Of juist nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:28 schreef witste het volgende:
Egje gaat nog lang liggen daar vrees ik... Hehehe...
hoop van nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:28 schreef witste het volgende:
Egje gaat nog lang liggen daar vrees ik... Hehehe...
dit kan niet lang genoeg durenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:29 schreef neferhone het volgende:
[..]
hoop van nietduurt me nu al te lang
En niet aankledenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:30 schreef bbfakir het volgende:
Krabben, gapen ,vreten, boeren,....................................
[afbeelding]
Ja, die twee streams op Egbert is ook dikke pret de hele tijdquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit kan niet lang genoeg dureneindelijk eens een opdracht die langer duurt dan een voetbalwedstrijd
![]()
En...kappen,goede gesprekken hebben,Hilde de waarheid zeggen met een grol,douchen,zingen en anderen bezig houden. Kortom,niet alleen het negatieve zien in dit mens.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:30 schreef bbfakir het volgende:
Krabben, gapen ,vreten, boeren,....................................
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit kan niet lang genoeg dureneindelijk eens een opdracht die langer duurt dan een voetbalwedstrijd
![]()
Ja, dat is ook wel zo, maar wel wat aantrekken graag !quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:34 schreef Addi het volgende:
[..]
En...kappen,goede gesprekken hebben,Hilde de waarheid zeggen met een grol,douchen,zingen en anderen bezig houden. Kortom,niet alleen het negatieve zien in dit mens.
oke.. 2 streams op hem is overkill. Ik zou ook liever zien dat ze hem alleen laten zien als er daadwerkelijk iets dreigt te gebeuren ofzo, maar dat neemt niet weg dat ik vind dat deze opdracht extreem lang mag duren.... al is het maar om hem te treiterenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die twee streams op Egbert is ook dikke pret de hele tijd
Mee eens want hij ziet er zo absoluut niet aantrekkelijk uit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo, maar wel wat aantrekken graag !![]()
Zou die nou echt denken dat dat geld voor hem is ? Of voor Marcia ? Die komen echt niet in de finale, dus ze moeten alles inleveren. Maar goed, eggie, maak je lekker druk om niks.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:35 schreef arneaux het volgende:
Pfffffff. Ik zou echt zó geen zin hebben om in dat teringbootje te blijven zitten.
Hij ziet het alsof hij 30.000 kan winnen voor de groep denk ik. Als hij het niet doet is hij bang massaal te worden genomineerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zou die nou echt denken dat dat geld voor hem is ? Of voor Marcia ? Die komen echt niet in de finale, dus ze moeten alles inleveren. Maar goed, eggie, maak je lekker druk om niks.
Zo, daar lees je het verdriet vanaf, die mist Tijn haar man wel heel ergquote:
val wel op mannen maar ben het je eens dat hij er niet erg fris uitzietquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee !Met kleding ook niet ! Maarja, val ook niet op mannen
![]()
Ik niet, maar kan mij niet voorstellen dat 1 van beide sexes zich tot hem aangetrokken voeltquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:49 schreef neferhone het volgende:
[..]
val wel op mannen maar ben het je eens dat hij er niet erg fris uitzietbest wel eng in dat rode ding
Ja, iedere stream andere actie is moeilijk volgen maar dan heb je tenminste zelf een keuze !quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:49 schreef T-lex het volgende:
Beetje offtopic, maar ik erger me dood aan de regie.![]()
Tis niks dat Egbert die opdracht heeft maar 90% van de tijd staan er minimaal 3 streams op Egbert. Net of het daar zo spannend is. Kijk als er nou verder geen activiteit is in het huis oké. Maar je ziet amper wat de rest van de groep aant uitspoken is. Mis voor me gevoel een beetje de spontane leuke gesprekken en uitspraken die op een dag voorbij komen.![]()
beetjejammer.nl![]()
Hij hoeft alleen diep door de hurken te bukken in de donkere kamer om aan zijn trekken te komen dus daar heeft ie niet zo'n last van zijn onsmakelijke voorkomen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik niet, maar kan mij niet voorstellen dat 1 van beide sexes zich tot hem aangetrokken voelt
kzie hem toch echt 3x...hahahaquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:54 schreef Lady-night het volgende:
op de streams van Hanff geen kano te zien.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:54 schreef Lady-night het volgende:
op de streams van Hanff geen kano te zien.
Zeg !!!!!! Wil je dit niet doen !quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:56 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen diep door de hurken te bukken in de donkere kamer om aan zijn trekken te komen dus daar heeft ie niet zo'n last van zijn onsmakelijke voorkomen.
Wat nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeg !!!!!! Wil je dit niet doen !![]()
jup, de boel is nu echt ingekaktquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
Hilde is weg en er is geen ruk meer aan. Alleen Jeroen zorgt nog regelmatig voor spectaculaire televisie.
Ik vind Rik op een z'n goede momenten best een mooie jongen.En als ie net uit z'n nest komt heeft hij wat weg van Jezus: de Jezus in de film Passion of the Christ. Zien jullie dat niet?quote:Mee eens want hij ziet er zo absoluut niet aantrekkelijk uit.
Mjah wellicht ziet hij er op sommige momenten uit als Jezus, maar meestal lijkt hij meer op de pausquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:03 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vind Rik op een z'n goede momenten best een mooie jongen.En als ie net uit z'n nest komt heeft hij wat weg van Jezus: de Jezus in de film Passion of the Christ. Zien jullie dat niet?
Ik zocht naar een passende caps maar kan er geen vinden. ScanMan heeft mooie gemaakt.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:03 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vind Rik op een z'n goede momenten best een mooie jongen.En als ie net uit z'n nest komt heeft hij wat weg van Jezus: de Jezus in de film Passion of the Christ. Zien jullie dat niet?
Ik zocht naar een passende caps maar kan er geen vinden. ScanMan heeft mooie gemaakt.
Maar dan luie aars Jezus variant zeg maar dan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:03 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Niet grappig:')quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:09 schreef bloodymary het volgende:
Wanneer gaat Tijn nu lassen? Hij loopt al weken met een lasbril op.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:09 schreef bloodymary het volgende:
Wijvennijd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:12 schreef bloodymary het volgende:
Die tieten van Michelien staan echt in geen enkele verhouding tot de rest van haar lichaam, ook al zijn ze dan natuurlijk. Ik vind het geen gezicht, maar daar zullen de meeste heren wel een andere kijk op hebben.....
En nee, ik ben niet jaloers!
moet dat dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:12 schreef bloodymary het volgende:
Die tieten van Michelien staan echt in geen enkele verhouding tot de rest van haar lichaam, ook al zijn ze dan natuurlijk. Ik vind het geen gezicht, maar daar zullen de meeste heren wel een andere kijk op hebben.....
Benk het inderdaad niet mee eens.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:12 schreef bloodymary het volgende:
Jij hebt een bril nodig. Een lasbril ziet er anders uit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:09 schreef bloodymary het volgende:
Egbert mag alles want die volgt braaf de regeltjes van BB opquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:18 schreef n1ek het volgende:
Hij doet de oefeningen naast zn boot, mag dat ook al
hmm veel brillen dragers hier?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:18 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Jij hebt een bril nodig. Een lasbril ziet er anders uit.
[afbeelding]
Dacht dat het een opluchting zou zijn voor haar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:25 schreef neferhone het volgende:
milica vind het niet leuk zonder haar moeder
wij ook niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:25 schreef neferhone het volgende:
milica vind het niet leuk zonder haar moeder
Ik vond het afscheid van Hilde naar haar dochter toe gisteravond als mijn diepvriesvakje in de ijskast.quote:milica vind het niet leuk zonder haar moeder
ja dat dacht ik dus ook; hopelijk gebeurt het nogquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:26 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Dacht dat het een opluchting zou zijn voor haar.
Het was de hele dag alleen maar Melic doe dit pak dat.
Ik denkt dat Hilde dacht dat ze in het middelpunt van de belangstelling zou staan als ze het huis verliet, prachtig hoe ze de BB bewoners na hun exit afserveren en zonder blikken of blozen in het publiek dumpen en de de aandacht weer naar de rest gaatquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:00 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat Hilde straks naast Trix staat bij de balkonscene waar zij voor overstaan van gansch het volk een lintje krijgt wegens het doorstaan van helse pijnen in het BB huis.![]()
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:38 schreef ijsbrekertje het volgende:
Jeroen: nee, nee, nee, nee.. in plaats van ja, ja, ja, ja, ja
(in antwoord op de vraag heb je al gegeten)
Zou het echt relativerende zelfspot zijn van Jeroen? Heeft hij in de gaten hoe andere mensen hem zien?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:35 schreef Snoet123 het volgende:
Milica denkt dat Hilde heel de dag internet aan heeft staan![]()
Hilde
![]()
Hetzelfde als jij, waarschijnlijk. Maar het leek er toch wel erg veel op dat hij zich realiseerde dat hij ALTIJD ja, ja, ja.. zegt. Misschien heeft iemand hem erop gewezen?quote:
Ook daar alleen 2 en 3quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:55 schreef Snoet123 het volgende:
http://www.hanff.nl/bbstreams.php
Hier doen ze het nu alle 4
Nope ! Alleen 2 en 3quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:55 schreef neferhone het volgende:
alleen hanff.nl doet het hier
De sukkel...vraag me ook steeds af waarom meneertje altijd maar met z'n jasje enzo open loopt.quote:
Tja..... je moet wat.quote:De sukkel...vraag me ook steeds af waarom meneertje altijd maar met z'n jasje enzo open loopt.
Hoe verder open hoe beter lijkt soms het motto. Een goed lichaam heeft tie niet, dus om dat nou 24/7 te gaan lopen showen.
Wat zal Egbert nu balen zeg. Dat is alles wat hij wil, die tuin in.quote:
Ze klagen vaak dat het warm is binnen, maar denk eerder dat hij denkt een goddelijk lichaam te hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
De sukkel...vraag me ook steeds af waarom meneertje altijd maar met z'n jasje enzo open loopt.
Hoe verder open hoe beter lijkt soms het motto.Een goed lichaam heeft tie niet,
dus om dat nou 24/7 te gaan lopen showen.
![]()
Die opdracht duurde 90 minuten ! Daarna echter.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:01 schreef neferhone het volgende:
milica zei net dat hilde onder de week opdracht niet heeft lopen zeiken of klagen?is dat zo ? heb het toen niet goed gevolgd
Jupquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat zal Egbert nu ballen zeg. Dat is alles wat hij wil, die tuin in.
Mwa. Ik denk dat ze 'm echt nog wel ff laten hangen. Ik denk dat t 2 dagen duurt, tot het noodrandsoen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
JupMaargoed, ik heb zomaar het gevoel dat vanavond de sleutel valt en de opdracht exact 24 uur rond is
Tja, hij kan ook gewoon een tshirt aantrekken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:04 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Ze klagen vaak dat het warm is binnen, maar denk eerder dat hij denkt een goddelijk lichaam te hebben.
Dan zie je die stoere ketting nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tja, hij kan ook gewoon een tshirt aantrekken.
Deden ze maar eens wat...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:16 schreef arneaux het volgende:
Semih wil altijd wat doen, elke dag.
Hij is volgens mij ook niet jaloers. Ik snap de opmerking wel. Als het puur om het insmeren van tijgerbalsem gaat, waarom zou een vrouw dat dan moeten doen. Waarom vraagt hij niet een van de mannen? Op zich wel sterk opgemerkt van Semihquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:21 schreef BeeDee het volgende:
Ik wilde net zeggen dat je Semih niet van jaloezie kan betichten, maar nou begint ie toch ! "Er zijn toch ook mannen in het huis om Tijn te masseren ?"![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Tijn: "Ik wil eigenlijk wat tijgerbalsem op me schouder, maar kan er niet bij"
Micheline: "Dan doe ik dat toch even"
Semih: "Anders vraag je Rik even.... "
Ik vind t idd gewoon normaal.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook niet jaloers. Ik snap de opmerking wel. Als het puur om het insmeren van tijgerbalsem gaat, waarom zou een vrouw dat dan moeten doen. Waarom vraagt hij niet een van de mannen? Op zich wel sterk opgemerkt van Semih
O, ik had niet meegekregen dat Tijn het specifiek aan Micheline vroeg. Ik dacht dat ze het aanbood. Persoonlijk zou ik het ook prettiger vinden als een vrouw het deed..quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook niet jaloers. Ik snap de opmerking wel. Als het puur om het insmeren van tijgerbalsem gaat, waarom zou een vrouw dat dan moeten doen. Waarom vraagt hij niet een van de mannen? Op zich wel sterk opgemerkt van Semih
Staat jou neus waterpas dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:12 schreef bloodymary het volgende:
Klopt. Micheline bood het aan. Tijn zei later dat hij het dan wel even aan Rik zou vragen. Vervolgens gaat hij naar Sabrina en vraagt haar om de tijgerbalsem even in te smeren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O, ik had niet meegekregen dat Tijn het specifiek aan Micheline vroeg. Ik dacht dat ze het aanbood. Persoonlijk zou ik het ook prettiger vinden als een vrouw het deed..![]()
![]()
Hopen dat ze het doet ! Zal E10 leuk vinden !quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Micheline bood het aan. Tijn zei later dat hij het dan wel even aan Rik zou vragen. Vervolgens gaat hij naar Sabrina en vraagt haar om de tijgerbalsem even in te smeren.
Ik heb hier een brief .......quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:41 schreef BeeDee het volgende:
Ik was even bang dat E10 wéér die fokking vlieger ging zingen.![]()
stond al klaar om te frisbieën met m'n laptop !
Aaaaaaaargggggghhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!quote:
Krijgt waarschuwing 15 sec vtv, als sleutel in het water valt, dan opdracht mislukt !quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:47 schreef Fargo het volgende:
Moet hij nou constant met zijn bootje onder die sleutel drijven? Ik bedoel...als de sleutel in het water valt...is hij hem dan alsnog kwijt?
Das aardig.....quote:Aha ok, thnx...duidelijk! Nou, dat gaat hem hopelijk wel lukken. Ik gun het hem!
Ik weet bijna zeker dat die BBoefjes de sleutel laten vallen als ie op z'n latrine zit !quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:49 schreef Fargo het volgende:
Aha ok, thnx...duidelijk! Nou, dat gaat hem hopelijk wel lukken. Ik gun het hem!
Dat blijkt.....quote:Ik ben aardig..
Of als hij zich aan het omkleden is.. of aan het wassen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat die BBoefjes de sleutel laten vallen als ie op z'n latrine zit !![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:53 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Of als hij zich aan het omkleden is.. of aan het wassen...
Dan ben je een vd weinigen: de meesten willen juist die supersprint zien!quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:56 schreef Morwen het volgende:
Ik mag toch hopen dat de sleutel niet gaat vallen als Egg aan het plassen is, zoals die die boot in en uit gaatDat duurt minimaal een minuut.
BB laat hem niet vallen als hij op de pot zit, die wachten netjes tot hij in de boot zit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dan ben je een vd weinigen: de meesten willen juist die supersprint zien!![]()
Alleen niet als er mensen bij zijn net als dat vest.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:04 schreef ijsbrekertje het volgende:
hoeft hij die helm nou helemaal niet meer op? Of alleen niet als er mensen bij zijn?
Voor zover ik weet niet neequote:Op dinsdag 19 september 2006 16:04 schreef ijsbrekertje het volgende:
hoeft hij die helm nou helemaal niet meer op? Of alleen niet als er mensen bij zijn?
en doet zijn zwemvest uit!! Dat ding was toch voor zijn veiligheid voor als hij in slaap vielquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:04 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert gaat nu een poging doen om te slapen
Die maakt schaakstukken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:07 schreef StevenZen het volgende:
Wat doet Rik?
Zou er alleen maar niet van uit gaan dat het goed is...Het was Hugo de Groot die ontsnapte in een boekenkist..en niet Willem van Oranje.. Jehoentje heeft de klepel gehoord maar waar de klok is dat weet hij dan weer niet... jajajajaja...quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:59 schreef Kaat38 het volgende:
We leren een hele hoop vanmiddag van Jeroen overigens!
Over de bijbel en nu geschiedenis..............![]()
Tja de regels veranderen per uurquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:08 schreef mamapan het volgende:
[..]
en doet zijn zwemvest uit!! Dat ding was toch voor zijn veiligheid voor als hij in slaap vielHij moest hem toch aan houden?
Neemt U...Jeroen.......quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:09 schreef s10eke het volgende:
[..]
Zou er alleen maar niet van uit gaan dat het goed is...Het was Hugo de Groot die ontsnapte in een boekenkist..en niet Willem van Oranje.. Jehoentje heeft de klepel gehoord maar waar de klok is dat weet hij dan weer niet... jajajajaja...
Als die ooit trouwt komt er geen einde aan zijn jawoord...
Net een echt mensquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:24 schreef arneaux het volgende:
Rik is wel de meest oncharmante homo die ik ooit gezien heb.
Maar hij heeft wel een mooie sjeu.....quote:ik vind hem onverzorgd en onsmakelijk.
En koud lijkt mij ook wel. Het water is ook koud. BRRRRRquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:36 schreef arneaux het volgende:
Dat zal lekker liggen in dat kutbootje.
Ja, en nog irritant ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:47 schreef Scarabee het volgende:
Is e10 een oversekste puber ofzo.
Nou zeg zag je hem gewoon de badkamer inlopen terwijl sab aan het douche was. Ze zei nog kom niet. En wat doet meneer die gaat gewoon. tjeetje zeg wat een kleuter zeg. Bahquote:
Mie toe.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:58 schreef Ecila111 het volgende:
Wat is die goozer toch een creep en waarom geeft ze hem niet een enorme knal voor z'n harses! Daar heeft ze alle recht op. Dat stomme intimiderende gedrag. Ik krijg het er benauwd van.
Hij sloeg haar daarnet gewoon op haar blote reet terwijl ze wel duizend keer had aagegeven dat ie op moest tieven.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mie toe.
Bah bah en nog es bah.
Echt zo'n fouter dan fout jochie... ook de teksten die hij af en toe naar S. haar hoofd gooit en het slaan op haar billen, brrrrrrrr, ik snap niet dat ze hem niet uitkotst.
ik ook niet en dat ze blijft lachen vind ik al helemaal knap;is ze te bang of zoquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mie toe.
Bah bah en nog es bah.
Echt zo'n fouter dan fout jochie... ook de teksten die hij af en toe naar S. haar hoofd gooit en het slaan op haar billen, brrrrrrrr, ik snap niet dat ze hem niet uitkotst.
Jammer hè? Hopen dat ze een volgende keer haarzelf de moeite waard vind om haar grens duidelijk te stellen. Ik vind hierin trouwens de rest van de bewoners ook maar luie zakken, misschien dat Monique nu eist dat ie met z'n poten van haar af moet blijven.quote:ik ook niet en dat ze blijft lachen vind ik al helemaal knap;is ze te bang of zo
Reken er maar niet op. Sabrina vind het allemaal wel prachtig, want ze is echt stapelgek op die jongen. Buiten het huis waren ze al lang veel verder gegaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Jammer hè? Hopen dat ze een volgende keer haarzelf de moeite waard vind om haar grens duidelijk te stellen. Ik vind hierin trouwens de rest van de bewoners ook maar luie zakken, misschien dat Monique nu eist dat ie met z'n poten van haar af moet blijven.
lekker dat trek ik niet, ik zou hem wel een nekschot toewillen wensen als dat mocht.quote:
Ik denk Jeroenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:13 schreef Frank-NL het volgende:
Exit Milica denk ik.
ja bahquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:13 schreef Dropkick het volgende:
Gotver,E10 niet op de bank.
Als E10 zo door gaat, wordt die door de politie het huis uit gehaald.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:16 schreef Scarabee het volgende:
jammer E 10 niet genomineerd. Ik vind hem met de dag handtastelijker worden een aanstootelijk gedrag bah. Milica en Jeroen Jammer had liever andere zien vertrekken
Misschien wel maar niet omdat zij verliefd is.quote:Reken er maar niet op. Sabrina vind het allemaal wel prachtig, want ze is echt stapelgek op die jongen. Buiten het huis waren ze al lang veel verder gegaan.
Alleen die klote rooie telefoon kan misschien nog iets veranderen...maar ik denk weinig kansquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:13 schreef Dropkick het volgende:
Gotver,E10 niet op de bank.
Egbert heeft Millica vast niet genomineerd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Milica denkt dat ze genomineerd is door Egbert, Marcia, Monique en Sabrina.... Ze had niet verwacht dat Jeroen genomineerd zou staan.
jah ik ook.... ik snap niet dat iemand van die "andere" groep NIET genomineerd isquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:17 schreef Frank-NL het volgende:
Ik vraag me echt af hoe deze nominatie zo is gekomen, vind het eigenlijk best raar.
ken me echt niet voorstellen dat ie niet minimaal evenveel stemmen gehad heeftquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:17 schreef Frank-NL het volgende:
Ik vraag me echt af hoe deze nominatie zo is gekomen, vind het eigenlijk best raar.
jah ook zo lekker vaag weerquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:19 schreef Anitra het volgende:
en wat is het geheim van de dagboekkamer waar bb het over had in die brief?
Zou zo'n aanklacht ook door familie kunnen worden ingediend?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:18 schreef Sonique het volgende:
e10 moet het huis uit, dat gaat nog eens uit de hand lopen met sabrina...
Let op m'n woorden
'ongewenste intimiteiten' om het even soft uit te drukken.
ssssssst Eggie slaaptquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:20 schreef Sonique het volgende:
[fluistermodus]waarom fluisteren ze zo?[/fluistermodus]
Ze mogen pas over de nominatie onderling praten als de namen bekend zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:19 schreef Anitra het volgende:
en wat is het geheim van de dagboekkamer waar bb het over had in die brief?
Moniquequote:Op dinsdag 19 september 2006 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ben wel benieuwd wie er op Milica heeft gestemd...
Geen twijfel over mogelijk! Ik vind zelfs dat BB hem er zonder pardon uit mag gooien. Hoe heette die vriend van Saab ook al weer? Als het een VENT is.....quote:e10 moet het huis uit, dat gaat nog eens uit de hand lopen met sabrina...
Let op m'n woorden
E10, Jeroen, en Milicia hebben op Tijn gestemdquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ben wel benieuwd wie er op Milica heeft gestemd...
vanmorgen had ze het daar wel over ze wou graag naar huisquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:20 schreef BeeDee het volgende:
Ik zie Milica nog vrijwilliig vertrekken !!! Is heel goed mogelijk !![]()
Hmmmzzzz.... Tijn heeft de joke rnatuurlijk.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:20 schreef scanman01 het volgende:
Waarom hebben Jeroen, Etienne en Milica op Tijn gestemd? Die heeft een joker en zou dan weer een van hen op de bank hebben gezet waarschijnlijk.
E10 is de Menno van vorig jaar, hij heeft het gewoon altijd gedaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:21 schreef LudoSanders het volgende:
Iedereen zeikt die e10 wel af, maar ondertussen is die Sabrina net zo erg, zo niet erger. Zij heeft een vriend thuis zitten.
Maar nee, iedereen zit hier totale onzin als "zie haar denken, rot op" te verzinnen.
er stond specifiek in dat er over het geheim van de dagboekkamer gepraat mocht worden maar dat de bewoners dat zelf moesten weten ofzoquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze mogen pas over de nominatie onderling praten als de namen bekend zijn.
Ze heeft alleen maar superlatieven overhem. Hij his geweldig, heel erg lief... enz enz....quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:19 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Misschien wel maar niet omdat zij verliefd is.
Laat maar lekker uit de hand lopen,dáár zitten we op te wachten!quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:22 schreef Ecila111 het volgende:
Let op m'n woorden
Geen twijfel over mogelijk! Ik vind zelfs dat BB hem er zonder pardon uit mag gooien. Hoe heette die vriend van Saab ook al weer? Als het een VENT is.....
volgens mij vind Saab het best wel gewenste intimiteit alleen durft ze niet zo goed ivm de camera's.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:18 schreef Sonique het volgende:
Let op m'n woorden
jep, volgens mij laat die sab zich volsnuiten door elke zwerver zo kritisch ze is met het uitzoeken van haar sex partner.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:21 schreef LudoSanders het volgende:
Iedereen zeikt die e10 wel af, maar ondertussen is die Sabrina net zo erg, zo niet erger. Zij heeft een vriend thuis zitten.
Maar nee, iedereen zit hier totale onzin als "zie haar denken, rot op" te verzinnen.
Dat zeg ik. Die stemmen waren volgens mij ook afgesproken, maar dus vrij zinloos omdat hij de joker heeft.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmzzzz.... Tijn heeft de joke rnatuurlijk.....
Hj heeft dus 3 stemmen, gebruikt zijn joker natuurlijk, dus ik denk dat hij nog iemand op de bank moet zetten...... ? Maar dat horen we dus in de uitzending... dat kan ook natuurlijk
jah en ik bedoel dus weer, dat er eiegenlijk 3 op de bank horen te zitten...quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Die stemmen waren volgens mij ook afgesproken, maar dus vrij zinloos omdat hij de joker heeft.
Tijn is dus NIET genomineerd nu omdat Jeroen en Milica dus minimaal 4 stemmen hebben gehad pp
Dat moet je even aan Voyeur vragenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou zo'n aanklacht ook door familie kunnen worden ingediend?
heheh wacht maar tot dat doordringt bij het groepjequote:Op dinsdag 19 september 2006 17:25 schreef T-lex het volgende:
Lekker voor ze eigenlijk....Dat groepie...E10, Milica en Jeroen hebben volgens mij allemaal Tijn genomineerd. En dan nog krijgen ze hem niet op de bank....das pech![]()
Zeker wetenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:23 schreef kukeleku het volgende:
[..]
volgens mij vind Saab het best wel gewenste intimiteit alleen durft ze niet zo goed ivm de camera's.
Waarom?? Ze hebben iedere keer toch 2 genomineerden. Ik ben bang dat je iets niet begrijpt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah en ik bedoel dus weer, dat er eiegenlijk 3 op de bank horen te zitten...
Jeroen en Milica (min. 4 stemmen) en Tijn (3 stemmen). Ik denk dus dat er gewoon nog iemand bijkomt
Daar hou ik je aan.quote:heheh wacht maar tot dat doordringt bij het groepje
e10 komt volgende week wel aan de beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |