Ik ken dat...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:50 schreef Isabeau het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe OVERLEEEF ik dit?!?!?! Help me!!! God help me....
Een aantal weken geleden.
Mijn ouders geven aan op vakantie te gaan. Of mijn schoozus en ik zin hebben om hun plaats in te nemen op de familieavond. Een avond waar ik al jaren niet kwam omdat het domweg te duur is. Meestal iets van 50-60 euro en dat is aan mij niet besteed. Ik drink nauwelijks alcohol en het is zo'n typisch vreetschuur gebeuren. Het feest zou ergens bij Didam zijn en nieuwsgierig als mijn schoonzus en ik zijn: we zoeken het op. En ja, bij Didam zit een soort partytent en 22 september is er een cowboyavond. Eet en drink zoveel je wilt (klinkt als iets voor mijn familie) en daarbij ook nog dingen als ringsteken en boogschieten. Best aardig en we hebben er zin in.
Vrijdag 22 september
Schoonzus en ik gaan niet met de familiebus aangezien wij uit Drenthe moeten komen. Wij gaan met eigen vervoer. Ik heb net het adres gekregen. Even checken of dat idd het leuk-klinkende cowboyfeest is.
[..]![]()
waarschuwing: dit is een crosspost. Maar ik voel me zo kut dat ik het hier ook even kwijt moet![]()
Nee, m'n ouders konden voor de vakantie nog opzeggen, maar inmiddels hebben ze 50 euro p.p betaald omdat mijn schoonzussie en ik heen zouden gaan. Zo'n cowboyavond leek ons wel leuk...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:04 schreef Rewimo het volgende:
Niet gaan is geen optie?
Dan wens ik je bij deze heel veel sterktequote:Op vrijdag 22 september 2006 13:13 schreef Isabeau het volgende:
En ymme, geloof me: na 1 smartlap heb ik al hoofdpijn en ik overdrijf niet, ik ben bloedserieus. Het gaat me door merg en been, een gruwel. Net zoals sommige mensen bijv. niet tegen heavy metal kunnen.
Het gaat om 'De Dieckse Heeren' idd. http://www.dieckseheeren.nl/index.aspx
Ja de muziek gaat echt niet zachtjes.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:20 schreef Rewimo het volgende:
Oordopjes?
Ik woon er op 15 min afstand rijden vanaf.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:20 schreef Isabeau het volgende:
Woon je in de buurt? Ik ben er toe in staat hoor
Zoek de gezonde hapjesquote:Culinair
Ontvangst met welkomstdrank, vervolgens koffie.
Hollands koud en warm buffet; zalmsalade, vleessalade, gebraden rosbief, fricandeau, coburger & meloen , Hollandse nieuwe, pepermakreel, beenham met mosterd en champignonsaus, kipfilet in zoetzure saus, boeuf stroganoff, saté met gehaktballetjes,
verschillende rauwkosten, rijst, frites, aardappelkroketjes en fruitsalades, kruidenboter en ovenvers stokbrood, de ijscoman deelt ijs uit.
Einde met koffie en bonbons.
Heel veel alcohol??quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Nog tips om het te overleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |