abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 7 januari 2007 @ 03:04:11 #201
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_45100168
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:52 schreef Hathor het volgende:
Ik heb maanden geleden al een docu gezien waarbij de Israeli's onomwonden stelden dat ze diverse scenario's hebben klaarliggen om ervoor te zorgen dat Iran niet de beschikking krijgt over nucleaire wapens, en ik twijfel er geen seconde aan dat ze dat menen. Israel kan zich dat eenvoudigweg niet permitteren, dat zou de eerste stap naar hun totale ondergang zijn. Ik zou er maar serieus rekening mee houden dat als Iran zijn zin doordrijft, ze echt een gigantische dreun krijgen van Israel. Ik kan het ze niet eens kwalijk nemen ook niet.
Een niet-NPT lid, die als eerste kernwapens in het MO heeft geintroduceerd, dreigt een NPT-lid te gaan aanvallen omdat het kernenergie (waar het volgens het verdrag recht op heeft) wil gaan opwekken.

Er is geen greintje bewijs dat Iran bezig is of bezig wil gaan met een kernbom.

Israel heeft ze en dreigt ze te gaan inzetten.

Kernbommen gebruiken om niet-bestaande kernbommen te voorkomen.

War = Peace.
  zondag 7 januari 2007 @ 03:06:42 #202
117098 Hathor
Effe niet
pi_45100217
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:04 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Een niet-NPT lid, die als eerste kernwapens in het MO heeft geintroduceerd, dreigt een NPT-lid te gaan aanvallen omdat het kernenergie (waar het volgens het verdrag recht op heeft) wil gaan opwekken.

War = Peace.
Of gewoon lekker met je kop in het zand blijven zitten en naief gaan zitten denken dat er wel een vreedzame uitweg is. Dat is in het verleden ook altijd zeer succesvol gebleken.

Nee pik, dit gaat maar op een manier aflopen, en het zal niet met toeters en slingers zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 7 januari 2007 @ 03:15:37 #203
78918 SeLang
Black swans matter
pi_45100373
Ik denk dat het allemaal met een sisser afloopt en dat er een diplomatieke oplossing komt.
Iran drijft het op de spits om hun onderhandelingspositie niet te ondermijnen. Uiteindelijk gaat het Westen gewoon een of andere concessie doen aan Iran.

En Israel kan gewoon niet op een andere manier reageren als een naburig land keer op keer zegt op de vernietiging van Israel uit te zijn. Moeten ze dan zeggen dat ze nooit nukes gaan inzetten? Nee, je moet er geen misverstand over laten bestaan dat die wapens gebruikt kunnen worden mocht israel massaal worden aangevallen (of er een concrete acute aanvalsdreiging bestaat). In de Koude Oorlog heeft dit mechanisme ook tot een langdurige vrede geleid.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  † In Memoriam † zondag 7 januari 2007 @ 03:19:05 #204
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_45100431
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Of gewoon lekker met je kop in het zand blijven zitten en naief gaan zitten denken dat er wel een vreedzame uitweg is. Dat is in het verleden ook altijd zeer succesvol gebleken.
Tuurlijk. Zijn de WMD's van Saddam eigenlijk al gevonden?
quote:
Nee pik, dit gaat maar op een manier aflopen, en het zal niet met toeters en slingers zijn.
Het is duidelijk dat er eentje erg graag oorlog wil idd.
  zondag 7 januari 2007 @ 03:20:51 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45100467
Heeft GeenStijl alweer een nieuwsberichtje verzonnen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_45100581
Waarom worden die cool-posticoontjes altijd bij de meest slecht gevonden en totaal ongrappige posts geplaatst?
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 09:33:09 #207
8781 crew  Frutsel
pi_45102022
Gisteren al een klein stuk in Roadmap to war with Iran #11 gezet.

Sunday Times meldt het stuk, daar komt het volgens mij officieel van vandaan.

Maar goed, op zich logisch dat Israel dit doet, alleen liever niet met nukes
pi_45102138
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:18 schreef Vitalogy het volgende:
Je kan niet aan een nucleair programma werken en de destructie van een staat propageren en dan verwachten dat alles zijn gangetje blijft gaan.

Ik geef Israel groot gelijk.
Maar persoonlijk moet ik het nog maar zien of dit gaat gebeuren.
pi_45102498
Hoe zou de wereld er uit hebben gezien als Israel in 1981 niet de atoombasis van Irak had aangevallen?
pi_45102551
Israel, Amerika en nu ook Irak dulden geen tegenspraak van andere landen.
Iedereen moet doen wat zij willen en anders volgen er maatregelen.
Nederland moest meedoen in Afghanistan omdat er anders economische gevolgen zouden komen als het aan de Amerikanen lag.
Niemand mag kritiek hebben op de daden van de nieuwe Irakese regering omdat ook dat gevolgen kan hebben.
Israel en Amerika kunnen doen wat ze willen zonder zich ook maar aan welk verdrag dan ook te houden.
En dan moet ik geloven dat wij aan de goede kant staan?
De wereld is in handen van de grootste schurken van dit moment.
Audaces fortuna juvat
pi_45102558
quote:
Op zondag 7 januari 2007 10:43 schreef buachaille het volgende:
Hoe zou de wereld er uit hebben gezien als Israel in 1981 niet de atoombasis van Irak had aangevallen?
Hoe zou de wereld er hebben uitgezien als er geen WO1 was geweest?
Audaces fortuna juvat
pi_45102577
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:04 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

War = Peace.
Zegt meer over de NPT dan over Israel. Wat Israel doet is logisch, of je het er nu mee eens bent of niet.
pi_45102687
quote:
Op zondag 7 januari 2007 10:48 schreef Colnago het volgende:

[..]

Hoe zou de wereld er hebben uitgezien als er geen WO1 was geweest?
Dan hadden we nu in een betere wereld geleefd, dat weet ik 100% zeker! (want zonder een 1e kan er ook geen 2e of 3e wereldoorlog plaatsvinden).
  zondag 7 januari 2007 @ 11:08:47 #214
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45102765
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:03 schreef SeLang het volgende:
Israel zou een prutsleger hebben als ze geen nucleaire aanval op Iran zouden plannen.

Je moet een draaiboek hebben klaarliggen voor elk mogelijk scenario, hoe ongewenst dat ook moge zijn. Je kunt natuurlijk niet in een acute crisis situatie waarin een snel antwoord is vereist nog eens gaan nadenken over de details van een aanvalsplan, dus worden er vooraf plannen ontwikkeld hoe te reageren op een bepaalde situatie.
Ja, die theorie ken ik, waar is het scenario over de zogenaamde exit-strategy?
Daar was toen niet over nagedacht, in acute crisis had men dus een probleem.

Ik vind het raar. Als Iran zegt dat ze een plan hebben, is het volgens velen een aanwijzing dat ze het ook gaan uitvoeren, nu heeft Israel en een plan én de bommen, en men zegt dat ze ze niet gaan gebruiken. Lekker krom weer. Daarbij gaat er weer lekker veel drugs vanuit de gouden sikkel (Afghanistan / Pakistan) naar Iran. Och, je moet toch wat met die miljarden die je als Taliban jaren geleden van de CIA kreeg. Dan maar een grotere druglord worden dan die uit de gouden driehoek (Colombia etc.)
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 7 januari 2007 @ 11:14:43 #215
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_45102836
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:11 schreef -skippybal- het volgende:
Ohnee ze trainen voor een aanval!! Dan kan het niet anders dat 'ie er dan ook komt!!11
Lijkt wat op een "2e koude oorlog"
pi_45102854
quote:
Op zondag 7 januari 2007 10:51 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Zegt meer over de NPT dan over Israel. Wat Israel doet is logisch, of je het er nu mee eens bent of niet.
Dat is ook weer lekker makkelijk door de bocht om te zeggen dat het NPT verdrag niet functioneerd.

Als wat israel doet logisch is in jou optie. Dan moet je toch ook wel kunen voorstellen dat het voor landen die om israel liggen logisch is dat men ook met zijn allen nuclaire wapens wilt hebben.

Zo'n nuclair aanvals plan wat uitlekt vind ik nog bedreigender voor de stabiliteit in die regio als sommige vreemde uitspraken van extremisten in die regio.
  zondag 7 januari 2007 @ 11:38:28 #217
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_45103181
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:08 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, die theorie ken ik, waar is het scenario over de zogenaamde exit-strategy?
Daar was toen niet over nagedacht, in acute crisis had men dus een probleem.

Ik vind het raar. Als Iran zegt dat ze een plan hebben, is het volgens velen een aanwijzing dat ze het ook gaan uitvoeren, nu heeft Israel en een plan én de bommen, en men zegt dat ze ze niet gaan gebruiken. Lekker krom weer. Daarbij gaat er weer lekker veel drugs vanuit de gouden sikkel (Afghanistan / Pakistan) naar Iran. Och, je moet toch wat met die miljarden die je als Taliban jaren geleden van de CIA kreeg. Dan maar een grotere druglord worden dan die uit de gouden driehoek (Colombia etc.)
Hoeveel keer is israel aangevallen door de arabische landen en hoeveel keer zijn ze zelf de oorlog begonnen ? Geloof dat dat genoeg zegt over of Israel graag agressor wil zijn of niet.
mai pen rai
  zondag 7 januari 2007 @ 11:39:40 #218
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_45103208
note++

[ Bericht 96% gewijzigd door Drugshond op 08-01-2007 16:45:15 ]
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_45103285
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat is ook weer lekker makkelijk door de bocht om te zeggen dat het NPT verdrag niet functioneerd.

Als wat israel doet logisch is in jou optie. Dan moet je toch ook wel kunen voorstellen dat het voor landen die om israel liggen logisch is dat men ook met zijn allen nuclaire wapens wilt hebben.

Zo'n nuclair aanvals plan wat uitlekt vind ik nog bedreigender voor de stabiliteit in die regio als sommige vreemde uitspraken van extremisten in die regio.
Het enige verschil in dit hele verhaal is, iets wat iedereen toch altijd blijkt te vergeten is dat Israel nooit gedreigd heeft met het vernietigen van de landen om hun heen.

In tegenstelling tot een paar landen om Israel heen, die toch graag de staat Israel vernietigt zien worden.

Maar sinds wanneer is het trouwens verboden om een aanvalsplan te maken. De VS heeft zelfs een plan klaar liggen om Nederland aan te vallen, ze zullen het waarschijnlijk nooit doen, maar het ligt er wel voor als het ooit nodig zou zijn.
  zondag 7 januari 2007 @ 11:45:58 #220
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45103319
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:38 schreef niet_links het volgende:

[..]

Hoeveel keer is israel aangevallen door de arabische landen en hoeveel keer zijn ze zelf de oorlog begonnen ? Geloof dat dat genoeg zegt over of Israel graag agressor wil zijn of niet.
Dat soort simplisme begin ik niet eens aan.
"Hij begon, nietus hij, nietus hij! Meesteurrr!!"
pi_45103500
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:45 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat soort simplisme begin ik niet eens aan.
"Hij begon, nietus hij, nietus hij! Meesteurrr!!"
Over zielig gesproken, je mengt je in een discussie en als dan eenmaal iets wordt gezegt waar je geen typische arabische verdraaiing van de werkelijkheid aan kan geven, dan ga je maar zo antwoorden.
pi_45103590
Waarschijnlijk is dit een bericht door de Mossad in de wereld gebracht als waarschuwing voor Iran, óf om te testen hoe Iran op zoiets zou reageren.
  zondag 7 januari 2007 @ 12:05:26 #223
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45103782
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:54 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Over zielig gesproken, je mengt je in een discussie en als dan eenmaal iets wordt gezegt waar je geen typische arabische verdraaiing van de werkelijkheid aan kan geven, dan ga je maar zo antwoorden.
Zal ik dan even beginnen?

Er zijn 2 grote perspectieven, en een hoop kleinen.
Eerst de pro-Israel, die gaat zo:
2 soldaten van Israel zijn laf ontvoerd nadat terroristische Libanezen de grenspost gesaboteerd hadden. Het terugkrijgen van 2 soldaten is niets meer dan verdediging.
Dan de anti-Israel, die gaat zo:
Na de vorige oorlog bleven de Israelische straaljagers met de snelheid van het geluid over de huizen in Zuid-Libanon vliegen. En een sonic-boom klinkt als een ontploffing, de Libanezen werden er bang van. Israel begon dus.

Wat ik dus wil zeggen, het begin, 'wie er startte' is en zal nooit duidelijk worden, omdat de 1 iets interpreteerd als een controle, en de ander als een start.

En dan heb je natuurlijk nog mensen die het tof vinden moslims in de pan te hakken, en zich voor het gemak achter Israel scharen en daarmee het land misbruiken.
pi_45103923
Ieder land heeft aanvalsplannen voor zijn buren. Op Militaire academies is het onderdeel van de lessen om aanvallen naar buurlanden te plannen, net zoals ze er de verdediging van hun eigen land bekijken.

Ook de militaire top van een leger doet dit geregeld om te trainen.

Geen nieuws dus..
pi_45104000
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:44 schreef Spyronius het volgende:

Het enige verschil in dit hele verhaal is, iets wat iedereen toch altijd blijkt te vergeten is dat Israel nooit gedreigd heeft met het vernietigen van de landen om hun heen.
Nee israel dreigt vaak niet die voert het meteen uit.
En als we de isreal <=> amerika link bekijken dan veranderd de zaak nog meer.
In de optiek van veel mensen in die regio is israel niet meer dan verlengstuk van de VS, of de VS een marionet die door isreal gemanipuleerd wordt.
quote:
Maar sinds wanneer is het trouwens verboden om een aanvalsplan te maken.
Sinds wanneer is het verboden dan voor landen om israel heen om te zeggen dat men de staat isreal niet wilt erkennen.
pi_45104006
Iran aanvallen? Absoluut! Israel heeft geen keus. Maar door een nuke te gebruiken trek je een blik stront open dat de wereld nog lang zal heugen.

De iraanse kernreactoren MOETEN kapot maar in godsnaam dmv conventionele wapens. Een pre-emptive strike met kernwapens is immoreel.
pi_45104156
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nee israel dreigt vaak niet die voert het meteen uit.
bla bla VS-Israel Conspiracy theory[..]
Maar goed gaat niet om die fijne conspiracy theory, Israel dreigt niet vaak, omdat als je wordt aangevallen, je uiteraard niet meer gaat dreigen.
quote:
Sinds wanneer is het verboden dan voor landen om israel heen om te zeggen dat men de staat isreal niet wilt erkennen.
Is ook nergens verboden, net zo min het verboden is dat Israel het recht heeft om aanvalsplannen te maken tegen landen die hun als een dreiging zien.
pi_45104228
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:44 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Nee, ze vernietigen zichzelf als het nodig is. Deze plannen zijn algemeen bekend!
pi_45104270
Ah de 'Samson-optie'. Als israel valt nemen ze elke grote moslim stad met zich mee.
pi_45104309
Ah, de vernietiging van Israël is eindelijk aanstaande .
pi_45104316
Ze doen maar lekker. Dit is een plan niks meer.
There are only two pains in life. The pain of discipline and the pain of regret.
  zondag 7 januari 2007 @ 12:28:29 #232
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45104371
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:20 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Maar goed gaat niet om die fijne conspiracy theory, Israel dreigt niet vaak, omdat als je wordt aangevallen, je uiteraard niet meer gaat dreigen.
Kijk, daar kan ik dus weer niet tegen. Ontkennen dat er een wederzijds belang is tussen Israel en de VS. Dat is onzin.
quote:
[..]

Is ook nergens verboden, net zo min het verboden is dat Israel het recht heeft om aanvalsplannen te maken tegen landen die hun als een dreiging zien.
En pre-emptive is wel wat anders dan preventief. Pre-emptive is aanvallen als het leger klaarstaat, WMD's, enzo. Preventief is om te voorkomen dat het land ooit een leger kan hebben, zonder WMD's dus. Vroeger zagen we alleen een dreiging in het eerste, nu menen mensen ergens al een dreiging te zien als een ander land meer kan dan een steentje werpen en toevallig wat kritiek heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Yildiz op 07-01-2007 12:59:02 ]
pi_45104645
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:20 schreef Spyronius het volgende:
Als je het een conpiracy wilt noemen dat bijna alle VN resoluties op geweld vanuit israel door de VS geveto'd worden .

Dat de staat israel dus nuclaire wapens heeft terwijl ze niet bij het NPT zijn aangesloten wie heeft hun van de technologie voorzien?

En dan zullen we het ook maar niet hebben over de ruime financiele steun die er uit de VS komt richting israel.
  zondag 7 januari 2007 @ 12:57:49 #234
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_45105171
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:26 schreef Chriz2k het volgende:
Als dat zou gebeuren of dat Israel Iran vernietigd zou wel eens het begin van het einde van de wereld kunnen betekenen dus zo goed is dat niet
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_45105180
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:57 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Als dat zou gebeuren of dat Israel Iran vernietigd zou wel eens het begin van het einde van de wereld kunnen betekenen dus zo goed is dat niet
Of juist wel .
  zondag 7 januari 2007 @ 13:05:32 #236
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45105338
*popcorn klaarzet*
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 13:23:14 #237
8781 crew  Frutsel
pi_45105806
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:26 schreef Chriz2k het volgende:
het hele midden-oosten bedoel je
  Donald Duck held zondag 7 januari 2007 @ 13:26:52 #238
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45105923
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:23 schreef Frutsel het volgende:

[..]

het hele midden-oosten bedoel je
Het zou wel veel problemen oplossen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 7 januari 2007 @ 13:27:14 #239
117098 Hathor
Effe niet
pi_45105932
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:19 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Tuurlijk. Zijn de WMD's van Saddam eigenlijk al gevonden?
[..]

Het is duidelijk dat er eentje erg graag oorlog wil idd.
Ik weet niet hoe je er bij komt dat ik oorlog wil, dat is dus gewoon niet waar, maar ik ben gewoon realistisch, vroeg of laat loopt het gewoon gigantisch uit de hand daar, voor zover daar nu nog geen sprake van is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 7 januari 2007 @ 13:27:21 #240
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45105934
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

En nog meer creeëren...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zondag 7 januari 2007 @ 13:28:21 #241
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45105964
quote:

[..]

Wie zijn problemen?
  Donald Duck held zondag 7 januari 2007 @ 13:31:08 #242
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45106037
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:27 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

En nog meer creeëren...
Neuh. De rest zou het midden-oosten niet missen hoor. Alleen hun olie boeit ons. En die ligt dan voor het oprapen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 13:31:27 #243
8781 crew  Frutsel
pi_45106049
quote:

[..]

dan kun je op meer gebieden in de wereld wel nukes gaan gooien...
overbevolkings/honger probleem ook gelijk opgelost... lekker radicaal
  zondag 7 januari 2007 @ 13:32:31 #244
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45106077
Maar 't lost 't probleem natuurlijk wel op
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 7 januari 2007 @ 13:33:03 #245
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45106090
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:31 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Neuh. De rest zou het midden-oosten niet missen hoor. Alleen hun olie boeit ons. En die ligt dan voor het oprapen.
Die olie ligt dan niet zomaar voor het oprapen, maar dat is een ander verhaal.
Maar jij vergeet volgens mij hoe landen als Pakistan en Indonesië reageren. Hold on to your dicks dan...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zondag 7 januari 2007 @ 13:59:46 #246
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45106938
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:33 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Die olie ligt dan niet zomaar voor het oprapen, maar dat is een ander verhaal.
Maar jij vergeet volgens mij hoe landen als Pakistan en Indonesië reageren. Hold on to your dicks dan...
Het enige wat ze ons kunnen maken is een boze brief schrijven (en onze ambassades in brand zetten).
  zondag 7 januari 2007 @ 14:04:16 #247
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45107087
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Het enige wat ze ons kunnen maken is een boze brief schrijven (en onze ambassades in brand zetten).
Ah, dus eigenlijk stelt terrorisme geen klap voor? Mooi, laat maar varen die maatregelen dan.
  zondag 7 januari 2007 @ 14:13:00 #248
93744 Finder_elf_towns
pi_45107397
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:04 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ah, dus eigenlijk stelt terrorisme geen klap voor? Mooi, laat maar varen die maatregelen dan.
Wat is dat nu weer voor een onzinconclusie?
  zondag 7 januari 2007 @ 14:15:34 #249
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45107488
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor een onzinconclusie?
Als ze toch niks kunnen doen waarom moeten ze dan allemaal weg
LastFM
  zondag 7 januari 2007 @ 14:22:39 #250
93744 Finder_elf_towns
pi_45107767
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:15 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Als ze toch niks kunnen doen waarom moeten ze dan allemaal weg
Jij hebt het over de reactie van bekende islamitische landen. Daar reageer ik op met "ze kunnen ons niets maken". Yildiz concludeert daaruit dat de terrorismedreiging niets voorstelt. Dat is een onzinconclusie. Ik kan namelijk net zo goed stellen dat schapen op het droge moeten staan en dat daarom de koeien honger hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')