abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:39:37 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44353331
Wat zijn je toekomstplannen daar eigenlijk indah?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44381667
Ik probeer hier vanaf volgend jaar (als ik mijn verblijfs- en werkvergunning heb) zelfvoorzienend te gaan werken met de websites die ik heb. Door hier te zitten zit ik tevens dichter op het nieuws en zo. Wie weet maak ik ooit nog eens een scoop dus, maar dat is niet zo heel belangrijk. Mijn websites kan ik vanuit hier prima onderhouden en ik hoop tevens met nog meer mensen in Indonesië zelf te gaan samenwerken zodat mijn website actueler wordt dan het nu al is en ik uiteindelijk niet vrijwel alles alleen hoef te doen.

Tevens zitten hier inmiddels ook wat Nederlanders waarmee ik samen e.e.a. heb afgesproken. Dat zit allemaal nog in het vaatje om uitgetest te worden voor 2007 en verder. Ik ben me inmiddels in gaan zetten voor een stichting die officieel opgericht is in Nederland en Indonesië, waardoor ik ook daar mijn ei kwijt kan.

Natuurlijk kan ik hier niet niets doen, want dan raakt het geld natuurlijk snel op. Vandaar dat ik wel een toekomstbeeld heb. Werken zal ik zeker nog eens gaan moeten, maar gelukkig heb ik de afgelopen jaren reserves op kunnen bouwen zodat ik nu enige tijd vooruit kan.
pi_44381670
Tevens zijn er wat urgentere zaken, maar omdat ik niet alleen ben moet ik me een beetje aanpassen. Na de lunch dus op zoek naar nieuwe zinken dakbedekking omdat het gat niet vanzelf kleiner wordt, en er tevens steeds meer regen uit de lucht komt vallen sinds het regenseizoen toch begonnen is.

Uiteraard ben ik af en toe een beetje lui, nadat ik wat plantjes verzet had heb ik nog wat zitten lezen in een boeiend boek. Ook daar heb ik hier tijd voor, iets wat me in Nederland jarenlang niet gelukt was omdat ik het druk had met o.a. een fulltime baan er extra bij. Die vrijheid ben ik nu erg blij mee, vandaar dat ik er ook alles aan zal doen om die te behouden natuurlijk. Uiteraard snap ik dat onbeperkte vrijheid niet bestaat, maar een beetje in die richting is toch al heel wat.
pi_47460357
quote:
Op woensdag 13 december 2006 06:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Uiteraard snap ik dat onbeperkte vrijheid niet bestaat, maar een beetje in die richting is toch al heel wat.
En dat is waar het allemaal om draait. Het leven is te kort om te wachten met leven tot je pensioen begint.
Enjoy life!
pi_47462725
Oi, tijd voor een update.. Ik ben bezig een verhaaltje te schrijven over 'het dak'. Dat komt hier binnenkort dus te staan.

Inmiddels ben ik ook begonnen met de aanvraag van een verblijfsvergunning. Ook hierover binnenkort meer.

Vragen zoals Dude ze bijvoorbeeld stellen zijn erg welkom, dan kan ik wat dingen opschrijven over de dingen die jullie willen weten.
pi_47536946
Het verhaal over mijn dak dus

Hoe een dak een hoofdzaak kan worden
quote:
Menig maal heb ik op enkele fora laten weten druk bezig te zijn met mijn dak. Dit begon eigenlijk al een jaar of twee geleden, omdat ik toentertijd een nieuw huis huurde in het noorden van Yogyakarta. Daar zit ik sinds midden vorig jaar dan ook in. Het dak echter is minder blijvend dan ik tevoren had gehoopt. Na enkelen een toezegging gedaan te hebben over 'het verhaal van het dak' moet ik deze verplichting toch inlossen en moest ik eens aan het schrijven gaan. Het is misschien ook wel goed het hoofdstuk eens af te sluiten, hoewel het op dit moment nog niet zover is dat ik ook daadwerkelijk kan zeggen dat het gedaan is, want enkele buurgenoten die ingehuurd zijn door mijn aannemer zijn deze week de laatste hand aan het leggen aan het vernieuwen van het gehele dak, voor de tweede keer in twee jaar.
pi_58990541
"bump"

komen er nog updates Indah?
Ik ben benieuwd hoe het er allemaal voor staat
pi_58991377
oud topic!

Als je wat wil weten vraag het maar. Ik heb weinig zin om regelmatige updates te doen hier eigenlijk

Vragen staat vrij en ik zal mijn best doen er goed op te antwoorden. Zo lui ben ik ook nog niet.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:33:01 #134
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_59007375
Nog specifieke tips voro Yogyakarta?
Kom in september die kant op voor een vakantie van een maand.
pi_59012868
Wat zoek je? Cultuur? Zuipen? Rust? Drukte? Hoor het graag, dan kan ik vast wel wat neerschrijven voor je.
pi_59017376
Ik ben van plan in oktober naar Indonesie te komen en ik zou nu graag eens meer naar het oosten gaan zoals Lombok, Sumbawa en Flores... Heb je hier tips voor en zijn er hier genoeg hotelplekken vrij als ik hier tijdens of net na de ramadan kom?
Hoor het graag
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:37:14 #137
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_59018807
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat zoek je? Cultuur? Zuipen? Rust? Drukte? Hoor het graag, dan kan ik vast wel wat neerschrijven voor je.
Authentiek Indonesie.
Marktjes met veel levendigheid.
'Echte' mensen.
Natuur/cultuur?!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:48:22 #138
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59019035
Woon je er nog Indah? En is dat nu permanent? Maw. heb je er middelen van bestaan etc?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_63726866
Loh, vriend van mij gaat in Thailand wonen.
Heb je geen heimwee? Verlang je niet naar het geregelde leven in Nederland?
Al is sateh nog zo heet, jij weet, jij eet!
pi_64055035
Heimwee? Nee, absoluut niet! Dus ook geen verlangen naar het 'geregelde' leventje in Nederland nee. Met een beetje aanpassing komt het allemaal wel op zijn plekkie hier.
pi_64055109
En of ik de groetjes aan jullie wilde doen, van de president. Hij was vanmiddag in de stad voor een opening en zit nu wellicht lekker aan het eten met de sultan in het paleis op de achtergrond. Groot gelijk heeft ie.

pi_64732748
No embassy in Bandung, demonstration at German cultural institute
quote:
Some 50 students united in the Pancasila Student Front West Java (Front Mahasiswa Pancasila Jawa Barat) organized a demonstration in front of the German cultural Goethe Institute in Jalan. R.E. Martadinata in Bandung earlier today. They were forced to hold their demonstration there, because Bandung does not have a representative office or embassy which could be the gathering place for their protests against Israel.
Geen ambassade in Bandung, demonstratie bij Duits cultureel instituut
quote:
Ongeveer 50 studenten die zichzelf het Pancasila Studentenfront West Java (Front Mahasiswa Pancasila Jawa Barat) noemt, heeft eerder vandaag een demonstratie gehouden bij het Duitse culturele Goethe Instituut aan Jalan. R.E. Martadinata in Bandung. Ze werden gedwongen om daar hun demonstratie te houden omdat Bandung geen buitenlandse vertegenwoordiging of ambassade heeft waar ze konden demonstreren tegen Israel.
Godallemachtig, zo achterlijk heb ik ze zelfs hier nog zelden gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')