LOL! Hoe denk je dat haar ster eruit ziet? Roze?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
je vergeet dat mannen<->vrouwen onder elkaar daar iets minder losjes mee omgaan dan jullie ridders van de bruine ster
Hoe vaak moet 't nou nog herhaald worden: Vrouwen poepen niet!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:14 schreef xman het volgende:
[..]
LOL! Hoe denk je dat haar ster eruit ziet? Roze?
Worth the shot thoughquote:Op woensdag 20 september 2006 13:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dan moet het meisje wel over humor beschikken en niet direct al haar defensieschilden de lucht in gooien op het moment dat ze door een man wordt aangesproken. Moet je wel héél veel geluk hebben
Het bewijs: http://www.meetingpoint.nl/nl/dreactie/164/13628/quote:Op woensdag 20 september 2006 14:16 schreef gronk het volgende:
[..]
Hoe vaak moet 't nou nog herhaald worden: Vrouwen poepen niet!
Jij bent echt een vieze poot zeg, ik heb je homepage gecheckt!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:58 schreef xman het volgende:
Gewoon een regenjas kopen en als ze langsloopt je piemelemuis laten zien. Als die groot genoeg is, dan laat ze je echt niet gaan hoor.
Ik doelde meer op het feit dat homoseksjuwelen iets makkelijker hun piemel in elkaars lichaam duwen dan hetero's. Aangezien bij hetero's de vrouw vaak degene is die niet direct de koffer in wil (maar het hof gemaakt wil worden) , en de man geen bezwaar zou hebben tegen seks zonder frutselarij d'rbij, kan jij ook wel bedenken dat bij twee mannen onder elkaar die allebei niet zo zeuren over voorspel gedoe de seks al heel snel na het contactleggen zal plaatsvinden.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:14 schreef xman het volgende:
[..]
LOL! Hoe denk je dat haar ster eruit ziet? Roze?
Mijn homoquote:Op woensdag 20 september 2006 14:20 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Jij bent echt een vieze poot zeg, ik heb je homepage gecheckt!![]()
Houd je naar sperma stinkende pijpmondje!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:24 schreef xman het volgende:
[..]
Mijn homopage ziet er hetzelfde uit als m'n fok profiel. Wat zeik je nou?
Een vrouw met een piemel heet een transsexueel.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:21 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat homoseksjuwelen iets makkelijker hun piemel in elkaars lichaam duwen dan hetero's. Aangezien bij hetero's de vrouw vaak degene is die niet direct de koffer in wil (maar het hof gemaakt wil worden) , en de man geen bezwaar zou hebben tegen seks zonder frutselarij d'rbij, kan jij ook wel bedenken dat bij twee mannen onder elkaar die allebei niet zo zeuren over voorspel gedoe de seks al heel snel na het contactleggen zal plaatsvinden.
Maar inderdaad, er zijn niet zoveel vrouwen die m bleken, dus ook die van haar zal wel bruin zijn.
Houd jij eens je makreelbek! Visboer!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:25 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Houd je naar sperma stinkende pijpmondje!![]()
bitchfight!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:32 schreef xman het volgende:
[..]
Houd jij eens je makreelbek! Visboer!![]()
Fake!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:20 schreef xman het volgende:
Het bewijs: http://www.meetingpoint.nl/nl/dreactie/164/13628/
Je komt haar dus 4x tegen op die plek en dan ga je vragen: "kom je hier vaker"quote:Op woensdag 20 september 2006 17:52 schreef Ridocar het volgende:
Gewoon 'Hoi" zeggen is meestal voldoende voor de eerste dagen.
Als ze genoeg krijgt van je ge-hoi (meestal na een dag of 4). vraag je d'r iets neutraals, zo van 'kom je hier vaker?' Ga niet aan haar vragen wat ze aan het doen is, ook niet meteen waar je haar nog meer kunt vinden, wat haar route is, etc. Dan heb je kans dat ze opeens een andere route neemt om je te ontwijken.
Blijft ze langsjoggen, dan komt het gesprek vanzelf.
Uuuuuh Kom je hier vaker??? Uuuuuuh wat ben je aan het doen???quote:Op woensdag 20 september 2006 17:52 schreef Ridocar het volgende:
Gewoon 'Hoi" zeggen is meestal voldoende voor de eerste dagen.
Als ze genoeg krijgt van je ge-hoi (meestal na een dag of 4). vraag je d'r iets neutraals, zo van 'kom je hier vaker?' Ga niet aan haar vragen wat ze aan het doen is, ook niet meteen waar je haar nog meer kunt vinden, wat haar route is, etc. Dan heb je kans dat ze opeens een andere route neemt om je te ontwijken.
Blijft ze langsjoggen, dan komt het gesprek vanzelf.
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je komt haar dus 4x tegen op die plek en dan ga je vragen: "kom je hier vaker"![]()
Tjah, ik heb het ook wel eens dat je later denkt "had ik dr nou op zijn minst maar mijn telefoonnummer gegeven"...quote:Op woensdag 20 september 2006 21:16 schreef sjippen het volgende:
Ik zit al twee dagen van 7 tot het donker in de voortuin te "werken" om te zien of ze voorbij zou komen. Daarna nog een blokje om gelopen ook, maar heb haar niet meer gezien.![]()
Ik vrees dat haar nog eens tegenkomen eerder het probleem gaat zijn dan contact te maken...
Maar ik heb hier al een aantal te gekke tips opgedaan!
zucht . . . .quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |