quote:Op maandag 18 september 2006 18:50 schreef Biancavia het volgende:
Hey!
Misschien heeft je buurman wel zin in een pijpbeurt en plakt je band als dank!
Geen dank.
dan ga je op weg naar je werk even je fiets brengen, haal je hem in het weekend ff op.quote:Op maandag 18 september 2006 18:58 schreef marq het volgende:
nee ik heb er geen zin in en geen tijd voor over. ik kan dat half uurtje niet verspillen..
Zeur dan ook niet.quote:Op maandag 18 september 2006 18:58 schreef marq het volgende:
nee ik heb er geen zin in en geen tijd voor over. ik kan dat half uurtje niet verspillen..
is het zo moeilijk om niet te reageren of normaal te antwoorden kutnewbie?!?quote:
thnx, jij kan iig normaal reagerenquote:Op maandag 18 september 2006 19:04 schreef Deadl0ck het volgende:
Hey! fietsenstalling van het NS station, doen ze hier ook reparaties... kan me niet voorstellen dat dat in het westen anders is. (En langer open.)
Je zit anders al wel bijna een half uur op Fok te koekeloeren.quote:Op maandag 18 september 2006 18:58 schreef marq het volgende:
bel puk!quote:Op maandag 18 september 2006 19:06 schreef marq het volgende:
[..]
thnx, jij kan iig normaal reageren
maar het is vanaf hier naar het CS wel een flink eind.. het is al zo'n 13 minuten fietsen vandaar..
niemand die een service kent ofzo?
..en ondertussen mn werk te doen... iets wat jij met je 26 posts per dag waarschijnlijk niet hebt.quote:Op maandag 18 september 2006 19:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je zit anders al wel bijna een half uur op Fok te koekeloeren. [afbeelding]
quote:Op maandag 18 september 2006 19:08 schreef marq het volgende:
[..]
..en ondertussen mn werk te doen... iets wat jij met je 26 posts per dag waarschijnlijk niet hebt.
't is voor kutnewbies niet toegestaan om andere kutnewbies voor kutnewbie uit te maken, okay?quote:Op maandag 18 september 2006 19:04 schreef marq het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om niet te reageren of normaal te antwoorden kutnewbie?!?
johquote:Op maandag 18 september 2006 19:22 schreef Ciske het volgende:
Als je de tijd die je in het openen van dit forum en het reageren gestoken had in het plakken van je fietsband! Had je geen sec! verspilt
Viel mij ook al op.quote:
Hou je muil lambal, ze heeft gelijkquote:Op maandag 18 september 2006 19:04 schreef marq het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om niet te reageren of normaal te antwoorden kutnewbie?!?
Ook buiten Amsterdam hebben ze bandeplakspullen! Ik weet het haast zeker!quote:
absoluut.quote:
Als je zo neerbuigend kunt doen over anderen dan adviseer ik je gewoon om even naar je baas te gaan en daar dezelfde arrogantie ten toon te spreiden en hem te vertellen dat als hij wil dat zijn onmisbare kracht morgen komt werken , hij maar even een taxi moet regelen of je bandje moet gaan plakken.quote:Op maandag 18 september 2006 19:08 schreef marq het volgende:
[..]
..en ondertussen mn werk te doen... iets wat jij met je 26 posts per dag waarschijnlijk niet hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |