Ik denk dat het geld in de tuin van die Mahone ligt onder dat fonteintje elke x weer die terug blikken daarop heel apartquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:04 schreef Sethje het volgende:
Leuke aflevering weer...nog steeds geen Haywire..zou hij er straks vandoor zijn met het geld ofzo
Mahone weer erg apart met dat water (tbag ook in die plas)....
erg benieuwd naar de volgende...
Mja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:20 schreef suicide1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het geld in de tuin van die Mahone ligt onder dat fonteintje elke x weer die terug blikken daarop heel apart
Leuk he, neppe spoilers makenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:44 schreef Staaf het volgende:
Waar is dat geld gebleven?
In episode 6 zie je C-Note ook, hij wordt doodgeschoten door Mahone als ie probeert te vluchten. Z'n vrouw had m namelijk verraden.
Heb je wel de goeie aflevering gezien ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:53 schreef miss-scofield het volgende:
Te gek gave aflevering!!!
Wooowww!!
Jammer dat we niet gezien hebben hoe het verder ging met C-note's vrouw en haar gesprek... en hoe wist C-note nou dat ie daar weg moest gaan??!!
Wil dat het volgende week dinsdag is!!!!!
Het geld ligt in Utah. Michael & Co gaan naar Utah. Mahone pakt het vliegtuig naar Utah....quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:20 schreef suicide1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het geld in de tuin van die Mahone ligt onder dat fonteintje elke x weer die terug blikken daarop heel apart
Ja daar ergerde ik me ook aan. Als je zo'n enorm gezochte man gaat pakken doe je dat met alleen zwaailicht (sirene uit dus!) om hem niet te waarschuwen neem ik aan. Hij zat toch binnen dus hij kon ze niet zien aankomen ofzo, alleen horenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:39 schreef Rudieh het volgende:
ook vet slim van die pliesie om met loeiende sirenes op Sucré af te gaan...hij hoorde ze al aankomen op 15 km afstand![]()
Gozer, zeg niets of kom met echte spoilersquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:44 schreef Staaf het volgende:
Waar is dat geld gebleven?
In episode 6 zie je C-Note ook, hij wordt doodgeschoten door Mahone als ie probeert te vluchten. Z'n vrouw had m namelijk verraden.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:20 schreef srsteijn het volgende:
Trailer voor episode 6
http://youtube.com/watch?v=-N6Dx3KE65g
quote:What's up snowflake
Heeft nog niemand gezegd... waarom denk je dat? Het kan vanalles zijn..quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:30 schreef Super7fighter het volgende:
Die Mahone slikt dus XTC-pillen?![]()
Haha idd. Sirene's gebruiken ze toch ook vooral zodat andere auto's aan de kant gaan etc.? Zie daar toch zeer weinig auto's rijden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ja daar ergerde ik me ook aan. Als je zo'n enorm gezochte man gaat pakken doe je dat met alleen zwaailicht (sirene uit dus!) om hem niet te waarschuwen neem ik aan. Hij zat toch binnen dus hij kon ze niet zien aankomen ofzo, alleen horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |