Daar is ze niet vriendin genoeg voorquote:Op maandag 18 september 2006 20:32 schreef renz0r het volgende:
Dat was tevens een subtiele hint van je vriendin om (als dank voor het brengen) ff flink uitgewoond te worden [afbeelding]
Leugenaar.quote:Op maandag 18 september 2006 20:50 schreef Broekpaling het volgende:
Eens een paar weken lang hele zakken van leeggevroten, ze zijn gruwlijk lekker![]()
Alleen ik vernueck m`n gehemelte ermee, hoe? Geen idee![]()
En nee, ik ben niet zo`n gruwelijk dik grafviguur, ben graatmager daarintegen
![]()
Ik heb ze gekregen, en ik ben ze nou ook uit die dropzak aan het vissenquote:Op maandag 18 september 2006 20:55 schreef Miss_kausalaya het volgende:
jaa die zijn lekker, maar inderdaad ook verslavend, als ik zo'n zakje heb zijn ze ook in no time op... dus koop ik ze maar niet...
Dropharinkje?quote:Op maandag 18 september 2006 21:26 schreef Cinch het volgende:
Oh.
Ik ookquote:Op maandag 18 september 2006 20:50 schreef Broekpaling het volgende:
Alleen ik vernueck m`n gehemelte ermee, hoe? Geen idee![]()
Wat zei zegtquote:Op maandag 18 september 2006 21:37 schreef MilkyWay het volgende:
Neee
Nou heb ik zin in die goddelijke haringen
Mijn avond, wat doe je?
Jawbreakersquote:Op maandag 18 september 2006 23:29 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb hier een kilo schepdrop, daar zit ook dropharing bij !!!
-knip-
En als klap op de vuurpijl heb ik nog een zakje vuurballen liggen van Jawbreakers!
Ja, diequote:Op zaterdag 23 september 2006 02:13 schreef mcyodogg het volgende:
Zijn dat die snoepjes waarvan je gezicht na een hap gaat staan alsof je Rita Verdonk net voorbij hebt zien komen op Foxy TV, of verwar ik het nou met een andere?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |