abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41928971
Linguam Latinam --> Plebs.

Ook wel Latijn voor 'het volk'.
Een gewone sterveling ook wel 'plebejer'.

En ik erger me kapot aan het plebs. Als je ooit smiddags naar die belspelletjes kijkt dan zie je wat het plebs is.

Het plebs zijn o.a.: (vul straks zelf maar aan wat nog meer):

- De Ria's, Pia's, Mia's en Lia's, die elke dag tot vervelens toe Gigi Ravelli lastig vallen met o.a. dubbele antwoorden, domme antwoorden, te makkelijke antwoorden bij het raden van een woord.

- Domme Henk en werkloze Egbert, die tot 5x toe op een middag bellen en dan gaan lopen klagen dat ze er niet doorkomen. (Alsof er iemand een ruk om geeft)

- Mensen die te dom zijn eens dingen te begrijpen. En dan dingen gaan lopen blèren over het WTC alsof ze er verstand van hebben. ( Staal kan niet verbranden, en de temp was te laag dus kon het nooit instorten). Als staal warm wordt verliest het zijn kracht en breekt het dus wel, maar zo slim waren ze nog niet.

- Wouter Bos. Plebejer pur sang. Als er 1 iemand in de gezondheidszorg klaagt over de wachttijden dan is Woutertje Bos de eerste die wat te melden heeft een dag later. Echter, als er 3 dagen daarna een dokter een fout maakt, is Woutertje Bos de eerste die flink gaat bezuinigen in de gezondheidszorg en pleit voor betere opleidingen. Waar het geld vandaan komt voor alle plannen van Dhr. Bos weet niemand.

- 'Partysquad' --> Bende mongolen zijn het. Een liedje wordt echt niet 'standaard' gaaf als je termen als 'neger, slet, hoer, me chicca en fissa' gaat lopen blèren. Dat het echter aanslaat bij alle productiemedewerkers, garagehouders, koks, en vmbo'ers zorgt voor een verkoop van minstens 50.000 cd'tjes. In Nederland goed voor een mega stip op 1. Zonde.

- Mensen op de Frontpage. Vandaag op nieuwnieuws ook weer een voorbeeld van een man ik meen met z'n been ofzo die was gevallen. 2e reply: Darwin Award . Zo'n volk moeten ze de handen van ze lijf afraggen.

- Mensen die voetbalsupporters hooligans vinden. Blèren hoog en laag alsof ze er wat vanaf weten. Wat in de krant staat is altijd waar volgens hen. Ik zou zeggen neem een seizoenskaart van 1 van de 3 topclubs en draai een jaartje mee. Kijken wat je dan te zeggen hebt.

- Mensen die zooi bij Tell Sell kopen, anti-rimpelcrème kopen of afvalproducten kopen. 1 grote oplichterij en allemaal neppe shit. Wie dat koopt, of overweegt te kopen mag de prijs die het product kost storten op mijn girorekening. Dan weet je tenminste dat je je geld wèl nuttig besteed hebt.

Zo dat was mijn klacht over het 'plebs'.
JOHNNY HEITINGA
pi_41929106
Whaha, wat een puik topique!
Moet je, kut?
Adriana (L)
  maandag 18 september 2006 @ 20:04:43 #3
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_41929156
quote:
- De Ria's, Pia's, Mia's en Lia's, die elke dag tot vervelens toe Gigi Ravelli lastig vallen met o.a. dubbele antwoorden, domme antwoorden, te makkelijke antwoorden bij het raden van een woord.
Zijn er domme of makkelijke antwoorden bij dat soort programma's?

Tetten-voor-het-plebs-topics zijnw el weer leuk in ONZ.
  maandag 18 september 2006 @ 20:07:01 #4
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_41929220
100% mee eens! Ze zorgen er echter wel voor dat de economie blijft draaien: al die rotzooi e.d. die verkocht wordt is goed voor de economie.
  maandag 18 september 2006 @ 20:07:37 #5
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41929237
Geen slecht topic. Je mist alleen nog het puntje van mensen die altijd een een of andere domme mening hebben over politiek en die te pas en te onpas het zinnetje 'ja tis allemaal duurde geworde me die euro' gebruiken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_41929283
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:04 schreef dubidub het volgende:

[..]

Zijn er domme of makkelijke antwoorden bij dat soort programma's?

Tetten-voor-het-plebs-topics zijnw el weer leuk in ONZ.
We zoeken een woord.

water.....
water.....
water....

Gigi: En we hebben een beller. Met wie spreek ik?

Beller: Ja hoi met Betsy, stal 7 nummer 27, uut Drenth'n. Volgens mij is het waterplas.

Gigi: Nee helaas dat antwoord is pas 450 keer gegeven.

Beller: shit en ik kum d'r al zo moeilijk doorheen... kan dat niet....

Regie: klik weg...

Gigi: Zo die mevrouw had het ook niet goed....

Reken maar dat die antwoorden bestaan jah.
JOHNNY HEITINGA
pi_41929299
Wat een OP
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_41929315
Echter ontgaat jouw het feit dat iedereen ten onrechte en voor de grep Darwin Award overal bij roept, om mensen zoals jouw op de zenuwen te zitten.
Ik post om het posten.
pi_41929346
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:07 schreef TC03 het volgende:
Geen slecht topic. Je mist alleen nog het puntje van mensen die altijd een een of andere domme mening hebben over politiek en die te pas en te onpas het zinnetje 'ja tis allemaal duurde geworde me die euro' gebruiken.
Jah dat euro plebs heb je ook nog jah. Vre-se-lijk
JOHNNY HEITINGA
pi_41929483
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:58 schreef Camplo het volgende:

- Mensen die zooi bij Tell Sell kopen, anti-rimpelcrème kopen of afvalproducten kopen. 1 grote oplichterij en allemaal neppe shit. Wie dat koopt, of overweegt te kopen mag de prijs die het product kost storten op mijn girorekening. Dan weet je tenminste dat je je geld wèl nuttig besteed hebt.
En dan vervolgens natuurlijk steen en been klagen bij Kassa, of Opgelicht. Entertainment is't.
pi_41929512
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:07 schreef TC03 het volgende:
Als Pim nog had geleefd hè...
pi_41929515
Dat lucht op he?
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
pi_41929540
Goed topic

Alleen je ergert je eraan, da's minder. Ze zijn namelijk in de meerderheid enzo.
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
pi_41929610
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:17 schreef borisbanaan het volgende:
Goed topic [afbeelding]

Alleen je ergert je eraan, da's minder. Ze zijn namelijk in de meerderheid enzo.
Wie bepaalt de top 40 bijv dan?
JOHNNY HEITINGA
  maandag 18 september 2006 @ 20:20:53 #15
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41929642
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:11 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jah dat euro plebs heb je ook nog jah. Vre-se-lijk
En dan vooral die mongolen die zelfs nu nog alles omrekenen naar de gulden.
pi_41929760
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:20 schreef BrauN het volgende:

[..]

En dan vooral die mongolen die zelfs nu nog alles omrekenen naar de gulden.
Jah. Kijk zie je dat. Pak melk lekker

Gek, dat pak kost omgerekend twee-gulden-zeventig...

Boh echt?

Kindjes van 4 weten niet eens meer wat een gulden is.
JOHNNY HEITINGA
pi_41929770
Goed topic .

hoewel ik er niet altijd even blij mee ben herken ik me wel in wat je roept, ik snap soms echt niet hoe sommige mensen zo erg dom kunnen zijn.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_41929828
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:23 schreef Camplo het volgende:
Kindjes van 4 weten niet eens meer wat een gulden is.
Gek he? Kinderen die nu 4 zijn, zijn in 2002 geboren. En op 1 januari 2002 werd de Euro ingevoerd, dus hebben zij de Gulden nooit meegemaakt.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_41929874
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:25 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Gek he? Kinderen die nu 4 zijn, zijn in 2002 geboren. En op 1 januari 2002 werd de Euro ingevoerd, dus hebben zij de Gulden nooit meegemaakt.
Dus is het niet zinvol terug te rekenen naar de gulden.

Goedemorgen
JOHNNY HEITINGA
pi_41929932
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:09 schreef Furious het volgende:
Echter ontgaat jouw het feit dat iedereen ten onrechte en voor de grep Darwin Award overal bij roept, om mensen zoals jouw op de zenuwen te zitten.
Hetzelfde met RIP aan de nabestaanden. Het is grappig om te zien dat er echt àltijd iemand commentaar over zulke opmerkingen heeft .
pi_41930308
Gelukkig ben jij perfect!
pi_41930309

Is die Gigi Ravelli ook zo'n sloeri die van die 0900-spelletjes presenteert? En kijk jij überhaupt naar die bagger? Gefeliciteerd! U behoort ook tot het plebs!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_41930359
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:36 schreef Ferdo het volgende:

Is die Gigi Ravelli ook zo'n sloeri die van die 0900-spelletjes presenteert? En kijk jij überhaupt naar die bagger? Gefeliciteerd! U behoort ook tot het plebs!
Wat moet je anders kijken smiddags?

Dus kijk ik maar comedy. Ik bel toch niet op of wel soms?
JOHNNY HEITINGA
pi_41930403
quote:
Linguam Latinam --> Plebs.

Ook wel Latijn voor 'het volk'.
Een gewone sterveling ook wel 'plebejer'.

- Mensen die voetbalsupporters hooligans vinden. Blèren hoog en laag alsof ze er wat vanaf weten. Wat in de krant staat is altijd waar volgens hen. Ik zou zeggen neem een seizoenskaart van 1 van de 3 topclubs en draai een jaartje mee. Kijken wat je dan te zeggen hebt.
wat was ook alweer volkssport #1? ohyeah
  maandag 18 september 2006 @ 20:43:40 #25
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41930612
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:37 schreef Camplo het volgende:

[..]

Eh, Camplo, mensen die 's middags tv kijken horen ook best wel bij het plebs hoor.

KORTOM: DARWIN AWARD VOOR CAMPLO!!!11!! ;d:D ::D
pi_41930638
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:43 schreef BrauN het volgende:

[..]

Eh, Camplo, mensen die 's middags tv kijken horen ook best wel bij het plebs hoor.

RIP
pi_41930674
quote:

[..]

JA EN DAARNA RIP AAN DE NABESTAANDEN!!11111WHEHEHE!!!11111111
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
pi_41930693
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:44 schreef thomzor het volgende:

[..]

RIP
Voor de nabestaanden, neem ik aan?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_41930714
ja doe maar joh, ik weet het ook niet :-/
pi_41930737
Afstammelingen van immigrantenarbeiders, dat zijn pas plebs.

En voetbalsupporters, ja die ook.
pi_41930745
quote:

[..]

Mag ik ook genieten van mn oude dag?
JOHNNY HEITINGA
pi_41930754
quote:

[..]

Ernaar kijken vind ik om heel eerlijk te zijn al erg genoeg!
pi_41930855
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:46 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ernaar kijken vind ik om heel eerlijk te zijn al erg genoeg!
Het staat soms aan als ik aan de kwark zit hoor. T'is niet op de bank zitten en kijken. Of als ik CSS gedaan heb en dood ben zie ik het ook met schuin oog. Actief kijken zoals je Prison Break kijkt is het niet.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 18 september 2006 @ 20:52:20 #34
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41931009
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:46 schreef Camplo het volgende:

[..]

Mag ik ook genieten van mn oude dag?
Nee! Zoek werk, of ga terug naar de UvT, lamstraal!
pi_41931055
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:52 schreef BrauN het volgende:

[..]

Nee! Zoek werk, of ga terug naar de UvT, lamstraal!
UvT = balletjes cultuur brrrr.
Welke studie doe jij trouwens?
Je hebt bij mij gezeten volgens mij .
JOHNNY HEITINGA
  maandag 18 september 2006 @ 20:57:29 #36
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41931242
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef Camplo het volgende:

[..]

UvT = balletjes cultuur brrrr.
Welke studie doe jij trouwens?
Je hebt bij mij gezeten volgens mij .
Business Studies, gestart in 2004.

Balletjescultuur? Je vond het gewoon te moeilijk man!
  maandag 18 september 2006 @ 21:07:48 #37
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41931602
't is allemaal wat
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_41932084
+

Mensen die dit kopen

Ik vind het zelfs zielig voor het tafeltje .
pi_41932178
Vooral dat 'als Pim er nog was' en 'door de Euro is alles duurder!' volk moet dood

@: shizzle boven me:
Die is idd echt te erg
Hoe creatief ze ook zijn met zo'n simpel niet bijzonder kutding uit de schuur van de baas winstgevend te maken verdiend echter wel een pluim
What Would Goku Do
pi_41932823
quote:

[..]

Lees een boek
But death replied: I choose him. So he went, and there was silence in the summer night.
S.Sassoon 1886 - 1967
Zwolle, mijn stad!
pi_41933318
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:57 schreef BrauN het volgende:

[..]

Business Studies, gestart in 2004.

Balletjescultuur? Je vond het gewoon te moeilijk man!
Ken je Stephan Leijtens? Ook in 2004 gestart
Ik startte in 2004 Informatiekunde en een jaar later Organisatiewetenschappen. Té triest gewoon

Ik snapte in 2004 geen fuck van Accounting 1... hoe nerdy is dat.
JOHNNY HEITINGA
pi_41933464
quote:
[b]Op maandag 18 september 2006 19:58 schreef

- Wouter Bos. Plebejer pur sang. Als er 1 iemand in de gezondheidszorg klaagt over de wachttijden dan is Woutertje Bos de eerste die wat te melden heeft een dag later. Echter, als er 3 dagen daarna een dokter een fout maakt, is Woutertje Bos de eerste die flink gaat bezuinigen in de gezondheidszorg en pleit voor betere opleidingen. Waar het geld vandaan komt voor alle plannen van Dhr. Bos weet niemand.
Hoe hij het betaalt kun je in het verkiezingsprogramma doorlezen. Ook is het doorberekend door het CPB.
Maar ik kan ervan uitgaan dat jij (omdat je niet tot het Plebs hoort) dat vast hebt gedaan.
pi_41933610
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:47 schreef razzberry het volgende:

[..]

Hoe hij het betaalt kun je in het verkiezingsprogramma doorlezen. Ook is het doorberekend door het CPB.
Maar ik kan ervan uitgaan dat jij (omdat je niet tot het Plebs hoort) dat vast hebt gedaan.
Centraal Plan Bureau kan me rug op. Elk jaar weer meevallers of tegenvallers etc etc. Rekenen kunnen ze dus niet.
JOHNNY HEITINGA
pi_41933842
Haha. Je behoort zelf niet tot het plebs zeker. Je eigen nest bevuilen noem ik dat.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  maandag 18 september 2006 @ 22:15:57 #45
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_41934475
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:08 schreef Camplo het volgende:
Beller: Ja hoi met Betsy, stal 7 nummer 27, uut Drenth'n. Volgens mij is het waterplas.

of mensen die "infantiel geblaat" verwarren met "vrijheid van meningsuiting" ook zo erg..

Die domme Bakellende moeten ze aan z'n kloten ophangen, kvind het echt een teringlijer!
nou, nou, nou..
Wat nou? Mag ik toch zeggen? Tis een vrij land. Vrijheid van meningsuiting bla bla
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  maandag 18 september 2006 @ 22:17:42 #46
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41934543
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:43 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ken je Stephan Leijtens? Ook in 2004 gestart
Ik startte in 2004 Informatiekunde en een jaar later Organisatiewetenschappen. Té triest gewoon

Ik snapte in 2004 geen fuck van Accounting 1... hoe nerdy is dat.
Hoe ziet die gast er uit? Volgens mij weet ik wie je bedoelt.

Informatiekunde. Dat lijkt me echt te saai. En inderdaad, dan ga je maar Organisatiewetenschappen doen zoals iedereen die eerst iets anders deed. Ook echt zo'n halven bak studie.

En dude... accounting! Eitje man.
pi_41935159
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:17 schreef BrauN het volgende:

[..]

Hoe ziet die gast er uit? Volgens mij weet ik wie je bedoelt.

Informatiekunde. Dat lijkt me echt te saai. En inderdaad, dan ga je maar Organisatiewetenschappen doen zoals iedereen die eerst iets anders deed. Ook echt zo'n halven bak studie.

En dude... accounting! Eitje man.
Blond stekeltjes haar.

Informatiekunde is saai. Kk nerds op de studie, 1 x uitgaan meteen knokken geweest met 2 die het leuk vonden bier over me heen te ketsen.Belde die pa nog op ook s'avonds. Me pa meteen over de zeik blabla. Gezeik gehad met SBIT eruit gezet. En toen kwam accounting met die gore kutpot in dat schijtlokaal. Wat een lelijk kutwijf.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 18 september 2006 @ 22:32:43 #48
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41935237
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:31 schreef Camplo het volgende:

[..]

Blond stekeltjes haar.

Informatiekunde is saai. Kk nerds op de studie, 1 x uitgaan meteen knokken geweest met 2 die het leuk vonder bier over me heen te ketsen. Gezeik gehad met SBIT eruit gezet. En toen kwam accounting met die gore kutpot in dat schijtlokaal. Wat een lelijk kutwijf.
SBIT.

Er was hier ooit eens een topic waarin men foto's postte van nerds die een feestje hadden, keek ik naar de bron, waren het foto's van een SBIT borrel.
pi_41935349
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:32 schreef BrauN het volgende:

[..]

SBIT.

Er was hier ooit eens een topic waarin men foto's postte van nerds die een feestje hadden, keek ik naar de bron, waren het foto's van een SBIT borrel.
Jah dat wist ik niet als 2e dags toen hè. Ben op dag 2 van de tikweek naar huis gegaan. Intro's niet meegemaakt voor de rest, en toen ik op school kwam moest ik janken. Een kk chinees in de klas, 5 nerds met brillen met jampot glazen en alleen me maat die er ook heen ging die het woordje kutzooi ooit in de mond genomen had. Kregen we Java die nerds allemaal bezig met hackprogramma's en andere zooi waarik geen reet vanaf wist .... echt een zwart punt uit mn leven believe me. Was btw alleen lid van SBIT vanwege die boekenkorting
JOHNNY HEITINGA
  maandag 18 september 2006 @ 22:39:46 #50
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41935532
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:35 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jah dat wist ik niet als 2e dags toen hè. Ben op dag 2 van de tikweek naar huis gegaan. Intro's niet meegemaakt voor de rest, en toen ik op school kwam moest ik janken. Een kk chinees in de klas, 5 nerds met brillen met jampot glazen en alleen me maat die er ook heen ging die het woordje kutzooi ooit in de mond genomen had. Kregen we Java die nerds allemaal bezig met hackprogramma's en andere zooi waarik geen reet vanaf wist .... echt een zwart punt uit mn leven believe me. Was btw alleen lid van SBIT vanwege die boekenkorting
Een Chinees!? Een Nederlandse Chinees? Uit de buurt van Tilburg toevallig?

Wij hadden hier op een kijkavond voor ons huis laatst een Chinees-achtige en die was derdejaars Informatiekunde student. Whehehe, het zal toch niet?!

Heerlijk offtopic trouwens. Maar wij mogen dat.
pi_41935557
JAH HIJ LOOPT MANK OOK. Komt uit hoge mierde ofzo....

HAHAHAHAH DAT IS HEM
JOHNNY HEITINGA
  maandag 18 september 2006 @ 22:41:08 #52
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41935586
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:40 schreef Camplo het volgende:
JAH HIJ LOOPT MANK OOK. Komt uit hoge mierde ofzo....

HAHAHAHAH DAT IS HEM
Whaha inderdaad, hij liep niet zo hendig en kwam uit de buurt van Reusel.

Schitterend!

Hij was het overigens niet geworden, hoor.
  maandag 18 september 2006 @ 23:42:03 #53
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_41937851
Amen & Respect
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_41939898
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:19 schreef Blanchimont het volgende:
+

Mensen die dit kopen

[afbeelding]

Ik vind het zelfs zielig voor het tafeltje .
Tablemate!!!! Geweldig die reclame

"Met de tablemate heb je wel 16 tafels in een!!!"
Krekker is de bom!
pi_41941367
quote:
Zo'n volk moeten ze de handen van ze lijf afraggen.
Ik rust mijn koffer
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
pi_41942269
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Tablemate!!!! Geweldig die reclame

"Met de tablemate heb je wel 16 tafels in een!!!"
Elke SBS6 kijker heeft er 1
JOHNNY HEITINGA
pi_41942351
Zonder het plebs geen elite.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_41942370
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 07:42 schreef switchboy het volgende:
Zonder het plebs geen elite.
En zonder elite was dit topic er niet
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:34:29 #59
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_41944766
ik weet niet of er hier toevallig ook formule 1-fans bijzitten.... voor hen is de volgende misschien nog wel herkenbaar:
"Was Us Sjoske er nog maar, zet die maar in die Ferrari dan zoutie zo weurldkampjoen worre"

Tot vorig jaar had je nog de SBS6-Formule1 uitzendingen met live publiek erbij... daar had je nog eens een gezondheidsbedreigende concentratie plebs bij elkaar!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:49:09 #60
153368 Rapalje
A.k.a. schorriemorrie
pi_41945041
Hey! Of valt schorriemorrie niet onder 'het plebs'?
Drank, drugs, steenkool...
Ja, en nu??
pi_41945098
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:49 schreef Rapalje het volgende:
Hey! Of valt schorriemorrie niet onder 'het plebs'?
Gast Je hebt je username verkeerd gespeld Ik denk dat je Rapaille bedoelt
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_41945406
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:34 schreef Garisson72 het volgende:
Tot vorig jaar had je nog de SBS6-Formule1 uitzendingen met live publiek erbij... daar had je nog eens een gezondheidsbedreigende concentratie plebs bij elkaar!
Inderdaad. Dat camping volk.
En dan mogen ze ook nog allemaal een 'leuke' opmerking maken voor de camera. En de allerbeste (:')) won een blik bier ofzo.

Vreselijk was dat.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  dinsdag 19 september 2006 @ 11:14:54 #63
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_41945678
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 11:03 schreef SlaggY het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat camping volk.
En dan mogen ze ook nog allemaal een 'leuke' opmerking maken voor de camera. En de allerbeste (:')) won een blik bier ofzo.
jij begrijpt wat ik bedoel!
ik kon daar echt ademloos naar kijken, met opengevallen mond, me afvragend hoe zoiets nou mogelijk is. Maar het is gewoon echt, dat zijn echte mensen, die wonen ook gewoon hier en daar en overal...

en je moet ernaar kijken, om dezelfde reden als waarom mensen gaan kijken bij een ongeluk. een pervers soort genoegen in het afgrijzen, of zo.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_41945980
Camplo, je hebt een zeer interessant topic neergepend vind ik!
Overigens vind ik wel dat je hier af en toe net als het plebs praat!
pi_41946092
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 11:27 schreef BlaineDeMono het volgende:
Camplo, je hebt een zeer interessant topic neergepend vind ik!
Overigens vind ik wel dat je hier af en toe net als het plebs praat!
Snelste manier van typen is dat .
JOHNNY HEITINGA
pi_41946134
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 11:31 schreef Camplo het volgende:

[..]

Snelste manier van typen is dat .
Hehe ok, overigens mag ik jou wel!
Zeker gelet op je postgeschiedenis!
  dinsdag 19 september 2006 @ 12:20:28 #67
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_41947416
@ TS. Als ik in je fotoboek kijk zie ik een armpje met daarop een plakplaat tekstje in van die "originele" letters. Als die arm bij jou hoort schaar ik jou ook onder het Plebs. Inderdaad met een hoofdletter gezien het feit dat alleen echte armoedzaaiers met zo'n tattoo rondlopen.

Bovendien ben jij vermoedelijk een voorbeeld van het tuig dat er inmiddels op de UvT rondloopt en kom je iedere dag met de trein.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_41949738
OP is goed, daarna ga je jezelf met je gedrag tegenspreken. Blabla KK dit, KK dat. Jammer kerel.
Wil je niet bij het plebs horen? Gedraag je dan ook anders. Niet alleen schreeuwen dus.
Het feit dat je s'middags TV kijkt spreekt ook al heel erg tegen je!
pi_41954522
Defineer 'plebs'
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_41954589
Hulde.
Dixi.
Jupiler is goed
pi_41961030
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 12:20 schreef HunterSThompson het volgende:
@ TS. Als ik in je fotoboek kijk zie ik een armpje met daarop een plakplaat tekstje in van die "originele" letters. Als die arm bij jou hoort schaar ik jou ook onder het Plebs. Inderdaad met een hoofdletter gezien het feit dat alleen echte armoedzaaiers met zo'n tattoo rondlopen.

Bovendien ben jij vermoedelijk een voorbeeld van het tuig dat er inmiddels op de UvT rondloopt en kom je iedere dag met de trein.
Die tattoo is niet van mijn arm.

Bovendien zit ik niet op de UvT en kan ik je nog steeds vermelden dat daar geen tuig rondloopt, en er niks mis is met volk dat ergens met de trein heengaat?
JOHNNY HEITINGA
pi_41961044
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:29 schreef Aurelium het volgende:
Hulde.
Dixi.
Aurelium heeft gesproken
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:15:29 #73
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_41961113
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:13 schreef Camplo het volgende:

[..]

Die tattoo is niet van mijn arm.

Bovendien zit ik niet op de UvT en kan ik je nog steeds vermelden dat daar geen tuig rondloopt, en er niks mis is met volk dat ergens met de trein heengaat?
Tenzij je joods bent.
pi_41961163
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:15 schreef BrauN het volgende:

[..]

Tenzij je joods bent.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:19:07 #75
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_41961261
Fok vertaling: Paupers !
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_41961283
quote:

[..]

Tenzij je joods bent.
Roflbakkes!1!11!!!einszweipolizei!1!!1!!
pi_41961285
quote:

[..]

Tenzij je joods bent.
Daar komt weer een halfjaar ban
What Would Goku Do
pi_41961741
Ik word gek van dat volk wat alles wat op de NOS en RTL verschijnt als zoete koek slikt. Mijn moeder zit ook steeds mee te ja'en en te tss'en als NOS nieuws het ook niet goed vind. Mijn vader is zo'n pauper die zelfs Brein reclames geloofd. Hij kwam eens een keer binnenstormen dat het nu afgelopen is met dat 'gedownload' want straks staan er brein detectives voor de deur!
Ich bin der Führer.
pi_41962519
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:32 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik word gek van dat volk wat alles wat op de NOS en RTL verschijnt als zoete koek slikt. Mijn moeder zit ook steeds mee te ja'en en te tss'en als NOS nieuws het ook niet goed vind. Mijn vader is zo'n pauper die zelfs Brein reclames geloofd. Hij kwam eens een keer binnenstormen dat het nu afgelopen is met dat 'gedownload' want straks staan er brein detectives voor de deur!
Laat me raden: ze stemmen pvda.
deed het licht uit
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:04:43 #80
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41962906
"Het volk" haat je?
Maar je houd wel van de volkssport nummer 1? Moet wel een ramp voor je zijn, iedere week in het stadion..
pi_41963159
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:54 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Laat me raden: ze stemmen pvda.
Mijn moeder stemt niet en mijn vader kijkt wel, de laatste keer dat hij gestemd had was na de dood van Fortuyn. LPF natuurlijk .
Ich bin der Führer.
pi_41963514
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 11:33 schreef BlaineDeMono het volgende:

[..]

Hehe ok, overigens mag ik jou wel!
Zeker gelet op je postgeschiedenis!
Thanks
JOHNNY HEITINGA
pi_41965008
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:13 schreef Xenwolfie het volgende:

[..]

Mijn moeder stemt niet en mijn vader kijkt wel, de laatste keer dat hij gestemd had was na de dood van Fortuyn. LPF natuurlijk .
dat soort mensen zouden ze moeten afschieten hoewel, tis maar beter ook dat ze niet stemmen

trouwens camplo, was jij niet diegene met die tupperware auto ? das ook echt iets voor plebs
Terug van weggeweest!
pi_41965163
-mobb deep luisteren is voor plebs
-voetbalfan zijn is al helemaal voor plebs

TS = plebs
pi_41965183
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:52 schreef ThaKiller het volgende:

[..]

dat soort mensen zouden ze moeten afschieten hoewel, tis maar beter ook dat ze niet stemmen

trouwens camplo, was jij niet diegene met die tupperware auto ? das ook echt iets voor plebs
Ik ben alweer 2 maanden autoloos.
Die BMW bij V&A was wel tof, maar verzekering atm veel te duur.
JOHNNY HEITINGA
pi_41965255
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:55 schreef slaapkamermug het volgende:
-mobb deep luisteren is voor plebs
-voetbalfan zijn is al helemaal voor plebs

TS = plebs
Argumentatieloos discussieren is voor unter-plebs.
JOHNNY HEITINGA
pi_41965377
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:57 schreef Camplo het volgende:

[..]

Argumentatieloos discussieren is voor unter-plebs.
ik doe me tenminste niet anders voor
pi_41965400
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:55 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ik ben alweer 2 maanden autoloos.
Die BMW bij V&A was wel tof, maar verzekering atm veel te duur.
BWM kan nog , maar laatst was hier zo'n foto van een of andere "opgepimpte" bak die van jou was ? ...
Terug van weggeweest!
  woensdag 20 september 2006 @ 01:10:28 #89
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_41971842
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:38 schreef thomzor het volgende:

[..]

wat was ook alweer volkssport #1? ohyeah
Idd matig Camplo.
Futjebal is plebs/paupersport numéro uno
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_41973195
hermandepermantopic
pi_41973868
quote:
Op woensdag 20 september 2006 01:10 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Idd matig Camplo.
Futjebal is plebs/paupersport numéro uno
Doe ik aan voetbal dan?
Ik support Ajax...

en dan nog wat voor pauper ben je als je bij een schaakwedstrijd zit te kijken?
Of Curling?
Of dammen?
Of concours hippique?
Of zwemmen?

Dat is pas stakker.
JOHNNY HEITINGA
pi_41973980
quote:
Beertje beertje paddington neuken doet ie voor een ton
met zijn dikke berepik,neukt ie alle meiden dik
ze vader heb een neukfabriek, neuken doet ie voor een piek
als de piek niet wordt betaald, wordt de pik eraf gehaald
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
pi_41977537
quote:
Op woensdag 20 september 2006 03:31 schreef Alexxxxx het volgende:
hermandepermantopic
Plebejer
pi_41983040
quote:
Op woensdag 20 september 2006 07:54 schreef Camplo het volgende:

[..]

Doe ik aan voetbal dan?
Ik support Ajax...

Of Curling?
Of dammen?
Of concours hippique?
Of zwemmen?

Dat is pas stakker.
Concours hippique is vrij elitair hoor
  woensdag 20 september 2006 @ 15:52:12 #95
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_41985492
quote:
Op woensdag 20 september 2006 07:54 schreef Camplo het volgende:

[..]

Doe ik aan voetbal dan?
Ik support Ajax...

Of Curling?
Of dammen?
Of concours hippique?
Of zwemmen?

Dat is pas stakker.
Het volgen alleen al is pauper.
Zeik niet over het plebs als je er 1 van bent.
  woensdag 20 september 2006 @ 15:53:01 #96
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_41985518
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Concours hippique is vrij elitair hoor
Als je die paarden fokt ja, verder is er niets elitairs aan, althans in NL niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')