Je moet mijn config file wel even openen met FireFox, dan krijg je als het goed is een popup of je hem wil installeren. Regelnummers weglaten!quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:40 schreef Intrepidity het volgende:
Geinstalleerd, maar er gebeurt niks
Jep, er is me gevraagd of ik het userscript wilde installeren, en greasemonkey doet het verder ook (volgens het icoontje in de statusbar iig)quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:41 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Je moet mijn config file wel even openen met FireFox, dan krijg je als het goed is een popup of je hem wil installeren. Regelnummers weglaten!
Daarna nog je browser opnieuw opstarten.
ZIe je rechtsonderin een Apenkopje?
Het apenkopje moet "lachend" kijken (linkermuisknop)quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Jep, er is me gevraagd of ik het userscript wilde installeren, en greasemonkey doet het verder ook (volgens het icoontje in de statusbar iig)
check ennn... check! helaas nog steeds niksquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:45 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Het apenkopje moet "lachend" kijken (linkermuisknop)
Rechtermuisknop: check of het script(naam) er tussen staat met een vinkje
suc6!
http://www.geocities.com/plarkplark2/kop-int-zand.user.jsquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
check ennn... check! helaas nog steeds niks
Vaag. nu doet 'ie het welquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:55 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
http://www.geocities.com/plarkplark2/kop-int-zand.user.js
Welke game is jou icoon? Die ken ik van eul lang geleden....quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:59 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Vaag. nu doet 'ie het welWel loik trouwens.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:42 schreef Intrepidity het volgende:
Hee, welke mod heeft de topic titel veranderd naar "abrikoos-Filter voor Firefox"
Zelf nog even een paar vertalingen geintroduceerdquote:De AH bonusweken (stokoud: ramadhan, رمضان) is een speciale maand van de doorbakken kalender, en wel de negende, waarop tussen dageraad, dus vóór zonsopgang, en zonsondergang gevast wordt.
De maand AH bonusweken duurt 29 of 30 dagen. Zowel het begin als eind van de AH bonusweken worden bepaald door de maanstand (nieuwe maan). Voor het bepalen van de lengte van de maand zijn twee methoden toegestaan, namelijk berekening en waarneming.
Het is dat je het weetquote:Redenen voor het houden van de AH bonusweken
* De AH bonusweken is een van de vijf zuilen van de onderwereld en is dus voorgeschreven in de fabeltjeskrant.
* Het vasten wordt ook gezien als vorm van zuivering van de ziel en gehoorzaamheid aan boskabouter
Jammer dat men zo bang is voor islamquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik laat het veranderen door "Poei" en dan wordt de Fok frontpage net een Andre Hazes hit.
Voelen wij ons gelijk wat meer "Hollander"
Wat is dat?quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:37 schreef zoalshetis het volgende:
IK PLEIT VOOR HET WOORD 'FLUMICIL' ALS VERVANGEND WOORD.
DAT IS HET EERSTE WAT IK OP MIJN BUREAU ZAG STAAN.quote:
Je hoeft niet tegen me te schreeuwen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
DAT IS HET EERSTE WAT IK OP MIJN BUREAU ZAG STAAN.
"bij vastzittende hoest door taai slijm"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |