Ik was ook dronken, dat kan dan niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:01 schreef wise het volgende:
moet je maar beter opletten wat er om je heen gebeurd
dus wat is dan je klacht?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:02 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik was ook dronken, dat kan dan niet.
Wie maakt de lemming?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef Netsplitter het volgende:
En nu?
Wie zegt dat het zijn schuld is?
Misschien keek jij wel niet goed uit en kwam jij tegen zijn sigaret aan?
Dan zou hij nu een KLB topic moeten openen dat iemand z'n sigaret vernaggeld heeft...
Dus je bent waarschijnlijk met je zatte kop zelf tegen zn peuk opgelopen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:02 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik was ook dronken, dat kan dan niet.
Als jij daar niet was geweest ook niet!...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef Aurelium het volgende:
Nee, ik zeg je, het was de schuld van die roker. Als hij niet zou gaan roken in de eerste plaats was er sowieso niets gebeurt.
Als jij niet dronken was geweest had je sneller kunnen reageren...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef Aurelium het volgende:
Nee, ik zeg je, het was de schuld van die roker. Als hij niet zou gaan roken in de eerste plaats was er sowieso niets gebeurt.
Als hij wordt aangereden omdat hij dronken is krijgen alle automobilisten de schuld omdat ze dan maar geen auto hadden moeten rijden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als jij niet dronken was geweest had je sneller kunnen reageren...
Kut argument dus...
Dat weet je niet..dan had op zijn plaats misschien een vadsig wijf Boswandeling of Dropshot op je kleding gemorst..quote:Nee, ik zeg je, het was de schuld van die roker. Als hij niet zou gaan roken in de eerste plaats was er sowieso niets gebeurt.
Iedereen opflikkeren daar dan!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef jpg97 het volgende:
Kut alcoholisten is het dan dus
Ja; dat zegt degene die tegen een vrachtwagen knalde doordat ie zelf geen voorrang verleende vast ook: 'Als die vrachtwagen daar niet reed was er in de eerste plaats sowieso niets gebeurdquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef Aurelium het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |