Mjah wellicht ziet hij er op sommige momenten uit als Jezus, maar meestal lijkt hij meer op de pausquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:03 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vind Rik op een z'n goede momenten best een mooie jongen.En als ie net uit z'n nest komt heeft hij wat weg van Jezus: de Jezus in de film Passion of the Christ. Zien jullie dat niet?
Ik zocht naar een passende caps maar kan er geen vinden. ScanMan heeft mooie gemaakt.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:03 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vind Rik op een z'n goede momenten best een mooie jongen.En als ie net uit z'n nest komt heeft hij wat weg van Jezus: de Jezus in de film Passion of the Christ. Zien jullie dat niet?
Ik zocht naar een passende caps maar kan er geen vinden. ScanMan heeft mooie gemaakt.
Maar dan luie aars Jezus variant zeg maar dan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:03 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Niet grappig:')quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:09 schreef bloodymary het volgende:
Wanneer gaat Tijn nu lassen? Hij loopt al weken met een lasbril op.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:09 schreef bloodymary het volgende:
Wijvennijd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:12 schreef bloodymary het volgende:
Die tieten van Michelien staan echt in geen enkele verhouding tot de rest van haar lichaam, ook al zijn ze dan natuurlijk. Ik vind het geen gezicht, maar daar zullen de meeste heren wel een andere kijk op hebben.....
En nee, ik ben niet jaloers!
moet dat dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:12 schreef bloodymary het volgende:
Die tieten van Michelien staan echt in geen enkele verhouding tot de rest van haar lichaam, ook al zijn ze dan natuurlijk. Ik vind het geen gezicht, maar daar zullen de meeste heren wel een andere kijk op hebben.....
En nee, ik ben niet jaloers!
Benk het inderdaad niet mee eens.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:12 schreef bloodymary het volgende:
Jij hebt een bril nodig. Een lasbril ziet er anders uit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:09 schreef bloodymary het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |