Maak van die zin een sneltoets, heb ik een paar keer eerder gelezenquote:Op maandag 18 september 2006 14:53 schreef descendent1 het volgende:
Ik kan dr waarschijnlijk wel zijn; maar dan pas rond een uurtje of 9.
Het zal zeker vroeg worden.quote:Op maandag 18 september 2006 14:38 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kom ( wel onder voorbehoud, weet niet zeker of ik kan, ik ben niet zon goede vooruitplanner)
leuk dat jullie dit doen!
editje: ik zag net dat ik zaterdagmorgen ergens moet zijn, dus als we ergens wat gaan eten kan ik misschien wel mee, maar ik moet wel weer vrij vroeg weg.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 17:28 schreef navvy het volgende:
[..]
Maak van die zin een sneltoets, heb ik een paar keer eerder gelezen![]()
Zwolle heeft de primeur.quote:
Wat dacht men van een uur of 20.00 uur? Als er mensen willen eten zou ik eerder afspreken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:57 schreef Sitethief het volgende:
Tijd moetten we nog ff uitkristaliseren
ik ben voor eerder... moet tot 17:00 werken.... als het laat begint ( 20:00 ofzo) moet ik eerst naar huis en daarna weer terug enzo...quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:18 schreef navvy het volgende:
[..]
Wat dacht men van een uur of 20.00 uur? Als er mensen willen eten zou ik eerder afspreken.
Officieel is het zelfs al de tweede meet,quote:
20:00 voor de mensen die alleen s'avonds willen komen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:18 schreef navvy het volgende:
[..]
Wat dacht men van een uur of 20.00 uur? Als er mensen willen eten zou ik eerder afspreken.
klinkt zeeeer interessant,quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:40 schreef navvy het volgende:
Laatst bij de Mexicaan gegeten, alleen hoofdgerecht en p.p. een fles wijn (jajajajaja no comments), we waren 35 euro de man kwijt. Misschien een goede optie.
netjes... of anders Bella nopoli ... betaal je voor een pizza ongeveer 7a 8 euro en je bent dan toch gezellig uit eten!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:40 schreef navvy het volgende:
Laatst bij de Mexicaan gegeten, alleen hoofdgerecht en p.p. een fles wijn (jajajajaja no comments), we waren 35 euro de man kwijt. Misschien een goede optie.
Daar kun je idd erg lekker eten jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
netjes... of anders Bella nopoli ... betaal je voor een pizza ongeveer 7a 8 euro en je bent dan toch gezellig uit eten!
Je krijkgt in ieder geval een biertje van me,quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:32 schreef WEST het volgende:
niet zekerals ik poen heb kom ik wellicht wel.
![]()
Tuuk, en als ze niet uit Zwolle komen druk je ze snel wat stuvers in de hand,quote:Op woensdag 20 september 2006 12:48 schreef Radobe het volgende:
Ik moet ff kijken of ik kan. Mag je aanhanger ook meenemen?
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Tuuk, en als ze niet uit Zwolle komen druk je ze snel wat stuvers in de hand,.
Hey juist de studenten zijn blauwvingers, van het bier, de geldzorgen en het neerpennen van examens,quote:Op woensdag 20 september 2006 13:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik studeer/werk er al zo lang dat ik geen blauwevingers heb maar toch een blauwvinger ben
Geen. is idd best dicht in de buurtquote:Op woensdag 20 september 2006 12:50 schreef Chowi het volgende:
Hey, Zwolle. Da's dichtbij.
nou de loterij kan wel ff duren, maar als ik geld ontvang van de klant dan heb ik geld zatquote:Op woensdag 20 september 2006 08:21 schreef Sitethief het volgende:
Meeting Update
Komen
BarraCupraCuda waarschijnlijk alleen eten
littledrummergirl waarschijnlijk alleen eten
descendent1 rond 9 uur
navvy ook eten
Sitethief ook eten
WEST komt als hij de loterij wint
Niet
Sylvana
Kom eens lang zou ik zeggen,quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:27 schreef nikkie1985 het volgende:
Hoihoi,
Ik woon pas in zwolle en ken hier eigenlijk nog geen mensen.
Bedankt Highlander,quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:33 schreef HighLander het volgende:
De Bourbon is al een tijdje weg he daar in Zwolle ?
Doodzonde.
[ OP updated op verzoek ]
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:28 schreef WEST het volgende:
hoe meer mensen er van het vrouwelijk geslacht komen des te groter is de kans dat ik kom![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugde,quote:Op donderdag 28 september 2006 12:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kan miss toch de hele avond(wel dikke kans dat vriendlief LeeHarveyOswald dan meekomt , is dat n probleem? )
Ja, doh,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |