als je een zwart-wit tv hebt, kun je waarschijnlijk ook niet sms-enquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
jamaar, als je nou op een zwartwit-toestelletje zit te kijken, en je hebt de vraag dan toch nog goed... dat zou toch best een prestatie zijn?
Ik was bij iemand anders en die keek er naar toen ik binnen kwam.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:32 schreef switchboy het volgende:
Gefeliciteerd u behoord tot het plebs. u kijkt sbs6
Dat was Laraquote:
Die was op SBSquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat was Laraen die was niet groen
Haha, was ook mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 19 september 2006 12:32 schreef wise het volgende:
Was trouwens gister ook bij de wereld draait door
Het was nog erger.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:30 schreef Dr.Death het volgende:
Jawel..Ik erger me al kapot bij films op SBS6, met z'n Hart van Nederland dwwars er doorheen, en idiote SMS-acties ertussendoor. Maar dit sloeg alles:
Bij de film the Hulk (=groot groen monster) halverwege de film de intelligente vraag:
Wat is de kleur van de Hulk?![]()
![]()
SMS A Geel
SMS B Groen
SMS C Blauw
(0,6 euro/pob)
Zouden er nou echt mongolen zijn die daar op gaan SMS-en??
Zo van "ja! ja! die weet ik! Die weet ik! Ik ga winnen!"
Alsjeblieft, trek de stekker uit de pulpzender "SMS6"![]()
zwart wit tvquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:02 schreef roelofjan het volgende:
Je zal maar kleurenblind zijn, zo win je nooit wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |