Als er alleen ijs overblijft is het ineens een stuk minder bijzonderquote:Op zondag 1 april 2007 20:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik vind die Socialice tegenvallenLaatst had een vriendin alle stukjes koek uit de coockie dough gehaald
Bleef er alleen maar ijs over
![]()
Ja inderdaadquote:Op zondag 1 april 2007 20:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als er alleen ijs overblijft is het ineens een stuk minder bijzonder.
Daarom snap ik mensen ook niet die dat vanille ijs kopen...quote:
Nee, dat naturel ijs van B&J hoef ik ook niet. Dan koop ik wel gewoon naturel ijs bij de AHquote:Op zondag 1 april 2007 20:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daarom snap ik mensen ook niet die dat vanille ijs kopen...
Daar kan je zelf dingen in doen die je lekker vindtquote:Op zondag 1 april 2007 20:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daarom snap ik mensen ook niet die dat vanille ijs kopen...
Aardbei met koekjesdeeg. Prima te doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:49 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Piece Of Cake heb ik ook nog niet gehad.
Is die goed te doen?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:35 schreef Rejected het volgende:
Heb al 2x deze B&J gegeten
2 bolletjes bij de jamin: Cookie Dough+phish food
vandaag bij de bios zo'n kleine cookie dough
B&J zelfquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:44 schreef Aanvoerder het volgende:
iemand al eens op het idee gekomen om 2 soorten te mixen?
Ik snap niet wat jullie daar zo lekker aan vinden. Dat deeg is echt té vies. Misschien moet ik een keer een andere variant proberen, maar Cookie Dough is echt een grote no-no.quote:
Het lijkt me idd zonde als het niet smaaktquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:52 schreef Houniet het volgende:
ik denk dat het dan teveel van het goede is
Ik vind 'm ook niks aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:40 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jullie daar zo lekker aan vinden. Dat deeg is echt té vies. Misschien moet ik een keer een andere variant proberen, maar Cookie Dough is echt een grote no-no.
Het is uiteindelijk Chocolate Therapy geworden en ik heb m in 2 sessies verorberd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aardbei met koekjesdeeg. Prima te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |