Zijn het dan witte lijnen kris kras door het beeld ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:48 schreef nein het volgende:
Heel apart..
Zodra er ook maar wat actie is bij m'n draadloze verbinding, bv. pagina refreshen of even iets downloaden, dan gaat mn TV enorm storen. Witte lijnen in beeld, storing in t geluid.
Hoe kan dit nou zomaar gebeuren? T gaat al jaren prima..
Je rijdt zeker ook in een rode auto of niet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:52 schreef nein het volgende:
Witte lijnen gaan redelijk horizontaal door het beeld inderdaad, niet echt dikke lijnen, en het beeld gaat sowieso ook bewegen.
Zodra ik niets doe heb ik perfect beeld, terwijl ik dit typ is er niets aan de hand, maar als ik t berichtje verstuur gaat ie weer storen!
Wireless op ander kanaal? lijkt me een vreemde optie..het gaat al jaren goed?
Ik gebruik euhm...een lange witte kabel met plastic kapje..
Probleem gevonden.Verander die kabels.Vorm van interferentie.Kabels vervangen en de coax sterker moet van metaal zijn.Dan ben je ervan af.100%.,Heb het namelijk zelf ook gehad.Of de draadloze router verplaatsen.In ieder geval uit de buurt van de tv.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:52 schreef nein het volgende:
Witte lijnen gaan redelijk horizontaal door het beeld inderdaad, niet echt dikke lijnen, en het beeld gaat sowieso ook bewegen.
Zodra ik niets doe heb ik perfect beeld, terwijl ik dit typ is er niets aan de hand, maar als ik t berichtje verstuur gaat ie weer storen!
Wireless op ander kanaal? lijkt me een vreemde optie..het gaat al jaren goed?
Ik gebruik euhm...een lange witte kabel met plastic kapje..
Is de tv in de woonkamer een breedbeeld? Toevallig misschien samsung?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:42 schreef nein het volgende:
ok, ik zal de kabels vervangen dan! hopelijk is t dan over!
Het frappante is: mn router staat in de slaapkamer, recht onder een klein tvtje, dat nergens last van heeftHet is de tv in de woonkamer die stoort.
Hahah nee, het is een philips, geen breedbeeldquote:Op woensdag 20 september 2006 09:39 schreef Raydh het volgende:
[..]
Is de tv in de woonkamer een breedbeeld? Toevallig misschien samsung?
Inieder geval.Succes ermee.Ik hoor het wel of het gelukt is.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |