Oe ja, die heb ik ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:45 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik heb net als cadeautje van Unilever een potje Ben & Jerry's Chocolate Chip Cookie Dough lippenbalsem gekregen. Ruikt en smaakt echt lekker! Verpakt in een mini-mini plastic ijsbekertje.
ga weg uit dit topic!!!!!quote:
Wel verkopen in NLquote:Op donderdag 12 oktober 2006 02:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe ja, die heb ik ook. Kreeg hem in de bios bij een bakje B&J.
Maar nee. rationeel gezien vind ik niet dat ze B&J milkshakes moeten verkopen. En al helemaal geen Cholocate Fudge Brownie-smaak. Want. Nee. Obsesitas is slécht.
die vind ik écht too muchquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:16 schreef Sjeen het volgende:
Gisteren dit topic zitten lezen en ontzettende zin in Ben & Jerry's gekregen... Vriendje nam deze mee naar huis:
[afbeelding]
Errug lekker!
]quote:
Een keer gegetenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:13 schreef Kuukske het volgende:
Gisteren voor het eerst Vanilla Caramel Fudge op, maar ik vind die toch niet zo.
Volgende keer kies ik wel weer iets met ietswat meer chocola
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:01 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ach. B&J, Haägendas, Australian; allemaal hetzelfde toch...
Maar niet vergelijkbaar met BJ'squote:Op woensdag 17 januari 2007 17:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
die met koekjesdeeg van de AH is best lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |