Loop s ff lekker niet zo tof te doen. Het gaat me niet om de lege huls of whatever. Jeroen is cool omdat er niks geen kwaad inzit, hij iederen zo goed als hij kan probeert te helpen en omdat hij coole opmerkingen heeft.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij zou ook wel een mooie lege huls willen zijn?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ach ja.. dat had ik ook (toen ik 13 was).Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat vind ik die Marcia toch een sexloos mokkel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Marcia lag net in bed, maar kwam ook het bed uit vanwege de zoemer.
[afbeelding]
Ik neem aan dat je Marlies bedoelt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:08 schreef witste het volgende:
[..]
Dan doet marleen het als 'stille' toch beter ja...
Stille wateren....quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat vind ik die Marcia toch een sexloos mokkel.
Het braafste tutje van de klas...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd. Zij is echt met meisje die als de andere stiekem gingen roken, naar de leraar toeliep om t te vertellen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het braafste tutje van de klas...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...omgeven de vader van Marcia?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stille wateren....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind 'r juist wel een geile stem hebben. Let maar op, als d'r pa opgezouten is, dan gaat die helemaal loss.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ja bedoel ik, (had toevallig onderwijl een Marleen aan de telefoon)quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Marlies bedoelt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarschijnlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we nu echt de hele dag twee streams met Egbert?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben dr bang voor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
Krijgen we nu echt de hele dag twee streams met Egbert?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vrees met grote vreze !quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
ik accepteer de cookies.
Rik, trek iets aan ! NU !quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Rik, trek iets aan ! NU !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verlang je terug naar Hilde met het kleed?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:20 schreef scanman01 het volgende:
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop