abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41941127
Ik wil in augustus een maand naar Tokyo! Ticket heb ik al geboekt en betaald, maar ik zoek nog verblijf.

Heeft iemand ervaring met goedkoop verblijven in Tokyo? Het gaat dus om een verblijf van een maand, dus ik denk dat er wel goedkope alternatieven zijn boven een hotel. Een hotel lijkt me wel wat, maar kost voor een maand zo maar meer dan 1000 euro...

Tokyo, here I come!
pi_41941900
Is dit een (flauwe) troll of heb je helemaal niets aan voorbereiding gedaan? Tokyo is de duurste stad ter wereld. Een maand hotel kost een veelvoud van 1000 euro. Ik denk niet dat het mogelijk is om voor minder 1000 euro per maand (= 35 per dag) in Tokyo te verblijven. Voor 2000 euro lijkt me al lastig, maar wellicht heeft er iemand toch een tip.
pi_41941972
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 02:16 schreef JoPiDo het volgende:
Ik wil in augustus een maand naar Tokyo! Ticket heb ik al geboekt en betaald, maar ik zoek nog verblijf.

Heeft iemand ervaring met goedkoop verblijven in Tokyo? Het gaat dus om een verblijf van een maand, dus ik denk dat er wel goedkope alternatieven zijn boven een hotel. Een hotel lijkt me wel wat, maar kost voor een maand zo maar meer dan 1000 euro...

Tokyo, here I come!
vind het vervelend om te zeggen, maar ik sluit me aan bij vorige poster. Waarom?

Het woord 'GOEDKOOP' bestaat niet in Tokyo, punt uit, einde verhaal.

Wie een maand (!) naar de duurste stad ter wereld gaat, is of rijk, of wordt gesponsored door zn werkgever of zo. Val je niet in een van deze twee categorien, k zou zeggen, kijk of je je ticket nog kunt cancelen!
pi_41942267
Nou nou nou, dat valt wel weer mee. Op hostelworld.com heb je al bedden vanaf 13 eu.
pi_41944730
De kenners zitten in Japan (deel 2)
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_41948502
Japan is helemaal niet zo duur heb ik me laten vertellen
pi_41960535
ziet er cheap uit en het ís ook cheap!

thanks, ga kijken wat ik er mee doe
pi_41968543
hotel kost tussen de 30 en 45 euro per nacht, met tv en internet

dat wordt dus uiteindelijk ongeveer 1000 euro
pi_41972536
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 12:58 schreef JoPiDo het volgende:
Japan is helemaal niet zo duur heb ik me laten vertellen