En topics.quote:Op maandag 18 september 2006 18:54 schreef dJ-Zcore het volgende:
Scheelt een hoop gezeur.
Maar ja, begint dan zo te stinken he.quote:Op maandag 18 september 2006 18:54 schreef dJ-Zcore het volgende:
Kunnen alle gelovigen niet gewoon meteen dood? Scheelt een hoop gezeur.
Ja, je zou het bijna grappig kunnen vinden..ware het niet dat de sint nu de zwarte Piet krijgt toegespeeldquote:Op maandag 18 september 2006 18:52 schreef longinus het volgende:
Het is wel lachen, hele groepen die met geweld afdwingen dat ze geweldloos zijn.
Beste paus, ik sta achter je
ongeveer 1388 km om precies te zijn![]()
Ja, vreselijk volk..volkomen terecht dat die niet in de hemel komen. Ze houden het kruis immers op een totaal verkeerde manier in erequote:
Tsja, maar wat daaronder zit is nog erger..leid alleen maar tot nog meer confrontaties..en Bush had al zo zijn best gedaan. Dadelijk komt ie nog in de schaduw van de paus te staan. Daar zal ie van balenquote:Op maandag 18 september 2006 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het eigenlijk wel een goede ontwikkeling om te zien. niet vanwege de heerlijke popcorn die ik mezelf er bij gun, maar vooral vanwege het feit dat de maskers afgaan.
quote:Op maandag 18 september 2006 19:13 schreef Harrewar het volgende:
[..]
Tsja, maar wat daaronder zit is nog erger..leid alleen maar tot nog meer confrontaties..en Bush had al zo zijn best gedaan. Dadelijk komt ie nog in de schaduw van de paus te staan. Daar zal ie van balen![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 19:30 schreef PlarkPlark het volgende:
Moslim-Filter voor Firefox
Moslimfilter.
precies, als ik de basis van veel geloven heb begrepen is lief zijn voor je naasten een van de belangrijkste punten voor veel geloven. Doe dat dan eens gvd ipv elkaar de hele tijd uit te dagen, te rellen, te schelden en te huilen.quote:Op maandag 18 september 2006 18:37 schreef vosss het volgende:
Ik word er kotsmisselijk van, van de moslims, van de paus, van heel het geloof an sich (egaal welk)
Schaf heel die gore kutzooi toch allemaal af en doe eens een beetje lief tegen elkaar!
Donner had gewoon gelijk. De tegenstanders die meteen weer van alles zitten te roepen en de uitspraak uit zijn verband trekken zijn niet beter dan die woenstijngeiten die nu op de Paus zitten te zeuren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 07:40 schreef woniya het volgende:
Er hoeft maar iets geroepen te worden wat die fanatieke mannetjes niet zint, of ze rennen de straat op om te rellen en vlaggen in de fik te steken. En dan die domme uitspraken in de regering van die Donner.
Je wilt dat iemands woorden eerst overal worden gecontroleerd om te kijken of het misschien een groep mensen niet bevalt? De Paus hoort gewoon te zeggen wat hij denkt en degenen die hem lastig vallen zitten fout, niet de boel om gaan draaien.quote:Je zou toch overgeleverd zijn aan dat zooitje. De paus zou beter geadviseerd moeten worden, dat hij uitgerekend dit soort citaten aanhaalt waarvan je kunt verwachten dat ze er een rel van zullen maken.Geloof staat me steeds meer tegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |