De echte Fox River, op Google Earth?? Welke coordinaten!??quote:
't is een erg tof en verslavend programmaquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:01 schreef biggetje het volgende:
Cool Saviour!
Joliet![]()
je bent trouwens lekker bezig met google earth; zag je namelijk ook al in het Steve Erwin topic![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
Poeh dat is wel erg laat, m'n zusje in Amerika ziet hem al om 7 uur s'avonds
Deze regels zouden weleens wat harder kunnen worden toegepast, ik begin er ondertussen zelf aardig moe van te worden dit iedere maandagnacht in dit topic te moeten aanzien. Tegen dergelijke users mogen wat mij betreft wel wat hardere maatregelen worden getroffen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is een discussieforum, beargumenteerde kritiek is perfect op zijn plaats in zo'n topic. Dit in tegenstelling tot de meldingen over hoe lang het nog duurt voor ie binnen is.
Geweldige serie. Wanner komt ep 5 uit?quote:Op dinsdag 19 september 2006 04:28 schreef Miguel het volgende:
[..]
Deze regels zouden weleens wat harder kunnen worden toegepast, ik begin er ondertussen zelf aardig moe van te worden dit iedere maandagnacht in dit topic te moeten aanzien. Tegen dergelijke users mogen wat mij betreft wel wat hardere maatregelen worden getroffen.
Alvast bedankt iig als het opgeschoond kan worden (incl deze)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |