., GTA IV, Halo 3, Bioshock, Brothers in Arms: Hell’s Highway, Resident Evil 5, Mass Effect, etc etc etc
Sony en Nintendo moeten in 2011 nog maar eens terugkomen.
Wat een console hequote:Op donderdag 21 september 2006 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff…definitief besloten om geen Wii of PS3 te halen. Wat een belachelijke hoeveelheid goede games komen er op de 360 uit.
Eind dit jaar en volgend jaar alleen al Tiger Woods 2007, Splinter Cell, Rainbow Six, Gears of War, Blue Dragon, Lost Odyssey, Half Life 2, F.E.A.R., GTA IV, Halo 3, Bioshock, Brothers in Arms: Hell’s Highway, Resident Evil 5, Mass Effect, etc etc etc
Sony en Nintendo moeten in 2011 nog maar eens terugkomen.
Prey was wel cool hoor.. ik hou van de indiansetting, en ik vond een mooie shooter.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kom op, de geweldige sfeer, de physics, geweldig verhaal dat je helemaal zelf ontdekt, de setting... etc etc etc. Sorry, maar Half Life 1 en 2 zijn samen met Halo de beste FPS die ik ooit gespeeld heb.
Ik vind dat je dat jezelf niet mag ontzeggen. Zeker als je derderangs producten als Prey wel leuk vindt.
Ik vind het gewoon jammer dat je er niet voor openstaat. Het is echt een van de beste games ooit. Niet voor niks heeft het spel overal goede cijfers gekregen (o.a. 10/10 van Edge) en geldt hij als benchmark. Hopelijk komt er een demo, kun je het op zijn minst eens uitproberen.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:30 schreef Atuniel het volgende:
Tuurlijk heb ik daar poep aan, is gewoon diplomatiek gelul.
tweequote:Op donderdag 21 september 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die dezelfde posts van Strol ook in 30 verschillende topics
Maar we lezen daar ook Gijsquote:Op donderdag 21 september 2006 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
twee
Ik stel jullie mening net zo op prijs als die van de Xbox-mensen in het 360 topic.
Ok ik ben om, ik koop m.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat je er niet voor openstaat. Het is echt een van de beste games ooit. Niet voor niks heeft het spel overal goede cijfers gekregen (o.a. 10/10 van Edge) en geldt hij als benchmark. Hopelijk komt er een demo, kun je het op zijn minst eens uitproberen.
Ok, toegegeven, het is vooral een Single Player game. Maar voor multiplayer heb je straks CounterStrike: Source en Teamfortress 2. Je kunt niet ontkennen dat de xbox360 versie een heleboel waar voor zijn geld biedt. Een onevenarbare single player ervaring van 40 uur en twee geweldige multiplayer games!
sarcasme is geen mooie eigenschap.quote:
Neem het niet zo serieus Gijsquote:Op donderdag 21 september 2006 13:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
sarcasme is geen mooie eigenschap.
Dat sowieso!quote:Op donderdag 21 september 2006 13:46 schreef Atuniel het volgende:
We gaan eerst ff lekker golfen... wellicht schieten we nog op elkaar in Rainbow (ik hoop het)..
Daar schrik ik tegenwoordig niet meer vanquote:Op donderdag 21 september 2006 13:41 schreef Atuniel het volgende:
Steve Erwin zn laatste minuten zijn gefilmd! Schokkend![]()
Ik heb het geluid op mijn werk op mute staan.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar schrik ik tegenwoordig niet meer van
Dat is realistischerquote:Op donderdag 21 september 2006 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In elk geval bij de launch niet.
Ik ookquote:Op donderdag 21 september 2006 13:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb het geluid op mijn werk op mute staan.
He lekker gijs... je bent er vanafquote:Op donderdag 21 september 2006 13:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een week vrij nu maar ik ga volgende week vast 2 dagen naar mn nieuwe werkgever voor cursus.
En dan die Maandag weer beginnen daar.. zin in
Mooi he... dat onzekere in het begin... Dat heb ik ook opzeker ja...quote:Op donderdag 21 september 2006 13:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
al te goed GijsNa een dikke 2 maanden komt het langzamerhand weer terug. Ik gun je die onzekerheid iig de komende weken............ zal Surfer helemaal een probleem mee hebben
Hou van jullie allemaal !!
Welke golf ga jij kopen dan gijs? Die Tiger Woods...quote:Op donderdag 21 september 2006 13:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus Gijs
Ik zeg gewoon eerlijk.. wat ik zag kon mij niet bekoren... ik zie het wel ok motherfucker?
We gaan eerst ff lekker golfen... wellicht schieten we nog op elkaar in Rainbow (ik hoop het)..
Is er een andere golfgame op de Xbox 360 dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef silver-surfer het volgende:
Welke golf ga jij kopen dan gijs? Die Tiger Woods...
Dat lijkt me wel een gaaf spel om te doen...
Nee ik doe niks.. ik heb gezegd dat ik geen afscheidsonzin wilde hebben.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He lekker gijs... je bent er vanaf
Gaan ze nog wat doen voor je vanmiddag... borreltje ofzo..
Of heb je daar geen behoeft aan?
Ik ben benieuwd naar je verhalen van je nieuwe baan... spannend man!!
Tis gewoon superrelaxed en superverslavend, golfenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is er een andere golfgame op de Xbox 360 dan?
Ik weet niet of je toentertijd Tiger Woods 2004 hebt gespeeld maar die was echt geweldig! Dit lijkt het eerste deel te worden wat TW2004 overtreft. Ik hou normaal helemaal niet van sportgames, maar golf werkt op een console!
Hier een preview op Gamespot:
http://www.gamespot.com/xbox360/sports/tigerwoodspgatour07/news.html?sid=6157806&mode=previews&tag=previews;title;1
Een een cool filmpje over jezelf namaken op IGN:
http://xbox360.ign.com/objects/826/826459.html
Gewoon jezelf namaken, lekker chillen op de bank met een biertje. Tegen elkaar spelen in real time of in tornooi.
En het heeft een hoog Barbie-gehalte. Centjes verdienen om nieuwe spullen en kleding te kopen.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:20 schreef Atuniel het volgende:
Tis gewoon superrelaxed en superverslavend, golfen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |