Het gaat hard iddquote:
Tuurlijk man , ik neem ook een stationwagen en een golden retriever en k heb ook hendig sjieke pantoffelsquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:21 schreef Armageddon het volgende:
Straks gaat ie ook nog an de kids.
Ik ben stiekem wel jaloers.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:22 schreef Joene het volgende:
Tuurlijk man , ik neem ook een stationwagen en een golden retriever en k heb ook hendig sjieke pantoffels
Op mn pantoffelsquote:
Als het allemaal lukt met de hypotheek komt er zeker een k&w topiek.quote:
Flink veul klussen men!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Als het allemaal lukt met de hypotheek komt er zeker een k&w topiek.
Neen, op het totaalplaatje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:37 schreef Joene het volgende:
Op mn pantoffelsken je bij de scapino kopen men,
![]()
Dag lieverd. Ben je al helemaal hersteld?quote:
Voor zover ik heb kunnen zien op foto's van het huis , zal er wel het een en ander moeten gebeuren maar "geen" ontzettende ingrijpende dingen geloof ikquote:
Ik moet eerlijk zeggen , ik vind het burgerlul leven wel okayquote:
Nee men, jij gaat trouwen , neucken voor kids enzeau.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:40 schreef Armageddon het volgende:
Damn heb ik dit. Al dat schorem van vroeger gaat gewoon burgerlijk doen.![]()
Ik gaat nieuwe vrienden zoeken.
Ach als je ouder wordt wil je gewoon wat meer zekerheid confrom het huisje, boompje beestje model.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:40 schreef Armageddon het volgende:
Damn heb ik dit. Al dat schorem van vroeger gaat gewoon burgerlijk doen.![]()
Ik gaat nieuwe vrienden zoeken.
Blijkbaar groeit die behoefte vanzelf jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach als je ouder wordt wil je gewoon wat meer zekerheid confrom het huisje, boompje beestje model.![]()
Jezus, hoe oud moet ik daar voor worden dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach als je ouder wordt wil je gewoon wat meer zekerheid confrom het huisje, boompje beestje model.![]()
Dansen met je liefje is cool men.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:42 schreef Armageddon het volgende:
En ik ga met Merel op een schietvereniging. Beetje met een Desert Eagle schieten. Salsa dansen is voor heaumeaux.
Voor het vaderland *snik*quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee men, jij gaat trouwen , neucken voor kids enzeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |