En die is hetquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:59 schreef dndiek het volgende:
Het is van Vera Mann
Nee het was een persoon.quote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Zielige kneus jij
Wim T. Schippersquote:Op woensdag 27 september 2006 23:04 schreef tong80 het volgende:
Wie zei :
'Pollens'
'Morgen gezond weer op'
Barend Servet?quote:
Sabine!quote:Op donderdag 28 september 2006 08:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Kutkip was toch dat neukertje van Bart. Dat domme blonde wicht uit bb1 ?
Hoi Berkeyquote:
Yep!quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:43 schreef Suko het volgende:
Achternichtje Hansje is winkelmeisje?
Jij mag er ook een stellen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:22 schreef Suko het volgende:
Familie Knots, ken 't zowat uit m'n hoofd, werelds!Stelt Tong nou weer een nieuwe vraag? Kennie wachten.
![]()
Zou kunnen maar is 't niet, niet persoonsgebonden dus.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:03 schreef dartfanaat het volgende:
roze
Helemaal goed!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:01 schreef Suko het volgende:
Gouden Televizierring: De Lama’s, Dancing with the Stars, Gooische Vrouwen
Zilveren Televizierster (M): Paul de Leeuw, Patrick Lodiers, Matthijs van Nieuwkerk
Zilveren Televizierster (V): Anita Witzier, Yvon Jasper, Sophie Hilbrand
Gouden Stuiver: Jeugdjournaal, Junior Songfestival, Klokhuis
Keej dan, hier de vervolgvraag, noem een veel voorkomend woordje (niet persoonsgebonden) uit deze serie.
ik zei toch dat ik ze allemaal gezien hadquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:27 schreef Suko het volgende:
Arend Vogel
Ja wel!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:32 schreef dartfanaat het volgende:
Ouwe zemelaar, maar dat zul je waarschijnlijk niet bedoelen
Et voilaquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:41 schreef Suko het volgende:
"opa Knots", "Arend Vogel" en "Onkel X"
Right! (wel nadrukkelijk werkloos)quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:49 schreef dartfanaat het volgende:
Hij Was glazenwasser!
Nou, verzin een geheel nieuwe zou ik zeggen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:53 schreef dartfanaat het volgende:
Nu zijn we geloof ik wel uit de "De Familie Knots"-vragen.
De Familie Knots werd geschreven door Hetty Heyting. Noem nog een tv-serie die door haar geschreven werdquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:56 schreef Suko het volgende:
[..]
Nou, verzin een geheel nieuwe zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:44 schreef Haaibaaike het volgende:
“Steil Achterover” bedoel je deze ?
Zie je nou, je weet 't wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:05 schreef Haaibaaike het volgende:
André van Duin bedoel ik als Mr. Clean O Clean
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
De Boezemvriend en Ik ben Joep Meloen
Da's een goeie maar is toch fout.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Petje pita mientje ?
Zeker weten Klukkluk! Meestal liefkozend Klukje genoemd. Voor wie het niet weet, onze indiaan uit de serie Pipo de Clown, gespeeld door Herbert Joeks.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:15 schreef Berkery het volgende:
Kluk Kluk
Harry Mulisch of Meulendijk ik twijfelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie was de schrijver van Pipo de Clown.
Niet goed !quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Harry Mulisch of Meulendijk ik twijfel
Wat bedoel jequote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:25 schreef Suko het volgende:
Gelijk maar de volgende vraag. "A je to"
Ah, een kenner! Geweldige serie.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:15 schreef Petronized het volgende:
buurman en buurman natuurlijk
U mag door voor de broodrooster én de volgende vraag aub.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:44 schreef cafca het volgende:
De grote grijze geitebreier, de papjesgeitebreier, de hoofdgeitebreier?
Oeps...sorry, vergeten dat ik hier geantwoord hadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:07 schreef Suko het volgende:
[..]
U mag door voor de broodrooster én de volgende vraag aub.![]()
Geen straat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:45 schreef cafca het volgende:
huppeldepupstraat 13, ja
Gokkie hoor ! Cabarestafette ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:54 schreef Suko het volgende:
Eric van Muiswinkel heeft ooit een programma gepresenteert welke geen lang leven was beschoren, iets wat hij zelf ook jammer vond, ik ook trouwens, hoe heette dat programma?
Nah vooruit, het is eigenlijk Megabrein.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:00 schreef tong80 het volgende:
Ik vond het al knap dat ik dit nog wist. Zal wel meesterbrein zijn.
Ik lees net dat het juist is, maar zocht eigenlijk de naam van zijn voorgangerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:46 schreef Suko het volgende:
John Humphrys
Oeps,quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:02 schreef tong80 het volgende:
Rooie Sien. Maar dat was geen TV-serie maar een film.
Het was een soort Bartje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef tong80 het volgende:
In welke Nederlandse serie uit de jaren 70 was te zien dat iemand met z'n blote kont achter een varken stond ?
Ja die ken ik zeker welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:03 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Merijntje Gijzen niet meer ?
Rustig, tongquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:11 schreef tong80 het volgende:
Ok ik weet het wer had zwe ooit allemal op video
Klopt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:10 schreef dartfanaat het volgende:
Van den Berg, Gregor Bak en Paul de Leeuw dacht ik ook
Mens de helft van mijn posts bestaan uit one liners en grapjes. Jij bent de enige op Fok die ze zich persoonlijk aantrekt. Zoek een therapeut.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij gaf zo vriendelijk een antwoord in de topic van DWDD !!
Anders had ik wel meegedaan ...
ben je nu boos op hem ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij gaf zo vriendelijk een antwoord in de topic van DWDD !!
Anders had ik wel meegedaan ...
Houdt je bek jijquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mens de helft van mijn posts bestaan uit one liners en grapjes. Jij bent de enige op Fok die ze zich persoonlijk aantrekt. Zoek een therapeut.
quote:
Een T te veel. Jammer.quote:
En hier ook al ik zeg het tegen de mods !quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En hier ook al ik zeg het tegen de mods !![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:40 schreef Mike het volgende:
Geef eens gewoon antwoord op tongs vraag, Canisfire, ipv mensen zo te zitten stalken.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:13 schreef tong80 het volgende:
Noem de TV-verslaggevers bij deze legendarische sportgebeurtenissen.
Ellen van Langen wint goud op de spelen van Barcelona
Nederland verliest de WK-Finale 1974
Hilbert van der Duim schaats een rondje te weinig ( Dat waren 2 verslaggevers )
Nederlandse volleyballers winnen Olympisch goud
Maradona passeert 7 man en scoort op het WK-86 tegen de Engelsen
Correct.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:56 schreef Mike het volgende:
Je zou haast denken dat Mart Smeets ook bij dat van der Duim incident was...klopt dat?
Reitsma is goed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:05 schreef Mike het volgende:
Maradona moet Theo Reitsma geweest zijn.
Hmm..die volleyballers vind ik moeilijk. Ik heb die hele wedstrijd namelijk gevolgd via de radio.
Weet je ook wie haar die telefoon gaf en wie ze belde ? Ikke welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:16 schreef Mike het volgende:
Nah, meer gaat er niet uit komen, tong.
Van dat radioverslag heb ik echt geen flauw idee. En van Langen heb ik natuurlijk wel zien winnen, maar daar kan ik me alleen nog van herinneren dat ze meteen na de winst een mobieltje in d'r hand kreeg gedrukt om met het thuisfront te bellen. De KPN (geloof ik) gebruikte dat beeld meteen om mobiel bellen populair te maken.
Ze belde d'r vriendje/man en diegene die de telefoon gaf was Sierd de Vos?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je ook wie haar die telefoon gaf en wie ze belde ? Ikke wel
Juist en haar vriendje was Han Koeleman de steeple chase-er.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Ze belde d'r vriendje/man en diegene die de telefoon gaf was Sierd de Vos?
Wow, valt me niet tegen van mezelf.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist en haar vriendje was Han Koeleman de steeple chase-er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |