Rustig aan he, ze is pas 12quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:30 schreef benchMarc het volgende:
www.sugababes.nl dyslectische kuthoer
Ja maar, ze heeft nog geen haar op d'r kutquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:34 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dat maakt haar niet minder dyslectisch.
Op je twaalfde hoor je toch op zijn minst wel te weten hoe je "hond" schrijft, of niet dan? Zelfs kinderen van 5 weten dat al.quote:
Nooit echt goed gevallen onder de vrouwen? Vandaar dat je nu zo op ze af geeft?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:30 schreef benchMarc het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Toen ik 12 8 was kon ik al 4 talen vloeiend.
Nou nou nou,,, ze had het toch 1 van de 3 x goed he.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op je twaalfde hoor je toch op zijn minst wel te weten hoe je "hond" schrijft, of niet dan? Zelfs kinderen van 5 weten dat al.
De meeste meisjes ouder dan 12 ook niet (meer) hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:36 schreef ANWB het volgende:
[..]
Ja maar, ze heeft nog geen haar op d'r kut![]()
Dat is dus nog dommer want waarom schrijf je het 1 keer goed en de rest niet? Tis trouwens 1 van de 4x.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou nou nou,,, ze had het toch 1 van de 3 x goed he.....![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:30 schreef benchMarc het volgende:
Ken genoeg kuthoeren met een kaal kutje anders..quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:36 schreef ANWB het volgende:
[..]
Ja maar, ze heeft nog geen haar op d'r kut![]()
Dan kan je haar toch geen kuthoer noemen![]()
Je voelt je nu stoer?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:42 schreef Megalomaniac het volgende:
DiamontGirl
Girls Best frient
Onze hond is gebeten door een andere hont vanmorgen! en nu wilt die meneer niet betaalen dit is echt stom onze hont heeft pein en so !
![]()
zekerquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:46 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Grote jongen hoor, zo jij durft!![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:47 schreef DiamontGirl het volgende:
hey mongolomaniac ik ben lisdektisj als je het ff WEET! kan ik niet eens iets aan doen zit in de vamilie !!!!!!!!!!!!!
Gaan we dreigen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:47 schreef DiamontGirl het volgende:
hey mongolomaniac ik ben lisdektisj als je het ff WEET! kan ik niet eens iets aan doen zit in de vamilie !!!!!!!!!!!!!
En 'mongolomaniac' weet je dan wel in één keer goed te schrijven?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:47 schreef DiamontGirl het volgende:
we zein al geweesd hoor maar de dokter moest hem een prikje geven en toen opa reerenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:51 schreef Oom_Agent het volgende:
mischein ff naar de dierenatrs someteen met je hont.
Nee, ik denk dat ze je een compliment geeft, maar dat dit onduidelijk is vanwege haar dyslexiequote:
Se fiel toen door het mant ineensj.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:51 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
En 'mongolomaniac' weet je dan wel in één keer goed te schrijven?.
Jij moest het stiekem 4x verbeteren of nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:51 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
En 'mongolomaniac' weet je dan wel in één keer goed te schrijven?.
volgens mij zit het kampervirus ook in je Vamilie.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:47 schreef DiamontGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:30 schreef benchMarc het volgende:
uhh er is niks mis mit kampers!quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:53 schreef quote: het volgende:
[..]
volgens mij zit het kampervirus ook in je Vamilie.
ik ben geboren in oekraine! maar dat kan ik ook neit goed spellene nzowquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:54 schreef illusions het volgende:
Ook al ben je dyslectisch, ben je nog achterlijk als je zo schrijft. Toen ik 12 was kon ik foutloos Engels, Nederlands en Spaans. Dat een dyslect dan nog niet eens Nederlands kan komt er bij mij niet in.
Precies!quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:53 schreef DiamontGirl het volgende:
uhh er is niks mis mit kampers!
Nee hoer ik bne neit dislexiesquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:52 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Jij moest het stiekem 4x verbeteren of niet
bij jouw in de buurt nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:53 schreef DiamontGirl het volgende:
[..]
uhh er is niks mis mit kampers!
in woonwagenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Precies!
Altijd wat te blowen in huis.
lolquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:57 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Nee hoer ik bne neit dislexies
Nee hier ik ben niet dyslecitsch
Nee hoor ik ben dyslectiesch
Nee hoor ik ben niet dyslectisch.
Nee hoer ik bne neit dislexiesquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:57 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Nee hoer ik bne neit dislexies
Nee hier ik ben niet dyslecitsch
Nee hoor ik ben dyslectiesch
Nee hoor ik ben niet dyslectisch.
Zielig mannetje ben jij.........quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:30 schreef benchMarc het volgende:
Hebben we je vriendinnetje beledigd?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Zielig mannetje ben jij.........
twaalf jarig uitschulden...stoer....mannetje ben jij.
oja en je blah blah hierover mag ook voor je houden
Voor TS:
hij is wettelijk aansprakkelijk voor zijn Hond, aangifte doen en zaak voor de politie.
Boeiend, ik ben geboren in Nederland en schrijf toch ook foutloos Engels?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:55 schreef DiamontGirl het volgende:
[..]
ik ben geboren in oekraine! maar dat kan ik ook neit goed spellene nzow
Kijk, de 1e zinnige postquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Voor TS:
hij is wettelijk aansprakkelijk voor zijn Hond, aangifte doen en zaak voor de politie.
uhh ja en ik ben dyslect !!!!!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben geboren in Nederland en schrijf toch ook foutloos Engels?
Oh god. Iemand neemt het nog serieus ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Voor TS:
Jah, ik ook!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:01 schreef DiamontGirl het volgende:
[..]
uhh ja en ik ben dyslect !!!!!!!
Tis een kloon, en waarschijnlijk niet vrouwelijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Voor TS:
Dan ga toch terugquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef DiamontGirl het volgende:
[..]
ja maar ik woon heel kort pas in deze land en nu pest iedereen mij :$
post eens foto's van je tietenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:29 schreef DiamontGirl het volgende:
Onze hond is gebeten door een andere hont vanmorgen! en nu wilt die meneer niet betaalen![]()
![]()
dit is echt stom onze hont heeft pein en so !
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet teveel van aantrekkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef DiamontGirl het volgende:
[..]
Hoeveel kuddoos krijg je hiervoor??quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Voor TS:
Leuke kloon hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef DiamontGirl het volgende:
[..]
Hij moet zich eerst voor doen als een neger in een bmw met goude ketting... dan doe je het uiteraard welquote:
aDSAR@DSFDSFJ@K#RK@RMFMKWMFKWMK@MFwquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:07 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
ff modje halen...doei simpele zieltjes....
je mag niet iemand schoppen voor seks want mijn mama was geschopt en egslagen in het gevang en verkragt en toen kwam ik eruit! ik was toen geboren!quote:
Dacht je dat ik serieus was?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:12 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Nog zon mannetje die zijn trekken via internet moet bevredigen![]()
Oeh, dan ga ik meteen joinen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:12 schreef joachim87 het volgende:
[..]
ja en? Leeftijd maakt niet uit bij de PNVD had ik begrepen![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:12 schreef DiamontGirl het volgende:
[..]
je mag niet iemand schoppen voor seks want mijn mama was geschopt en egslagen in het gevang en verkragt en toen kwam ik eruit! ik was toen geboren!
Als je zo doorgaat, schat ik het nog een post of 5 en je kan al zonder fouten typen. Vooruitgang dus (is het toch voor iets goed dat je hond gebeten is)quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:12 schreef DiamontGirl het volgende:
[..]
je mag niet iemand schoppen voor seks want mijn mama was geschopt en egslagen in het gevang en verkragt en toen kwam ik eruit! ik was toen geboren!
Contaminatie..quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:12 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Nog zon mannetje die zijn trekken via internet moet bevredigen![]()
Zelfstandig naamwoorden zijn zonder hoofdletter. Duitser.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Voor TS:
Oh en trouwens.. het was niet vanochtend maar vamiddagquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:15 schreef DiamontGirl het volgende:
mijn hont heet charkov want daar ben ik gebooren en soms noem ik hem toffee of tofje.
Tof hé!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:15 schreef DiamontGirl het volgende:
mijn hont heet charkov want daar ben ik gebooren en soms noem ik hem toffee of tofje.
help ik moet plassenquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:30 schreef benchMarc het volgende:
dat ben ik niet eenssus want ik heb al en foto gezet op fok kijk maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:16 schreef joachim87 het volgende:
Jij liegerd diamontgirl, jij bent niet eens 12!
http://www.cu2.nl/diamontgirl
http://images.cu2.nl/cu2.nl/user/262/094/5/pics/thumb.400.jpg
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:30 schreef benchMarc het volgende:
JE SCHRIJFT HOND MET EEN D, f**k, leer op zn minst lezen als je toch bezig blijft hier.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:15 schreef DiamontGirl het volgende:
NSB erquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:07 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
HAHAHHAH!quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:47 schreef DiamontGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:07 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
Doesniet!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:29 schreef Megalomaniac het volgende:
3...
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:31 schreef joachim87 het volgende:
-1
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:36 schreef Megalomaniac het volgende:
Als je er nou snel -2 van maakt enz...zal niemand het merken.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:30 schreef benchMarc het volgende:
Vriendin, zus, vrouw, moeder van zijn dochter... ach, wat maakt het uit, hij voelt zich beledigd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:00 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Hebben we je vriendinnetje beledigd?
op de website van PNVDquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:54 schreef Roi het volgende:
Heb je je tieten al laten zien ?
Je bent er nog eentje vergeten: ..en nu wilt die meneer...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:42 schreef Megalomaniac het volgende:
DiamontGirl
Girls Best frient
Onze hond is gebeten door een andere hont vanmorgen! en nu wilt die meneer niet betaalen dit is echt stom onze hont heeft pein en so !
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:53 schreef DiamontGirl het volgende:
[..]
uhh er is niks iets goed mis mit kampers!
Ongeveer het niveau brood_korst denk ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hehe, ik wil wel eens weten van wie het de kloon was
Zelfs al zou je dylectisch zijn, dan zou je nog niet "opa reeren" schrijven...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:51 schreef DiamontGirl het volgende:
[..]
we zein al geweesd hoor maar de dokter moest hem een prikje geven en toen opa reeren
En hier ineens een hele zin goed...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:58 schreef DiamontGirl het volgende:
[..]volgens mij is het bij jou in de buurt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |