Vinden ze leuk.quote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef KopieerMachine het volgende:
klacht : waarom moeten sommige vrouwen nou zo psycho zijn ?![]()
En je hebt niet eens eventjes hendig sjiek een stiekeme foto gemaakt?quote:Op maandag 18 september 2006 23:19 schreef KopieerMachine het volgende:
was het maar waar ze was inderdaad erg knap geworden in die 6 jaar
Heb ik ook een hekel aan, maar je had inderdaad kunnen zeggen "....wacht even nu ik je nog eens goed bekijk.......je bent inderdaad behoorlijk lelijk gewordenquote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef KopieerMachine het volgende:
ja maar weet jee.. ik probeerde eerst aardig te doen en gewoon weg te gaan maar toen ze begon ''ja.. is goed ga maar weg je weet dat ik gelijk heb'' toen knapte er wat.
daar heb ik zo'n hekel aan
quote:Op maandag 18 september 2006 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb ik ook een hekel aan, maar je had inderdaad kunnen zeggen "....wacht even nu ik je nog eens goed bekijk.......je bent inderdaad behoorlijk lelijk geworden![]()
![]()
......en die snor viel me daarnet van die afstand ook al niet op en vroegah had je toch maar 2 scheve tanden en geen 7?
![]()
Waren je tanden ook toen al verrot? En die zweetplekken onder je oksels zijn ook iets groter en een ietsje pietsje weerzinwekkender dan in 'old times' "
![]()
En dan je weg vervolgen terwijl je DJ Madmans 'Meisje' (zo lelijk als de nacht) fluit!![]()
decolaté.. wtf is that?!!quote:Op maandag 18 september 2006 23:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft een redelijke decolaté
Sjongejonge zeg, da's gewoon algemene ontwikkeling die je als vrouw zijnde zeker behoort te bezittenquote:
ja ik weet wel wat een decolleté is. heb een hekel aan spellingsfouten.. can't help it.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg, da's gewoon algemene ontwikkeling die je als vrouw zijnde zeker behoort te bezitten![]()
Maar op die foto zie dat decolleté eigenlijk net niet goed genoeg![]()
Wat een leuk meisje!quote:Op maandag 18 september 2006 23:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[afbeelding]
Oh okee, dan snap ik hetquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:01 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja ik weet wel wat een decolleté is. heb een hekel aan spellingsfouten.. can't help it.
forgive me?![]()
jij snapt t kerelquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ze was stoned en dronken > ze ziet er uit als een breezer > kaal kutje > neuken
Kijk, daar ging het fout. Schot voor open doel voor emotioneel en / of manipulerend vrouwvolk.quote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef KopieerMachine het volgende:
ik gewoon "hey, je bent wel verandert, je ziet er goed uit"
quote:Op maandag 18 september 2006 23:22 schreef SuperRogier het volgende:
Gewoon na de tijd roepen: "inderdaad biatch, je bent echt lelijk!"Einz!!11!!
Lekker wijf zeg!quote:Op maandag 18 september 2006 23:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[afbeelding]
12 jr?quote:Op maandag 18 september 2006 23:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[afbeelding]
En andere vrouwen maar zaniken dat mannen nooit iets leuks tegen ze zeggen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef KopieerMachine het volgende:
jaa :/ echt ik had zoiets van ''ik meen het gewoon.. wat doe je raar als ik wat aardis zeg |!
ja... maar ik was echt beetje pissedquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:20 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
En andere vrouwen maar zaniken dat mannen nooit iets leuks tegen ze zeggen...
TS, ga er vooral mee door want er zijn genoeg vrouwen die niet paranoïde zijn en er gewoon leuk op reageren
Ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef KopieerMachine het volgende:
ja maar weet jee.. ik probeerde eerst aardig te doen en gewoon weg te gaan maar toen ze begon ''ja.. is goed ga maar weg je weet dat ik gelijk heb'' toen knapte er wat.
daar heb ik zo'n hekel aan
Nee man..quote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi mensen,
Zit ik lekker vandaag op me stage joh ga ik naar huis lopend,
kom ik oud vrouwelijk klasgenoot tegen.. wel aardig toch.. ik gewoon "hey, je bent wel verandert, je ziet er goed uit"
ze was kennelijk depri ofzo en zat me gaar aan te staren..
ik ''wat is er ?'' zij zegt weer : ''ik heb je wel door hoor.. ja je meent er niks van''
ik ''hoe kom je daar nou ineens bij dan'' zij ''ja ik zag je wel kijken je vind me er gewoon slecht uitzien''
ik zeg (nu een beetje pissed) ''nou ik ga weer door.. zie je nog wel eens''
zij ''ja is goed ga maar weg je weet dat ik gelijk heb'' ik (nu![]()
) ''jij bent echt niet goed hé, je bent een beetje psycho geloof ik.
was die bitch helemaal kwaad.... dus ik draai gewoon me rug om en zeg ''Yo fijn leven verder''
Roept ze ''Hou je bek kankeaur kneus''
Wat is een chulaquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:19 schreef dady het volgende:
laat die foto eens zien van die chula?
Iemand upload hem even?
Chula Sakarat is een vorm van jaartelling die gebruikt werd in een aantal gebieden in Zuidoost-Azië. De Chula Sakarat-telling begon in het jaar 639 van de westerse jaartelling. In dat jaar riep de boeddhistische patriarch Buppasoranhan het jaar 1 uit in Birma nadat hij de troon op de koning veroverd had.quote:
Hoezo Natuurlijk?quote:
Als hij het gedeelte na de comma had weggelaten, had hij iig optie 2 ge-elimineerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kijk, daar ging het fout. Schot voor open doel voor emotioneel en / of manipulerend vrouwvolk.
Optie 1: zie OP. Ontken, en reageer emotioneel vanwege het feit dat hij punt één tegen je staat te liegen, punt twéé je er aan herinnert dat je dik, lelijk & ongeliefd bent
Optie 2: doe de trillende onderlip - bambi-blik combi, en reageer overemotioneel vanwege het overduidelijk feit dat hij punt één je vroeger lelijk heeft gevonden, punt twéé (vrouwen hebben nooit maar één punt) je er aan herinnert dat je vroeger dik, lelijk & ongeliefd was![]()
En jij maar hopen op een "Goh, dankje"![]()
ik geloof er niks vanquote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi mensen,
Zit ik lekker vandaag op me stage joh ga ik naar huis lopend,
kom ik oud vrouwelijk klasgenoot tegen.. wel aardig toch.. ik gewoon "hey, je bent wel verandert, je ziet er goed uit"
ze was kennelijk depri ofzo en zat me gaar aan te staren..
ik ''wat is er ?'' zij zegt weer : ''ik heb je wel door hoor.. ja je meent er niks van''
ik ''hoe kom je daar nou ineens bij dan'' zij ''ja ik zag je wel kijken je vind me er gewoon slecht uitzien''
ik zeg (nu een beetje pissed) ''nou ik ga weer door.. zie je nog wel eens''
zij ''ja is goed ga maar weg je weet dat ik gelijk heb'' ik (nu![]()
) ''jij bent echt niet goed hé, je bent een beetje psycho geloof ik.
was die bitch helemaal kwaad.... dus ik draai gewoon me rug om en zeg ''Yo fijn leven verder''
Roept ze ''Hou je bek kankeaur kneus''
nee, hoeft ook niet nee.. aangezien jij je al af laat zeiken door een peuter van 3 kan je dit al helemaal niet begrijpen.quote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
nee, hoeft ook niet nee.. aangezien jij je al af laat zeiken door een peuter van 3 kan je dit al helemaal niet begrijpen.![]()
Sommige vrouwen???quote:Op maandag 18 september 2006 23:14 schreef KopieerMachine het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |