En dan vraag je je nog af waarom je geen mod bent gewordenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:26 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Wist je dat de trein Amsterdam WTC - Assen best stopt op Amsterdam Sloterdijk? ,
Je moet alleen op het spoor gaan staan als de trein eraan komt , en zwaaien naar de machinist
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
En dan vraag je je nog af waarom je geen mod bent geworden
Zometeen met de 5 of de 51 richting A'veen centrum en later vanmiddag weer terug
Zwaai je even als je iemand met een blauw/groene handtas en een witte jas ziet?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, zo te horen heeft ie geen leven
Trouwens 5 naar het centrum wil ik zometeen ook even pakken![]()
Hoelaat ga je richting a'veen centrum?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zwaai je even al je iemand met een blauw/groene handtas en een witte jas ziet?
Bestaat deze trein?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:26 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Wist je dat de trein Amsterdam WTC - Assen best stopt op Amsterdam Sloterdijk? ,
Je moet alleen op het spoor gaan staan als de trein eraan komt , en zwaaien naar de machinist
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:15 schreef miss_bleu het volgende:
trein Eindhoven - Amsterdam Bijlmer (en omgekeerd)
Bus zuidangent: Amsterdam Bijlmer - amstelveen (en omgekeerd)
Bus 142 wilnis - Amstelveen - Mijdrecht (en omgekeerd)
8.14, 8.17, of 8.20.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hoe laat? ik heb meestal iets rond half 9/5 over half 9 op zaandam, stoptrein (op het perron aan de overkant als je vanuit de gedempte gracht komt)
wel vet![]()
Heb je niet gezien D_A!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoelaat ga je richting a'veen centrum?
Die zag ik nog voorbij rijden toen ik nabij A'veen Oranjebaan op mijn bus zat te wachten daarnetquote:Op donderdag 28 september 2006 11:15 schreef miss_bleu het volgende:
trein Eindhoven - Amsterdam Bijlmer (en omgekeerd)
Bus zuidangent: Amsterdam Bijlmer - amstelveen (en omgekeerd)
Bus 142 wilnis - Amstelveen - Mijdrecht (en omgekeerd)
zuidangent stopt ook op de oranjebaan als het goed is.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die zag ik nog voorbij rijden toen ik nabij A'veen Oranjebaan op mijn bus zat te wachten daarnet
Dan reizen wij bijna op hetzelfde trajectquote:Op donderdag 28 september 2006 15:05 schreef renz0r het volgende:
Elke dag (heen en weer) Zwijndrecht - Rotterdam blaak. ochtend meestal 07.42 of 08.42, altijd stervensdruk en heel soms bus 258 Zwijndrecht naar Kralingsezoom in Rotterdam.
Daarna metro blaak naar kralingsezoom (calandlijn)
Terug zelfde en dan de trein rond 2en smiddags vanaf Blaak
Ah je neemt hem net een half uur voor mijquote:Op woensdag 27 september 2006 17:31 schreef Q. het volgende:
Elke dag:
7:24 Sneltram Utrecht 24 oktoberplein - Utrecht CS
De andere richting ook op denk ik. Ik was vandaag trouwens een half uur later.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah je neemt hem net een half uur voor mij
Ik had hem vanaf station 5 over 8 ongeveerquote:Op donderdag 28 september 2006 16:21 schreef Q. het volgende:
De andere richting ook op denk ik. Ik was vandaag trouwens een half uur later.
ik zit in 8:14quote:
Nee volgens mij gaan ze alledrie naar Sloterdijk en CS. Ik haal die van 8.14 eigenlijk steeds minder omdat ik gewoon vaak te laat wegga.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zit in 8:14![]()
8:17 is zeker te sneltrein/
Ik pak ook zo'n beetje dagelijks de 5 of de 51quote:Op donderdag 28 september 2006 11:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
En dan vraag je je nog af waarom je geen mod bent geworden
Zometeen met de 5 of de 51 richting A'veen centrum en later vanmiddag weer terug
weetik, centraal, sloterdijk en zaandam zijn alle 3 sneltreinstoppuntenquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:22 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Nee volgens mij gaan ze alledrie naar Sloterdijk en CS. Ik haal die van 8.14 eigenlijk steeds minder omdat ik gewoon vaak te laat wegga.
wrom?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:13 schreef Socios het volgende:
Ik hoop voor je dat je een koploper hebt tussen Emmen en Zwolle.
Eigenlijk van maandag tot woensdag van Lochem naar Hengelo, en dan van Hengelo naar Enschede. Op vrijdag hoef ik bijna nooit naar school.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef Nuna het volgende:
Nog mensen in de Syntus vrijdag? Zutphen - Oldenzaal?
Of Nijmegen - Zutphen? (geen Syntus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |