Jeuk aan je kontje..YES.quote:Op zondag 24 september 2006 15:33 schreef mister_dog het volgende:
tsss lekker geslapen..NOTlekker gezopen gister YES kater YES cool? NOPE
![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 15:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jeuk aan je kontje..YES.
[/Geqxon]
Maar ik snap er geen hol van, leg eens uit.![]()
Als het zo ver is prima!quote:Op zondag 24 september 2006 13:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
Goeiemorgen!
Oh, en Wudstik en Ipho, post eens even foto's van jullie brommers, dan stop ik jullie in de OP. [afbeelding]
Het weekend van 21/22/23 ofzoiets oktoberquote:Op zondag 24 september 2006 16:14 schreef Ipho het volgende:
[..]
Als het zo ver is prima!
Zijn er ook meetingen ofzo, dat we gaan brommen enzo?![]()
Jazeker. Een heel weekend lang.quote:Op zondag 24 september 2006 16:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het weekend van 21/22/23 ofzoiets oktober![]()
Een heel weekend lang bier, brommers, barbecuen & boysquote:Op zondag 24 september 2006 18:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jazeker. Een heel weekend lang.
Goffedomequote:Op zondag 24 september 2006 16:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het weekend van 21/22/23 ofzoiets oktober![]()
Jij komt neit eens. }:quote:Op zondag 24 september 2006 20:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een heel weekend lang bier, brommers, barbecuen & boys
*Kijkt in fotoboekquote:Op maandag 25 september 2006 16:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
Geqxon. stfu.
Nu je het zegt..quote:Op maandag 25 september 2006 16:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
*Kijkt in fotoboek![]()
Weet je wat me opvaltJe lijkt op Dharma van Dharma & Greg
![]()
![]()
Wie is dat?quote:Op maandag 25 september 2006 16:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
*Kijkt in fotoboek![]()
Weet je wat me opvaltJe lijkt op Dharma van Dharma & Greg
![]()
![]()
We gaan eerst 'verzamelen' in Zoetermeer (mijn en FS180's woonplaats) en dan overnachten we waarschijnlijk bij mij, en dan zaterdag rijden+sleutelen+chillen etc. maar wel verplaatsen we ons richting het midden van nederland, en dan van zaterdag op zondag ergens een motel pakken, en dan zondagochtend weer naar huis. (Het naar midden nederland gaan is makkelijk omdat iedereen dan een beetje normale afstanden naar huis heeft, dimi moet bijv. helemaal weer terug naar limburg.)quote:Op maandag 25 september 2006 16:18 schreef Ipho het volgende:
Waar word de meeting gehouden dan?
Dat word dus nooit iets voor mij.quote:Op maandag 25 september 2006 17:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wie is dat?![]()
Ooh, en de meeting is in zoetermeer. In zo'n beetje het uiterste westen. En ik woon zo'n beetje in het uiterste oosten, dus dat wordt nog een hele wereldreis.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |