Zo, daar lees je het verdriet vanaf, die mist Tijn haar man wel heel ergquote:
val wel op mannen maar ben het je eens dat hij er niet erg fris uitzietquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee !Met kleding ook niet ! Maarja, val ook niet op mannen
![]()
Ik niet, maar kan mij niet voorstellen dat 1 van beide sexes zich tot hem aangetrokken voeltquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:49 schreef neferhone het volgende:
[..]
val wel op mannen maar ben het je eens dat hij er niet erg fris uitzietbest wel eng in dat rode ding
Ja, iedere stream andere actie is moeilijk volgen maar dan heb je tenminste zelf een keuze !quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:49 schreef T-lex het volgende:
Beetje offtopic, maar ik erger me dood aan de regie.![]()
Tis niks dat Egbert die opdracht heeft maar 90% van de tijd staan er minimaal 3 streams op Egbert. Net of het daar zo spannend is. Kijk als er nou verder geen activiteit is in het huis oké. Maar je ziet amper wat de rest van de groep aant uitspoken is. Mis voor me gevoel een beetje de spontane leuke gesprekken en uitspraken die op een dag voorbij komen.![]()
beetjejammer.nl![]()
Hij hoeft alleen diep door de hurken te bukken in de donkere kamer om aan zijn trekken te komen dus daar heeft ie niet zo'n last van zijn onsmakelijke voorkomen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik niet, maar kan mij niet voorstellen dat 1 van beide sexes zich tot hem aangetrokken voelt
kzie hem toch echt 3x...hahahaquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:54 schreef Lady-night het volgende:
op de streams van Hanff geen kano te zien.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:54 schreef Lady-night het volgende:
op de streams van Hanff geen kano te zien.
Zeg !!!!!! Wil je dit niet doen !quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:56 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen diep door de hurken te bukken in de donkere kamer om aan zijn trekken te komen dus daar heeft ie niet zo'n last van zijn onsmakelijke voorkomen.
Wat nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeg !!!!!! Wil je dit niet doen !![]()
jup, de boel is nu echt ingekaktquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
Hilde is weg en er is geen ruk meer aan. Alleen Jeroen zorgt nog regelmatig voor spectaculaire televisie.
Ik vind Rik op een z'n goede momenten best een mooie jongen.En als ie net uit z'n nest komt heeft hij wat weg van Jezus: de Jezus in de film Passion of the Christ. Zien jullie dat niet?quote:Mee eens want hij ziet er zo absoluut niet aantrekkelijk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |