Is 'ie al op? En? En? En?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Thx voor de tip nog, net ff naar de videotheek gegaan en een bak Socialice gekocht, dalijjk ff proberen![]()
Hij valt een beetje tegen, tis niet echt bijzonder, gewoon vanille ijs met af een toe wat framboos erdoor + kleine hompen brouwnie...quote:
Dat is toch een aardig klein winkeltje op de leidsestraat??quote:Op maandag 12 maart 2007 21:30 schreef Sala-adin het volgende:
Eff een vraagje heeft iemand weleens bij de Ben&jerry's gegeten op het Leidseplein in Amsterdam?
Ik wil namelijk weten hoe het daar is voor ik met mijn date er heen ga
Dat is wel zonde Agiath.. Dan sla ik die maar over..quote:Op maandag 12 maart 2007 20:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hij valt een beetje tegen, tis niet echt bijzonder, gewoon vanille ijs met af een toe wat framboos erdoor + kleine hompen brouwnie...
Volgende keer toch gewoon maar weer Chunky Munky
Nou.. ik heb 'm dus gisteren geproefd. Over de brownie kan ik absoluut niet klagen, dat waren echt flinke stukken, maar de framboos is eigenlijk nauwelijks aanwezig. Het is vanille-ijs met brownie. Met de framboos zijn ze erg spaarzaam geweest. Valt eigenlijk een beetje tegen.quote:Op maandag 12 maart 2007 07:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Die moet ik natuurlijk wel even proeven
Ik ook, zag ik op de NPL-site, maar heb nog geen enveloppe ontvangen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:23 schreef koen_pijl het volgende:
Wij hebben de ijsprijs van de NPL gewonnen
Ik vond 'm ook saai. Wel lekker, maar niets bijzonders.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef teigan het volgende:
Ik heb ook Socialize gehad... Hij is wel lekker, maar inderdaad niet zoveel brownie en framboos...
Het is geen favoriet van mij iig..
Die is zoquote:
Die ga ik is proberenquote:
Fossil Fuelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:19 schreef Boombastic het volgende:
Ik hou van cookie dough, welke raden jullie me echt aan:)
Ik heb het zelf al gevonden: binnen maximaal 7 weken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:49 schreef Urnie het volgende:
Zeg, hoelang duurt dat eigenlijk dat je persoonlijk bericht van die ijsprijs krijgt? Bij de trekking van februari is op mijn postcode prijs gevallen, maar ik heb tot nu toe niks gehoord. Of ben ik nu te ongeduldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |