Met een BIG smile op haar gezichtquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:34 schreef witste het volgende:
What the.... Wat in hemelsnaam is E10 aan het doen, en wordt terecht teruggefloten door Saabje....
Ik wou zeggen ja, ik had niet echt de indruk dat ze het vervelend vond.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met een BIG smile op haar gezicht
Jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:36 schreef TheVulture het volgende:
Hoe is het met kano-man?
Sleutel hangt er nog neem ik aan?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:37 schreef Ecila111 het volgende:
http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB190914.jpg
Ik krijg er gewoon een nare geur van in m'n neus.
Kan big brother niet op de minitor laten zien dat er een camera storing is in de slaapkamers en dat ze daar alleen mogen komen om naar bed te gaan. Ik wil wel eens zien wat er dan vannacht gebeurd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wou zeggen ja, ik had niet echt de indruk dat ze het vervelend vond.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:38 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Kan big brother niet op de minitor laten zien dat er een camera storing is in de slaapkamers en dat ze daar alleen mogen komen om naar bed te gaan. Ik wil wel eens zien wat er dan vannacht gebeurd.
Ik denk dat ze 'stop' zei uit zelfbescherming. Het was vast net even iets te prettigquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wou zeggen ja, ik had niet echt de indruk dat ze het vervelend vond.
Ze doet er zelf aan mee hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:41 schreef Mikiej15 het volgende:
E10mm denkt dat hij god in zuid frankrijk is, hij laat alles doen door Sabrina. Van drinken tot kijken of de douch vrij is, luie aap
![]()
Lijkt me niet echt verantwoord trouwens. Verder vind ik het nog best saai ook.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit een heerlijke opdracht van BB, laat hem maar een week naar die sleutel staren![]()
Ja mja hij denkt dat hij niet binnen 24 uur weg is, BB kan em ook over een uur laten vallenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt verantwoord trouwens. Verder vind ik het nog best saai ook.
Maar ik denk wel dat ze hem nog even laten zitten. Zeker nog tot morgen.
Daar klagen ze al een tijdje over.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze daar allemaal een schimmelinfectie... ik hoorde Milicia gisteren in een fragment zeggen dat ze jeuk aan haar doos hadEn nu heeft Rik ook bultjes?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze daar allemaal een schimmelinfectie... ik hoorde Milicia gisteren in een fragment zeggen dat ze jeuk aan haar doos hadEn nu heeft Rik ook bultjes?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:53 schreef scanman01 het volgende:
Sorry voor deze capture
[afbeelding]
Nou als hij de god is, dan zijn Sabje en Mo godinnen, want ze doen precies hetzelfde bij Etienne.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:41 schreef Mikiej15 het volgende:
E10mm denkt dat hij god in zuid frankrijk is, hij laat alles doen door Sabrina. Van drinken tot kijken of de douch vrij is, luie aap
![]()
Dat is de vriend van Sabrinaquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:55 schreef Tulip het volgende:
Die boot loopt leeg dat wist ik niet.. Wie is Barry trouwens American nightmare?
Is dat bewust gedaan of is er per ongeluk een lek in gekomen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:55 schreef Tulip het volgende:
Die boot loopt leeg dat wist ik niet.. Wie is Barry trouwens American nightmare?
Sabrina denkt zelf dat hij inmiddels al haar ex isquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:58 schreef Tulip het volgende:
Arneaux kwam met dat bericht. Duss Barry is the lover van Sabrina...
Dat was ook het enige heldere punt dat ik met Hilde deelde.quote:En toch blijf ik erbij, dat Saab en Moon er allebei zelf toch bij zijn... Dat het allemaal niet erg handig voor de rest van hun relatie, kan ik (helaas) E10 en Tijn niet aanrekenen..
"Lalalala... lalalalalaaaa.. lalalala.."quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:03 schreef intoyou het volgende:
Wat zou hij allemaal denken? Op welke manieren hij allemaal 'ja' kan zeggen?
Sorry hoor maar ik vind Bart een behoorlijke josti.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef witste het volgende:
Jeroen denkt dat ie op de Bart manier kan winnen.. Echt zo egootje.
Hij mag niet eens in zijn schaduw staan man!
'Dans je de hele nacht met mij, dan.....'quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
"Lalalala... lalalalalaaaa.. lalalala.."
Moah, hij heeft het spelletje wel goed gespeeld imho...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind Bart een behoorlijke josti.
Dan mag hij wel eens beginnen dan. Tot nu toe lijkt hij in de verste verte nog niet op Bart.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef witste het volgende:
Was ie zich van zijn ego maar bewust.....quote:Jeroen denkt dat ie op de Bart manier kan winnen.. Echt zo egootje.
Waarom hebben ze die gast erin gezet? Je hoort of ziet 'm nauwelijks.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:04 schreef witste het volgende:
Maar ik 'denk' dat jeroen denkt... dat...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan mag hij wel eens beginnen dan. Tot nu toe lijkt hij in de verste verte nog niet op Bart.
Bart blijft wat mij betreft dé BB bewoner
Dan doet marleen het als 'stille' toch beter ja...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die gast erin gezet? Je hoort of ziet 'm nauwelijks.
Dit gaat een fikse blaasontsteking worden denk met dat kouwe water: handig in die boot.....quote:Egbert heeft t zwaar volgens mij.
Jeroen is cool.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die gast erin gezet? Je hoort of ziet 'm nauwelijks.
Ik denk dat Jeroen helemaal niet denkt...denk ik...dus eehh, ja...doe maar !quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef witste het volgende:
[..]
Maar ik 'denk' dat jeroen denkt... dat...
Jij zou ook wel een mooie lege huls willen zijn?quote:
Loop s ff lekker niet zo tof te doen. Het gaat me niet om de lege huls of whatever. Jeroen is cool omdat er niks geen kwaad inzit, hij iederen zo goed als hij kan probeert te helpen en omdat hij coole opmerkingen heeft.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij zou ook wel een mooie lege huls willen zijn?Ach ja.. dat had ik ook (toen ik 13 was).
Wat vind ik die Marcia toch een sexloos mokkel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Marcia lag net in bed, maar kwam ook het bed uit vanwege de zoemer.
[afbeelding]
Ik neem aan dat je Marlies bedoelt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:08 schreef witste het volgende:
[..]
Dan doet marleen het als 'stille' toch beter ja...
Stille wateren....quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat vind ik die Marcia toch een sexloos mokkel.
Het braafste tutje van de klas...![]()
Idd. Zij is echt met meisje die als de andere stiekem gingen roken, naar de leraar toeliep om t te vertellen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind 'r juist wel een geile stem hebben. Let maar op, als d'r pa opgezouten is, dan gaat die helemaal loss.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja bedoel ik, (had toevallig onderwijl een Marleen aan de telefoon)quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Marlies bedoelt?
Waarschijnlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we nu echt de hele dag twee streams met Egbert?
Ik ben dr bang voor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Ik vrees met grote vreze !quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Verlang je terug naar Hilde met het kleed?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |