Omdat ze denken dat ze speciaal, uniek, bijzonder & onverangbaar zijn. Jij laat ze vervolgens weten dat ze gewoon een van de velen is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:43 schreef valek het volgende:
Waarom reageren vrouwen meteen fel als je zegt dat ze een typische
vrouwenopmerking hebben gemaakt?
Is een collega van mij en ik ga niet met haar naar bed.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze speciaal, uniek, bijzonder & onverangbaar zijn. Jij laat ze vervolgens weten dat ze gewoon een van de velen is.
Dat wordt 3 weken niet neuken..
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:45 schreef illusions het volgende:
Omdat het onbegrijpelijke kutwezens zijn, bedoeld voor sex en verder niks.
Eens in je leven zal je er een tegenkomen die wel meevalt, en daar trouw je dan mee. Maarja, daar is er maar 1 van dus eigenlijk niet echt 'vrouw' te noemen, waardoor de zin "vrouwen zijn hoeren" nog steeds volstaat.
klopt,quote:
Klopt helemaal. Wij zijn trots op onze mannelijkheid en worden hier niet boos om. Vrouwen zijn dus eigenlijk stiekem ontevreden over hun geslacht. En kun je het ze kwalijk nemen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:49 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
wat een typische mannentopic trouwens.
Ze kunnen niet tegen de waarheidquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:43 schreef valek het volgende:
Waarom reageren vrouwen meteen fel als je zegt dat ze een typische
vrouwenopmerking hebben gemaakt?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:49 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
wat een typische mannentopic trouwens.
Echt typisch iets voor vrouwen he.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:57 schreef valek het volgende:
Typisch dat er geen vrouwen reageren.
Tja, uniek. Er zijn wel meer mensen uniek, eigenlijk iedereen (behalve die kutgothics).. dus daar hoef je het ook niet echt voor te doen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:54 schreef Borjoyzee het volgende:
Je moet vrouwen niet over 1 kam scheren maar ze allemaal als unieke godinnen zien die jouw aanzien verdienen, ze zijn allemaal uniek.
WBAHAHHA kun je nagaan![]()
...iedere gek zijn gebrek...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef Ticootje het volgende:
ik denk dat jullie homo's zijn
Dat is echt weer z'n vrouwenopmerking he.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef Ticootje het volgende:
ik denk dat jullie homo's zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |