![]()
KANKER
GOFTEDOMME
Ik zo rijde..hing al een bordje op school van d'r staat RB @ blaat ik had scheit aan ik rustig rijden ik reed namelijk precies de andere kant op dus ik was geen bang. Sta ik op een kruising komt er een politie motor aan...kut kut kut maarja toen zag ik later dat er een scooter achter hem stond dus ik netjes weg rijden. KOMT ER GOFTEDOMME NOG ZO'N KLOOTVIOOL ACHTERAAN die pikte mij dus. Ik aan de kant zegt ie ja heb je papieren bij je ik zo ja (ik werd al blij ik dacht jes ik hoef niet op de rollerbank) zegt ie ja ga daar maar even staan zegt ie want daar kan ik ff prate met je
We gaan ff naar een ander controle punt
![]()
GOFTEDOMME toch wel dus
staan er 3 agenten klaar 1 boom 1 stumper en een knakker die zelf volgens mij nog een opgevoerde brommer heeft :S een jostie echt zo'n mannetje van net 17 was het
Zegt ie ja je hebt wel weinig profiel he..ik zo hmja goed gezien
![]()
(nee ik deed niet zo bijdehand dan fucken ze je alleen) dus dat was boete 1 gaat die boom er op zitten zegt ie ja hij zwabbert wel he ik zo ja kan wel..hij weer ja je schok breker is ook niet goed maar die geef ik je niet ik zal je matsen (was technisch mankement ofzo à 50 eurotjes
toen zet ie em op de drollenbank
in 1x door naar de 1,59
![]()
GODVERDOMMMMMEEE ik vloeken zegt die agent oh dat doet ie anders zeker nooit?
![]()
ik zo jawel ik weet dat ie te hard gaat maar zo hard ook weer neit :S dus hij alles op schrijven ik blij...neit dus..dag vergalt
rij ik net met varioring er in netjes 50 komt er zo'n grafkankermongool die denkt dat ie voorrang heeft rij ik tegen em op
![]()
kut zooi dikke stoppie schamte z'n bumper had zelf verder niks zijn auto was meer beschadigd
maakte em niet uit zegt ie we laten het hier bij ok? ik zo ja best
![]()
kut dag