Hehe, idd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Spreektaal is vrij makkelijk, zeker voor de toerist/blanke. Ze zien dat je wellicht de taal niet goed spreekt, en doen daarom zelf ook moeite om het te willen begrijpen en corrigeren je wellicht op wat woorden. Schrijven is een heel ander verhaal. Soms kom ik woorden tegen waarvan ik denk 'nah, ja... wat een raar ding' en dan blijkt het een simpel basiswoord te zijn met een handvol vervoegingen eromheen.. tja..
Londoh is zeker een deskundige!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:57 schreef closje het volgende:
Jammer dan!!!
Hoewel ik vind , zoals eerder aangegeven, dat Londoh absoluut een deskundige is.
Hier is het nu 10:00 's ochtends en dus licht. Normaal kan ik twee heuvels zien die zo'n 5 a 7 km verder weg liggen, nu dus niet meer. Het is echt ontzettend veel bos dat op dit moment de luicht ingaat. En ik zie net dat de index van luchtvervuiling op 101 staat, wat unhealthy is. Eergister was het 54, gisteren 80 en vandaag dus 101, zie ook hier http://www.bangkokpost.co(...)ngnews.php?id=113420quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:40 schreef closje het volgende:
6 oktober
De bosbranden in Indonesië zijn zo ernstig, dat de rook ervan zelfs overlast veroorzaakt op Guam, dat 3.500 kilometer verderop in de Pacifische Oceaan ligt. Bangkok Post
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bosbranden_in_Indonesi%C3%AB
Tot ie kaboem zegtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:47 schreef fredissadinbed het volgende:
Nice pic! Mag je die ook beklimmen?
Aha okequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef indahnesia.com het volgende:
@Speedy, Mijn weerstation staat er inderdaad al. Ik heb alleen nog niets met de gegevens gedaan. Die wil ik uiteindelijk op internet zetten. Komt dus nog.
Software instaleren, paar gegevens invoeren en klaarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, voorlopig nietgeen tijd voor en geen zin in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |