's Ochtends ja. Naar mijn vriendin oud en nieuw vierenquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:17 schreef Socios het volgende:
In de ochtend neem ik aan? ´s Avonds rijden er om die tijd geen treinen meer.
maar niet op oudjaarsdagquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:22 schreef Lunar het volgende:
[..]
's Ochtends ja. Naar mijn vriendin oud en nieuw vieren
Als ik een middagje daarheen ga kan ik ook gewoon terug rond een uur of 21 hoor. Rijden altijd zat treinen naar Rotterdam en Dordrecht.
www.ov9292.nlquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:13 schreef Natalie het volgende:
Zeg, ik meen me te herinneren dat er een site is waarom je een berichtje achter kunt laten voor passagiers waarmee je bijvoorbeeld gezellig hebt gekwebbeld in de trein. Iemand enig idee welke site ik bedoel?
Met beide links kom je er wel, alleen bij die eerste moet je een paar keer klikken voordat je op de site komtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
www.ov9292.nl
of
www.9292ov.nl :x
ik haal het altijd door elkaar
www.ovontmoetingen.nl bedoel je, dit is ook via http://www.9292ov.nl/9292OV616.asp te bezoekenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:13 schreef Natalie het volgende:
Zeg, ik meen me te herinneren dat er een site is waarom je een berichtje achter kunt laten voor passagiers waarmee je bijvoorbeeld gezellig hebt gekwebbeld in de trein. Iemand enig idee welke site ik bedoel?
ja inderdaadquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:16 schreef Nuna het volgende:
[..]
Met beide links kom je er wel, alleen bij die eerste moet je een paar keer klikken voordat je op de site komt
wormerveer-adam sloterdijk hierquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:00 schreef Steve-O het volgende:
Sprinter van Koog bloemwijk Naar amsterdam sloterdijk en terug , TIjden verschillen want ik heb ploegendiensten
Ik vond het ook gezellig die dag in de trein.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:13 schreef Natalie het volgende:
Van de site van 't GVB.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:38 schreef Christiano25 het volgende:
weet iemand of de metro in Amsterdam op het moment rijd???
quote:Storm: GVB rijdt vooralsnog door
Er wordt veel gebeld met de vraag of het klopt dat de trams, bussen en metro's op een bepaald tijdstip naar binnen gaan en dat er besloten is niet meer rijden.
Dat is vooralsnog NIET het geval. Er is GEEN beslissing om op een bepaald tijdstip te stoppen.
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat door de weersomstandigeheden het niet meer mogelijk of verantwoord is om te rijden.
Mocht dat voorkomen, dan zulen wij u via deze plek en via de media zo goed mogelijk informeren. Tot die tijd rijden wij, zo goed en zo kwaad als dat gaat, gewoon door.
De meeste treinen vertrekken bij Amersfoort wel. Alleen er is geen verbinding mogelijk tussen Utrecht en Amersfoort, ivm omgevallen boom die de kabels zou hebben geraakt. ( werd omgeroepen)quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Iemand nog enig idee over de status rondom Amersfoort?
Rond 16:00 reed er NIETS, station was afgesloten, ik kon me nog net in een bus richting Utrecht wurmen, lijkt me heel stug dat er nu wel iets rijdt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:06 schreef Attitude het volgende:
[..]
De meeste treinen vertrekken bij Amersfoort wel. Alleen er is geen verbinding mogelijk tussen Utrecht en Amersfoort, ivm omgevallen boom die de kabels zou hebben geraakt. ( werd omgeroepen)
Daar zit ik ook wel eens in.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:15 schreef Qunix het volgende:
Voortaan zit ik in de Metro 50 van Gein naar Sloterdijk of Isolatorweg. Heen en terug.
Heen 9 uur vertrek ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |