die cu site bedoel je? mwa daar haal ik niet uit dat hij extreem rechts isquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:10 schreef Addi het volgende:
E10 is gewoon extreem rechts,de site is duidelijk genoeg.
ja hequote:Op dinsdag 19 september 2006 01:13 schreef BeeDee het volgende:
(COS #285)
Zoooo snel gaat dat nu ook weer nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:13 schreef Veulen het volgende:
Hoezo zwemvest uit als ie ligt te slapen en er iemand zit te waken? Lekker slim, gaat ie beestje bewegen en wiebelen in z'n slaap flikkert ie in het water is ie verzopen voor ie wakker is of de persoon aan de kant heeft kunnen reageren.
Semih staat toch gewoon bij het zwembad?quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Waarom krijgen Semih en Micheline nu zoveel privacy. Ze liggen alleen in die kamer en op geen enkele stream te zien
Lief? Hij zou haar het liefst kapot neucken... en dat viel Etienne ook al op.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
Lief van Jeroen dat ie bij Milica gaat liggenIk vind het een nietszeggende eikel, maar dit siert hem wel.
![]()
Hij wil dr gewoon, wake upquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
Lief van Jeroen dat ie bij Milica gaat liggenIk vind het een nietszeggende eikel, maar dit siert hem wel.
![]()
Ik vind Jeroen en Milica een leuker "stelletje" samen als E10 en Sabje hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
![]()
Marlies = Man.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:15 schreef Snoet123 het volgende:
Milica heeft de littekentjes gezien bij Marlies ( volgens Milica van een borstvergroting)
Dus toch..
Was ook geen twijfel over mogelijk toch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:15 schreef Snoet123 het volgende:
Milica heeft de littekentjes gezien bij Marlies ( volgens Milica van een borstvergroting)
Dus toch..
wie niet in het BB huisquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:18 schreef Day het volgende:
Heeft Milica neptieten?!
Ja, so, dan is het nog steeds wel lief hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Hij wil dr gewoon, wake up
Hoe snel denk je dat dat gaat?quote:
Nee geiligheidquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, so, dan is het nog steeds wel lief hoor![]()
Egbertquote:
Jeroen is verlegen en durft niet zo.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:20 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat doen die Jeroen en Milica moelijk gan gewoon lekker knuffelen zoenen enz
Hilde, Monique en Milica hebben neppers, en volgens Milica heeft Marlies ook littekens bij der borsten, dus mogelijk de lange lijs ook.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:18 schreef Day het volgende:
Heeft Milica neptieten?!
Is de paus katholiek?quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:18 schreef Day het volgende:
Heeft Milica neptieten?!
Je vergeet Sabrina.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hilde, Monique en Milica hebben neppers, en volgens Milica heeft Marlies ook littekens bij der borsten, dus mogelijk de lange lijs ook.
Je vergeet Sabrina met der D-cupquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hilde, Monique en Milica hebben neppers, en volgens Milica heeft Marlies ook littekens bij der borsten, dus mogelijk de lange lijs ook.
Ps: Milica en Jeroen hebben eht over scheten
Jeroen laat puffertjes.
Jeroen heeft er 1 thuis zitten, dacht ik????quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jeroen is verlegen en durft niet zo.
Heb het bij haar echt niet doorgehad. Bij Marlies en Sabrina zag ik het gelijk.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:22 schreef wolferl het volgende:
Jeroen is vanaf vanavond mijn absolute nummer 1.
Dag Tijn, ge bent gekontschopt door Jeroen.
Ik denk dat Milica helemaal niets had... Een kleine A ofzo. Ze heeft het heel netjes gedaan. Niet te groot, dus wat mij betreft een goede keuze.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:22 schreef Day het volgende:
[..]
Heb het bij haar echt niet doorgehad. Bij Marlies en Sabrina zag ik het gelijk.
Van Hilde wist ik het ook, alleen was het effect inmiddels weg, zeg maar.
Hij vind het een beetje raar dat Tijn ieder meisje/vrouw afgaat om een nachtzoen te gevenquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:23 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Waar heeft Jeroen het nu over?
Niemand heeft een idee waar hij het ooit over heeftquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:23 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Waar heeft Jeroen het nu over?
Jeroen: nouhouquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Melica gaat Jeroen testen...
''op welke meisjes kan je hier in het huis vallen'' ... ''buiten mij''
Maakt niet uit, hij krijgt toch een waarschuwing als de sleutel gaat vallen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:17 schreef Morwen het volgende:
Egg drijft nu echt niet onder de sleutel. BB![]()
![]()
![]()
Het zal ongelooflijk klinken, maar ik denk dat Hilde ook ooit een lekker ding is geweest. Ze heeft alleen die ziekte gekregen, waardoor ze heel weinig is gaan bewegen en in vrij korte tijd dik is geworden. Volgens mij zei Milica ook een keer dat Hilde nog maar een paar jaar zo dik is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat monster Hilde zo'n leuke dochter heeft kunnen voortbrengen..
Jeroen heeft niets in de gaten natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:26 schreef Addi het volgende:
Milica smeekt als een bakvis om aandacht en seks van Jeroen,wat een tut zeg!
Is genetisch bepaald.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat monster Hilde zo'n leuke dochter heeft kunnen voortbrengen..
Tieten van Marcia ..... het aankijken waard !quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Micheline heeft mooie tietjes. Sjaan eheft geen tieten. Marcia de tieten heb ik nog niet kunnen aanschouwen.
Ik heb idee dat Melica, Jeroen meer als een 'maatje' en 'neukertje' ziet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:25 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Jeroen en Milica gaan met elkaar verkeren
Nouja neuken danquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik heb idee dat Melica, Jeroen meer als een 'maatje' en 'neukertje' ziet.
Dan heb je een paar topics gemist blijkbaar... Van Marcia hebben we juist het meeste gezien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Marcia de tieten heb ik nog niet kunnen aanschouwen.
Ik snap het wel, hoor, mams is weg en ze voelt zich eenzaam. Maar dat Jeroen er zo op inspringt had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:26 schreef Addi het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat jij Milica niet mag, om met zo'n conclusie te komenquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:26 schreef Addi het volgende:
Hij springt er toch niet op? HIj is gewoon naast haar gaan liggen en ze liggen gewoon gezellig te praten!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik snap het wel, hoor, mams is weg en ze voelt zich eenzaam. Maar dat Jeroen er zo op inspringt had ik niet verwacht.
Precies, er moet meer nederlands geluld worden !quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:28 schreef n1ek het volgende:
wat de neuk brabbelt jeroen
Marcia?quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:28 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Ik zie een spook op stream 4
100% mee eensquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar Milica vind ik vrij oprecht, lief, verzorgend, gewoon een normaal en lief meisje. HIlde vind ik een hypochonder en vind al die aandacht geweldig. Het is beter voor Milica dat Hilde uit huis is....kan ze veel vrijer zijn.
Dat zien we nu al. Je zag Bibi in de uitzending echt denken van "Oh, shit, ze is er nu al uit"quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar Milica vind ik vrij oprecht, lief, verzorgend, gewoon een normaal en lief meisje. HIlde vind ik een hypochonder en vind al die aandacht geweldig. Het is beter voor Milica dat Hilde uit huis is....kan ze veel vrijer zijn.
Alleen Joost was grappig en kon goed uit zn woorden komenquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:29 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Jeroen is gewoon de Joost van deze BB
Hij doet niemand wat kwaad en is altijd lief
Volgens sommigen is dat al genoeg om vanalles te concluderen. De 9/11 conspiracy theorie is er niets bijquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:29 schreef Day het volgende:
[..]
Hij springt er toch niet op? HIj is gewoon naast haar gaan liggen en ze liggen gewoon gezellig te praten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |