De regentijd staat voor de deur inderdaad. Duizenden slapen/leven nog altijd in tenten van allerlei instanties. Ik moet er niet aan denken wat er gaat gebeuren als daar een eerste plens water overheen komt.
Er is nog een zorg trouwens. Eerder dit jaar is de Merapi uitgebarsten en is er in 1 dal een uitstroom van steen, puin en as van 5 km lang geweest. Deze rivier stond droog, staat droog. Maar als het gaat regenen, dan kan deze 5 km puin wel eens het dal uitkomen, de stad in alhier. Geen vrolijk vooruitzicht. Afwachten wat hiermee gaat gebeuren.
Ikzelf kijk voortdurend rond wat er te vinden is, echter lokaal hoef ik geen werk te verwachten, daar kijk ik dan ook eigenlijk niet naar. Het is meer contacten leggen met alles en iedereen en een beetje hengelen her en der. Contacten leggen is aan de gang, uitzicht op werk is er nog niet.
Die doos was mijn eerste. In Januari probeer ik het vanuit Eindhoven nog een keer.
Ik heb je mail gezien, ik kom hier nog op bij je terug natuurlijk. Kan eventjes duren, want ik heb vrij weinig tijd eigenlijk. Best gek, want ik doe hier minder dan in Nederlan, althans, dat is mijn stellige overtuiging.