dat moet je aan bluebit vragenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:42 schreef bojaaper het volgende:
En hoe kom ik daarbij?

dat vraag ik aan julliequote:Op donderdag 21 september 2006 16:50 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hoe wou je anders geld verdienen

wat is je naam op xbox live?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:42 schreef bojaaper het volgende:
En hoe kom ik daarbij?

niet waar. Op de pc gaan deze ook geld kosten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
op de xbox moet je auto's downloaden voor geld op de pc niet

JA!!! DE ALFA ROMEO CHALLENGE! Wel een missie, maar O zo simpel. Je moet racen op de snelweg en het is hooguit 2 km. Constant rechtdoor. En je wint altijd. Race duurt 1 minuut ongv. en je verdient er 75.000 per ronde mee.quote:

Niet moeilijk en makkelijk geld verdienen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
JA!!! DE ALFA ROMEO CHALLENGE! Wel een missie, maar O zo simpel. Je moet racen op de snelweg en het is hooguit 2 km. Constant rechtdoor. En je wint altijd. Race duurt 1 minuut ongv. en je verdient er 75.000 per ronde mee.
DAT TIKT AAAAAAAAAAAN.![]()

zoooo, ik heb je toegevoegd aan mijn friendslist, zodra je dat accepteert kan ik je toevoegen aan Accident Aheadquote:Op donderdag 21 september 2006 19:57 schreef bojaaper het volgende:
SilverFrame

vertel me a.u.b waar dat isquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
JA!!! DE ALFA ROMEO CHALLENGE! Wel een missie, maar O zo simpel. Je moet racen op de snelweg en het is hooguit 2 km. Constant rechtdoor. En je wint altijd. Race duurt 1 minuut ongv. en je verdient er 75.000 per ronde mee.
DAT TIKT AAAAAAAAAAAN.![]()

Dicht bij de stad, op de snelweg.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:09 schreef Daniel-1992 het volgende:
[..]
vertel me a.u.b waar dat is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zie ik zeker wel zitten

Ik gok op Alfa Romeoquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:53 schreef Daniel-1992 het volgende:
waarzo in de buurt ?
welke dealer licht er in de buurt

Gedaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:00 schreef bluebit het volgende:
[..]
zoooo, ik heb je toegevoegd aan mijn friendslist, zodra je dat accepteert kan ik je toevoegen aan Accident Ahead

heeft iemand een kaart waar hij het kan aangeven waar want heb overal gereden rond de alva romeo maar niks gevondenquote:

check...moet eerst nog boodschappen doen van mijn vriendinquote:

ik ook niet ben het hele gebied rond de alva romeo dealer afgereden maar niks gevondenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:31 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Hmm ik kan die race niet vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |