Vinden ze leuk.quote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef KopieerMachine het volgende:
klacht : waarom moeten sommige vrouwen nou zo psycho zijn ?![]()
En je hebt niet eens eventjes hendig sjiek een stiekeme foto gemaakt?quote:Op maandag 18 september 2006 23:19 schreef KopieerMachine het volgende:
was het maar waar ze was inderdaad erg knap geworden in die 6 jaar
Heb ik ook een hekel aan, maar je had inderdaad kunnen zeggen "....wacht even nu ik je nog eens goed bekijk.......je bent inderdaad behoorlijk lelijk gewordenquote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef KopieerMachine het volgende:
ja maar weet jee.. ik probeerde eerst aardig te doen en gewoon weg te gaan maar toen ze begon ''ja.. is goed ga maar weg je weet dat ik gelijk heb'' toen knapte er wat.
daar heb ik zo'n hekel aan
quote:Op maandag 18 september 2006 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb ik ook een hekel aan, maar je had inderdaad kunnen zeggen "....wacht even nu ik je nog eens goed bekijk.......je bent inderdaad behoorlijk lelijk geworden![]()
![]()
......en die snor viel me daarnet van die afstand ook al niet op en vroegah had je toch maar 2 scheve tanden en geen 7?
![]()
Waren je tanden ook toen al verrot? En die zweetplekken onder je oksels zijn ook iets groter en een ietsje pietsje weerzinwekkender dan in 'old times' "
![]()
En dan je weg vervolgen terwijl je DJ Madmans 'Meisje' (zo lelijk als de nacht) fluit!![]()
decolaté.. wtf is that?!!quote:Op maandag 18 september 2006 23:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft een redelijke decolaté
Sjongejonge zeg, da's gewoon algemene ontwikkeling die je als vrouw zijnde zeker behoort te bezittenquote:
ja ik weet wel wat een decolleté is. heb een hekel aan spellingsfouten.. can't help it.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg, da's gewoon algemene ontwikkeling die je als vrouw zijnde zeker behoort te bezitten![]()
Maar op die foto zie dat decolleté eigenlijk net niet goed genoeg![]()
Wat een leuk meisje!quote:Op maandag 18 september 2006 23:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft een redelijke decolaté
Oh okee, dan snap ik hetquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:01 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja ik weet wel wat een decolleté is. heb een hekel aan spellingsfouten.. can't help it.
forgive me?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |