abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41935221
Zit al even op Fok te neuzen, en zie naast de shit een hoop Topics waar mensen ook wat aan hebben.
Daar ik zelf met wat zit heb ik me geregistreerd om te weten wat jullie hiervan vinden, tips te krijgen.
Lang verhaal, samenvatting onderaan

Het zit zo:
pakweg 10 jr terug had ik een maand of 9 wat met een meisje, waar ik me geheel thuis bij voelde.
Ik kon geheel mezelf zijn bij haar, wat niet bij iedereen mogelijk lijkt te zijn.
Ik heb 't beeindigd, omdat ik op dat moment niet toe was aan een relatie, en waarschijnlijk heb een bedriegingsgeval, en een ander geval waar ik mijn grenzen te laat stelde hiermee te maken, maar dit terzijde.
Nu 3 jaar geleden kwam ik haar na pakweg 6/7 jr niet meer gezien te hebben weer tegen met de lokale feestweek, en van haar aanzicht kreeg ik me een enorme klomp in mijn maag.(zo voelde 't)
Ik vond 't erg leuk haar weer te zien.
Ik zat in een relatie, die nu over is, want dat liep niet, en zij was (ongelukkig) getrouwd met 2 kinderen.
We hebben die dag veel tijd samen doorgebracht.
mailadressen uitgewisseld, en een maand later heb ik pas gemailed, want ja, zij getouwd, ik samenwondend, dat hoort eigenlijk niet.
Enige tijd gemailed over gewone zaken enzo, maar naar verloop van tijd kwam dus naar voren dat ze gus niet happy was met haar huwlijk, vent dronk veel, en was niet echt goed voor d'r.
Soms mailde ze een periode niet, daar 't toch 'gevaarlijk' was, maar met tussenpozen kwam 't altijd weer op gang, het leek wel of 't 'klikte'.
Nu heb je dat vaker met wat nieuws, en ik heb in verleden wel met meer meiden gemailed, maar dat ging dan over, of ik was 't zat.
Maar na 3 jr keek ik toch iedere keer naar haar (korte) mailtjes uit, en zij ook naar de mijne denk ik.
Ik zat ook niet lekker in m'n vel in de relatie, en dat is ook dus sinds een week of 7 over.
Zij is ongeveer anderhalf jaar geleden gescheiden, en heeft bijna een jaar een vriend.
Ze woont nog alleen met haar 2 kinderen.
Het mailen is ook tussendoor met onderbrekingen doorgegaan.
Nadat ze gescheiden was, en wist dat ik er ook niet lekker inzat, kwam natuurlijk wel eens ter sprake waarom het tussen ons toen geeindigd was, en dat heb ik ook verteld.
Het was niet in tekst te lezen, maar ik was geinteresseerd in wat te beginnen met haar, en zij met mij.
Vlak voor haar scheiding kwam ik haar weer tegen op een eventje met muziek en podium en zo hier in de buurt, en weer waren we onafscheidelijk.
Naar mate midden dit jaar mijn 'breakup' dichterbij kwam, vroeg ze wel eens of ik geinteresserd was in een vrouw met 2 kinderen, want ja, mannen vinden dat vaak een drempel.
Ik zei, ik weet 't niet, ik vind jou leuk, en dan zou 't wel moeten 'lopen' lijkt me.
En ze zij me dat bij de laatste mail-onderbrekingen ze even niet wilde mailen, omdat ze vlinders begon te krijgen, en daar niet mee uit de voeten kon, daar ik nog in een relatie zat.
Ik kwam haar tijdens laatste feestweek weer tegen, en weer hebben we veel tijd doorgebracht.
Ze zei dat ze pc problemen had, maar ik geloofde dat niet zo.
Maar ze wist me wel ff te melden dat ze begin Nov naar een optreden ging met alleen vriendinnen, wat verdacht veel op een verkapte uitnodiging leek.
Tevens wist ze me te melden dat haar vriend haar had gevraagd bij hem te komen wonen, en ze heb per half Dec de huur opgezegd.
Nu schijnt haar vriendin iets tegen haar gezegd te hebben dat ze daaraan is gaan twijfelen, maar wat wilde ze me niet zeggen.
Ik heb ook 't iedee dat ze erg twijfeld daaraan, maar ik denk dat ze financieel een beetje krap zit, en toch iets moet, maar dat weet ik niet zeker.
Op mijn vraag hoe we contact gingen houden nu haar pc 'kapot' was, zei ze sms.
Dus ik mijn nr gegeven, en daags na de feestweek kreeg ik idd een sms terug.
Ik was allang blij dat ik weer wat hoorde na een tijd.
Avonds had ik een feestje en kreeg daar een sms hoe 't was, ze ging ff naar de snackbar sigaretten halen.
Ik; waarom kom je niet bij mij een peuk roken...
afijn, naar wat over en weer sms'sen kwam ze dus naar mij toe, en het werd iets meer dan een peuk roken.
Zij is eigenlijk niet goed bezig door naar mij te zijn gegaan, maar dat interesseerd me op dit moment niet, er is een hele lange aanloop geweest, en het was pure passie.
Da's nu dik een week geleden.
Nog sms'en gestuurd en gemailed, maar ik heb niets meer gehoord tot nu.
Dit is natuurlijk verkort het verloop van mailen en contact enzo, maar ik weet niet wat ik hiermee aanmoet.
Zelf heb ik 't te pakken denk ik, en denk dagelijks erg veel aan haar, en een bevlieging is het niet, want we hebben nu 3 jr contact.
Ik zou willen dat ze in de situatie was zoals ik, dat zou 't een stuk makkelijker maken.
Ik wil op dit moment graag met haar verder denk ik, ook al heb ze 2 kinderen.
Ik denk (weet) dat ze ook veel aan mij denkt op dit moment, dat kan ik bepalen na het verloop van het mailen, en dat ze week geleden naar me toekwam.
Alleen ze reageerd niet meer op m'n mail, of sms, waarschijnlijk om wat ik eerder heb vermeld.
Vedre is nog, dat ik tot nu niet duidelijk ben geweest wat ik wil, omdat een vrouw me2 kinders uiteraar een hele verandering is en mede omdat dat eerst ook onduidelijk was voor mij, maar dit voor mij steeds duidelijker word.
Wat kan ik nu 't beste doen?
Ik denk wel dat ze sms leest en mail, maar niet antwoord. :'(
Ik weet waar ze nu nog woont, maar vind 't een beetje triest om opeens voor haar deur te staan terwijl haar kinderen mij niet eens kennen, plus kan het een averechtse werking hebben.
Eigenlijk wil ik het niet laten gebeuren dat ze naar die ander gaat, mede omdat ik weet dat ze twijfels heb, (dat liet ze doorschemeren).
Maar da's al op korte termijn. :'(

Zucht

Samenvatting:
Een ex die ik jaren niet heb gezien gaat waarschijnlijk samenwonen met iemand, waar ze niet achter staat. Waarschijnlijk omdat ze 't financieel niet meer trekt met 2 kinderen.
Eerdere actie ging niet omdat we beide in een relatie zaten, maar na 3 jr mailcontact wil ik haar...

[ Bericht 3% gewijzigd door Tweet2 op 18-09-2006 22:52:15 ]
  maandag 18 september 2006 @ 23:05:44 #2
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_41936465
Ondanks je gevoelens, moet je blij zijn dat je niet haar therapeut hoeft te spelen, zoals die gast waar ze nu weer bij in gaat trekken. (was daar nou een soort liefde in het spel?)
Het is een lastige situatie, maar het is 10 jaar geleden en jullie deelden een ongelukkige relatie de laatste 3 jaar.
Wellicht dat ze alleen de vraag stelde of je wel een vrouw met 2 kinderen wilde, omdat ze financiele steun zocht. Nu heeft ze die kennelijk ergens anders gevonden...
Ik zou mijn geld er niet op inzetten...
pi_41936631
Ehhh, we 'deelden' geen ongelukkige relatie, dat was met anderen.
En na die tien jaar is er nog steeds aantrekkingskracht.
Het iendigde toen zonder reden, niet omdat ik 't zat was, maar was op dat moment door oorzaken niet aan toe.
Voor haar is het zo gaan lopen omdat ik uiteindelijk niet beschikbaar was...

Die vraag klonk meer als wat moet jij nou met een vrouw met 2 kinderen in de zin van dat ze dat niet van mij verwachtte..
pi_41936776
Heb je zelf weleens nagedacht over jouw financiele situatie en hoe dat moet met 2 kinderen? Aangezien ze dus blijkbaar van een man (jij dus) afhankelijk zal worden lijkt het me niet zomaar iets..
pi_41936957
Ze wrkt zelf 3 dgn in de week, en haar ex betaald voor de kinderen.
Dat financiele is een vermoeden, daar ik niet beschikbaar was is zij wel verder gegaan met 'r leven.
Dat afhankelijk worden zal wel meevallen, maar is de issue ook niet.
  maandag 18 september 2006 @ 23:30:09 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_41937412
Ik denk dat je heel goed moet nagaan waarom het in 't verleden tussen jullie is misgelopen. Als je er van overtuigd bent dat die redenen zijn opgelost, dan kun je het opnieuw gaan proberen.

Ik heb het gevoel dat zij misschien wel gewacht heeft op een teken van jou. Zo'n opmerking over die kinderen zou een uitnodiging kunnen zijn. Jullie hebben nu een hete avond gehad begrijp ik, dus als ze al twijfels had over samenwonen zal ze die nu nog wel sterker hebben. Al met al sta je er goed voor.

Dan is de vraag waarom houdt ze nu opeens afstand? Dat weet ik ook niet, weet ze zelf misschien ook niet. Het kan zijn dat ze de veilige optie kiest, in de zin van "Ik heb het al een paar keer mis gehad met mannen, het is wel redelijk waar ik nu zit, laat ik dit maar doen". Het kan ook zijn dat ze nog niet 100% overtuigd is dat jij haar situatie met 2 kids kan handlen. Wat ook kan is dat ze terughoudend is door hoe het met jullie in het verleden is afgelopen. Zijn daar dingen gebeurd die tegen jou als een serieuze levenspartner spreken? Hoe dan ook, in alle gevallen moet je haar vooral vertrouwen geven in jou. Ben je bereid om een relatie te hebben met een meid met 2 kids? Dan moet jij die kaarten maar eens op tafel leggen denk ik.

Maar eerst moet je contact krijgen. Probeer niet haar te pushen, dan word je een beetje vervelend. Ze moet op strategische wijze gelokt worden. Stuur even een paar dagen geen SMS en stuur dan een rustig, chill SMSje dat je graag wat met haar wilt bespreken. Ff iets drinken op neutraal gebied of zo? En daar kun je dan je presentatie geven. Je denkt steeds vaker aan haar, je hebt veel aan jezelf gewerkt, je merkt vaak dat je het leuk vindt om met kleine kinderen om te gaan en je past soms op kinderen van je buren, je vindt haar nog net zo mooi als vroeger, etc... Niet creepy en pushy maar gewoon eerlijk 'bekennen'. Niet gelijk een antwoord van haar eisen, maar haar aan het idee laten wennen. Dan geef ik 't een goede kans. Als ze echt niet geinteresseerd is, dan doe je daar weinig aan. Maar wie weet.

Maar goed. Dat is wat ik zou aanraden, maar ik ben ook niet een master in relaties.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_41937579
Ik denk (maar goed, ik ben 19 jaar, student en denk wellicht iets te simplistisch) dat jullie nu eens een goed gesprek moeten hebben waarin jullie allebei duidelijk aangeven wat jullie willen. Dit kan natuurlijk tegenvallen, maar dan weet je wel hoe de vork in de steel zit. Misschien vindt zij het 'stiekeme' juist wel opwindend en spannend, maar misschien wil ze ook wel verder met je.

Als jij je open stelt hierin, komt zij naar je toe.

En deze moest ff hoor:
quote:
afijn, naar wat over en weer sms'sen kwam ze dus naar mij toe, en het werd iets meer dan een peuk roken

Die peuk is dus alsnog gerookt??

Succes ermee!
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_41937819
Mail haar gewoon dit stukje
en dan vanaf:
quote:
Op mijn vraag hoe we contact gingen houden nu haar
t/m
quote:
Maar da's al op korte termijn.
Staat mooi duidelijk verwoord in wat jij nu graag wil (en ik gok dat dat bij haar nog niet helemaal duidelijk is ).
pi_41938925
[quote]Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef soylent het volgende:

Ik denk dat je heel goed moet nagaan waarom het in 't verleden tussen jullie is misgelopen.
Reden onbekend, was niet door wrijving oid.

Wat ook kan is dat ze terughoudend is door hoe het met jullie in het verleden is afgelopen. Zijn daar dingen gebeurd die tegen jou als een serieuze levenspartner spreken?
Geen vervelend verleden.
Zij is juist de enige van wie ik me achteraf altijd afvroeg: heb ik er juist aan gedaan dat te beeindigen.
  dinsdag 19 september 2006 @ 00:16:04 #10
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41938974
quote:
Op maandag 18 september 2006 23:19 schreef Tweet2 het volgende:
Ze wrkt zelf 3 dgn in de week, en haar ex betaald voor de kinderen.
Dat financiele is een vermoeden, daar ik niet beschikbaar was is zij wel verder gegaan met 'r leven.
Dat afhankelijk worden zal wel meevallen, maar is de issue ook niet.
Nooit denken over een ander, krijg je alleen maar twijfels en valse vermoedens/hoop.
pi_41939060
quote:
Op maandag 18 september 2006 23:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik denk (maar goed, ik ben 19 jaar, student en denk wellicht iets te simplistisch) dat jullie nu eens een goed gesprek moeten hebben waarin jullie allebei duidelijk aangeven wat jullie willen. Dit kan natuurlijk tegenvallen, maar dan weet je wel hoe de vork in de steel zit. Misschien vindt zij het 'stiekeme' juist wel opwindend en spannend, maar misschien wil ze ook wel verder met je.

Als jij je open stelt hierin, komt zij naar je toe.

En deze moest ff hoor:
[..]

Die peuk is dus alsnog gerookt??

Succes ermee!
Moet ik wel weer contact zien te krijgen.
Ik kan opduiken bij dat optreden natuurlijk, maar liever heb ik dat contact eerder.

En die peuk is gerookt ja, voor én na...
pi_41939728
Weinig respons btw, is't verhaal te lang?
Korter kon ik 't niet krijgen..
pi_41939786
Het is midden in de nacht . Ga slapen joh en kijk morgenochtend weer .
  dinsdag 19 september 2006 @ 01:02:36 #14
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41939992
-onzin mag ergens anders-

[ Bericht 88% gewijzigd door Mordreth op 19-09-2006 01:04:26 ]
Zo niet, dan toch...
pi_41965278
't topic is dus echt te lang...
pi_41968366
Hmm, zodra verhaal te lang word blijven reacties uit?
pi_41968688
Het klinkt alsof je een sterk geromantiseerd beeld van haar hebt. Tevens vul je vele gedachten voor haar in, waar je niet zeker van kunt zijn.

Even afstand nemen en wachten tot zij weer contact met je opneemt. En zorg ervoor dat als ze voor jou kiest ze ook volledig voor jou kiest. Bouw het vooral ook rustig op. Ze komt over als een relatie-hopper
pi_41969547
Mwah, ze is 10 jr getrouwd geweest, en aangezien ze niet beter wist tot onlangs zat ik in een relatie, en ging zei verder met haar leven.
En hoppen...? ik was haar laatste voor haar huwlijk, dus het is niet echt een 'hopper'...
pi_41969592
ehh, sterker nog; ik ben nooit duidelijk geweest in mijn echte gevoelens naar haar die ik nu en laatste tijd ervaar, en ik sta te springen om dat in bv een mail duidelijk te maken.
  Vis een optie? woensdag 20 september 2006 @ 00:47:13 #20
70532 loveli
N
pi_41971442
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:37 schreef Tweet2 het volgende:
ehh, sterker nog; ik ben nooit duidelijk geweest in mijn echte gevoelens naar haar die ik nu en laatste tijd ervaar, en ik sta te springen om dat in bv een mail duidelijk te maken.
Dat je eindelijk iets duidelijk wilt maken lijkt me heel verstandig, in je verhaal zie ik alleen maar onduidelijkheid. De hele aanloop naar dit moment is wel een ontzettende bende van vaagheden, relaties van de ander en tussen de regels doorlezen (begrijp je echt wat de bedoelde of denk je dat alleen?).

Als ik je verhaal lees vraag ik me wel af hoe verstandig het zou zijn om iets met haar te beginnen. Maar ach, dat is jouw beslissing.

Mij idee: niet in een mail, dat is zo onpersoonlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door loveli op 20-09-2006 00:57:54 ]
crap in = crap out
pi_41973705
Onduidelijkheden valt wel mee.
en van dat denken, dat was maar 1 of 2 ietms, de rest was duidelijk.
pi_41973710
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:47 schreef loveli het volgende:

Mij idee: niet in een mail, dat is zo onpersoonlijk.
Dat is ook weer mijn idee, maar word lastig een afspraak maken als er niet gereageerd word...
pi_42027494
quote:
Op maandag 18 september 2006 23:41 schreef Mordreth het volgende:
Mail haar gewoon dit stukje
en dan vanaf:
[..]

t/m
[..]

Staat mooi duidelijk verwoord in wat jij nu graag wil (en ik gok dat dat bij haar nog niet helemaal duidelijk is ).
Heb vanmiddag maar es een hele duidelijke mail gestuurd met hoe en wat ik voel/wil.
Tot heden nog geen reactie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')