Hoi mensen,
Ik heb een probleem en ik denk dat ook wel meerdere mensen dit probleem hebben, maar helaas kon ik mijn antwoord niet echt vinden of ik weet eigenlijk ook niet waarnaar ik zoek.
Mijn probleem is dat ik verliefd ben op een meisje, het vreemde daarvan is dat ik toen ik haar leerde kennen (ongeveer 2 maanden geleden) dacht dat ik wel verliefd op haar zou worden, maar niet nu. Reden dat ik later op haar verliefd wilde zijn is dat zij echt iemand is met wie ik ECHT wat serieus wil hebben. Op dit moment denk ik dat zij niet echt beseft wat iets serieus is. Daarom wil ik ook even afwachten totdat zij wel beseft wat iets serieus is.
Ik word eigenlijk bijna nooit zo verliefd, eerlijk gezegd ben ik nog nooit zo verliefd geweest. Het geeft mij zo'n kutgevoel dat ik de heletijd aan haar denk, ik kan niet opletten in de klas etc. Mijn eetlust verdwijnt, ik moet telkens diep adem halen en ik voel me gewoon echt kut.
Dit allemaal is vooral omdat ik niks onderneem op dit gebied. Ik doe meestal gewoon wat ik moet doen voor haar, zonder ook maar een beetje te laten merken dat ik verliefd op haar ben. Ik heb geen idee of ik dat moet doen of niet. Geen idee of IK nou het initiatief moet nemen of dat ZIJ het initiatief moet nemen.
Ik denk dat zij mij een beetje ziet als een goede vriend. Ik weet niet op welke signalen ik moet letten.
Helaas is het iemand die best wel veel omgaat met andere jongens, ik ben dan ook erg jaloers als iemand haar belt.
De mensen die mijn liefdesleven kennen, die weten ook dat ik een erg gevoelig persoon ben. Ik laat niet zien dat ik een erg gevoelig persoon ben, want ik weet niet of dat iets goeds is of niet.
Laatst keken we met z'n tweeën een film, ik keek wel naar de film, maar mijn gedachten waren bij haar, zij zat naast mij. Ik had zo'n drang om haar gewoon aan te raken, gewoon te kussen etc.
Ik heb echt geen idee wat ik moet doen, ik weet niet of ik positief moet blijven of niet. Eerlijk gezegd denk ik wel dat ik haar kan krijgen maar ik moet alleen de manier vinden.
Moet ik nou gewoon met haar afspreken en een film gaan kijken? En er dan gewoon voor gaan? Ik vind het al moeilijk om haar te vragen om een film te kijken.
Ik weet ook niet of ik nou moet laten zien dat ik verliefd op haar ben, ik weet niet of ze mij dan gaat ontwijken.
Het is gewoon zo moeilijk als je telkens die drang hebt, om haar hand te voelen, om haar te kussen, om haar tegen je aan te hebben, maar tóch niks durft te doen.
Zal ik het gewoon echt proberen? Op welke signalen moet ik dan letten? Hoe zal ik het dan proberen? Wat zal ik dan proberen?
Sorry voor deze vragen, maar ik zou echt graag willen weten wat ik moet doen.
o ja; graag alleen serieuze reacties