quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik kende de hele groep eerlijk gezegd niet, maar heb vannochtend dit album beluisterd op weg naar mijn werk. Mooi zeg!
20.000 tracks plays op dit moment![]()
Scott Matthews - Passing Stranger is een fijne plaat!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:56 schreef Numbie het volgende:
Helemaal vergeten mijn lijstje van vorige week te posten... lol
[[url=http://imagegen.last.fm/lastfmplain/artists/elaine_r9.gif]afbeelding] [/url]
Heerlijk toch, slapen met een muziekje op de achtergrond.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:44 schreef Kworb het volgende:
[..]
Hm aan je recent tracks te zien heb je het dag en nacht aan staan, wel logisch dan
geduld...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:15 schreef Nevermind het volgende:
Hoe lang duurt het voor ik top-artiesten/top-nummers krijg op mijn userpage? Een account voor mijn thuisserver, die later is geregistreerd en minder nummers heeft beluisterd, heeft ook geen overall toplijsten, maar in ieder geval stats voor de afgelopen week.
Volgens mij als je 1000 tracks gesubmit hebt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:15 schreef Nevermind het volgende:
Hoe lang duurt het voor ik top-artiesten/top-nummers krijg op mijn userpage? Een account voor mijn thuisserver, die later is geregistreerd en minder nummers heeft beluisterd, heeft ook geen overall toplijsten, maar in ieder geval stats voor de afgelopen week.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2 Willem Breuker Kollektief 19 3 Spinvis 14 4 Kaizers Orchestra 12 5 Duke Ellington 11 6 Boudewijn de Groot 8 7 Sufjan Stevens 7 8 Sonny Rollins 6 8 Easystar All Stars 6 10 The Dave Brubeck Quartet 2 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |