En dat is waar het allemaal om draait. Het leven is te kort om te wachten met leven tot je pensioen begint.quote:Op woensdag 13 december 2006 06:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Uiteraard snap ik dat onbeperkte vrijheid niet bestaat, maar een beetje in die richting is toch al heel wat.
quote:Menig maal heb ik op enkele fora laten weten druk bezig te zijn met mijn dak. Dit begon eigenlijk al een jaar of twee geleden, omdat ik toentertijd een nieuw huis huurde in het noorden van Yogyakarta. Daar zit ik sinds midden vorig jaar dan ook in. Het dak echter is minder blijvend dan ik tevoren had gehoopt. Na enkelen een toezegging gedaan te hebben over 'het verhaal van het dak' moet ik deze verplichting toch inlossen en moest ik eens aan het schrijven gaan. Het is misschien ook wel goed het hoofdstuk eens af te sluiten, hoewel het op dit moment nog niet zover is dat ik ook daadwerkelijk kan zeggen dat het gedaan is, want enkele buurgenoten die ingehuurd zijn door mijn aannemer zijn deze week de laatste hand aan het leggen aan het vernieuwen van het gehele dak, voor de tweede keer in twee jaar.
Authentiek Indonesie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat zoek je? Cultuur? Zuipen? Rust? Drukte? Hoor het graag, dan kan ik vast wel wat neerschrijven voor je.
Geen ambassade in Bandung, demonstratie bij Duits cultureel instituutquote:Some 50 students united in the Pancasila Student Front West Java (Front Mahasiswa Pancasila Jawa Barat) organized a demonstration in front of the German cultural Goethe Institute in Jalan. R.E. Martadinata in Bandung earlier today. They were forced to hold their demonstration there, because Bandung does not have a representative office or embassy which could be the gathering place for their protests against Israel.
Godallemachtig, zo achterlijk heb ik ze zelfs hier nog zelden gezien.quote:Ongeveer 50 studenten die zichzelf het Pancasila Studentenfront West Java (Front Mahasiswa Pancasila Jawa Barat) noemt, heeft eerder vandaag een demonstratie gehouden bij het Duitse culturele Goethe Instituut aan Jalan. R.E. Martadinata in Bandung. Ze werden gedwongen om daar hun demonstratie te houden omdat Bandung geen buitenlandse vertegenwoordiging of ambassade heeft waar ze konden demonstreren tegen Israel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |