Correct! Isabeau +1quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Dat is Titan
+1 NoSigarquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:35 schreef NoSigar het volgende:
Keulen
reken ik goed, het was inderdaad de verjaardag van Prins Willem V. In die tijd was er een twist over het behoud van het koninklijk huis. Het pro-kamp heeft om zijn standpunt extra kracht bij te zetten de verjaardag omgezet in een terugkerende feestdag: Prinsjesdag (waarmee later de Staten Generaal werden geopend).quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Het was oorspronkelijk de verjaardag van prins Willem V, te vergelijken met koninginnedag nu. Hoe dat vervolgens de opening van het parlementaire jaar werd weet ik niet.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:17 schreef Isabeau het volgende:
en ik dacht als kind dat mijn vader ook een nummer moest hebben, want die heette ook Willem...
Gedeeltelijk goed, nu nog een diersoortquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:23 schreef PatriotOnline het volgende:
ik weet het, te voor de hand liggend, maar ik gooi hem er maar in:
Prins Bernard?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:24 schreef NoSigar het volgende:
Giftige naaktslak?
De naam van het dier! Niet alleen de soort. Hoe heet het dier? Een...quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:29 schreef PatriotOnline het volgende:
aap?
Kijk, zoiets. Maar het is geen konijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:30 schreef Berkery het volgende:
Prins Bernard Konijn?
Het is wel een diersoort hè. Niet zo van: "Kijk, ik heb een leuke Bernard gevangen"quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:35 schreef NanKing het volgende:
Bernard?
Jaaa!!! Een Bernardaapje Callicebus bernhardiquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:35 schreef NoSigar het volgende:
bernard-aap?
Die zou er wel moeten zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:36 schreef Neleos het volgende:
Bernarend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |